Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Τα κεφάλια μέσα!!!

Καλησπέρα σας!
   Γύρισα εδώ και μία βδομάδα! Ακόμη προσπαθώ να μπω στους ρυθμούς μου, μιας που άλλαξε ο ύπνος μου, οι ώρες γενικά το πρόγραμμά μου! Ακόμη δεν βλέπω πολύ κίνηση στα μπλόγκ. Διακοπές οι περισσότεροι ή βαρεμάρα λόγω ζέστης. Δεν τους αδικώ, και εγώ ελάχιστη όρεξη έχω τον τελευταίο καιρό. Θέλω να κρατήσει το Καλοκαίρι λίγο ακόμη!
    6 μέρες περάσαμε στην Κεφαλλονιά.. εγώ και η ξαδέρφη μου, μην φανταστείτε τίποτα πονηρό... χαλαρά.. κάναμε το προγραμματάκι μας, το τηρούσαμε, κάποιες φορές κάναμε αλλαγές της τελευταίας στιγμής. Όμορφα μέρη στο νησί και αποστάσεις που μικρές δεν θα τις έλεγες..
   Θάλασσα καταπληκτική, ενθουσιαστήκαμε, μας τρέλανε, γαλάζια νερά, λίγο κύμα, που μ' αρέσει κιόλας (ας μην ξέρω μπάνιο). Μέρες πολύ καλές, ο ήλιος έκαιγε αλλά δεν καθόμουν πολύ, συνήθως κάτω από την ομπρέλα ήμασταν. Ζέστη όχι αφόρητη.. τουλάχιστον μπορούσαμε να κοιμηθούμε ήσυχα και χωρίς κλιματισμό.
    Το μόνο που μας την έδωσε κάποιες φορές ήταν τα πολλά παιδάκια με τους γονείς ή τους παππούδες τους! Φώναζαν και μας κούραζαν πέρα δώθε συνέχεια! Οικογενειακό νησί τελικά, πολλά τα ζευγάρια με παιδιά που ερχόντουσαν! Και δεν μπορώ να πω πως περνούσαν απαρατήρητοι κάποιοι μπαμπάδες.. ;)
    Δεν κράτησαν πολύ όμως.. γυρίσαμε στο Χωριό. Εκεί ακόμη πιο δροσιά μέσα στα βουνά, το βράδυ με ζακέτες και μακρυμάνικα. Είχαμε τις εκδηλώσεις μας, πέρασα πολύ καλά και εκεί. Είδα κόσμο που ήθελα να δω, συγγενείς και φίλους. Το κρασί ήταν το φετίχ του φετινού Καλοκαιριού.. ήπια μπόλικο και μάλιστα δεν χρειαζόμουν πάνω από δυο ποτήρια για να πω ότι ζαλίζομαι.. ω ναι.. ασυνήθιστος γαρ..
    Έβγαλα και φωτό, λίγες έβαλα εδώ αλλά θα βάλω και περισσότερες τις επόμενες μέρες.
    Αυτές τις μέρες επανέρχομαι στους φυσιολογικούς μου ρυθμούς, δουλειά, μπαίνω στο ίντερνετ, πάω για περπάτημα, για καφέ, ακούω τη μουσική μου, ασχολούμαι με το σπίτι.. ακόμη δεν έχω μαγειρέψει να σκεφτείτε.. μπούχτισα από το φαΐ και τώρα τη βγάζω με φρούτα και σαλάτες. Μ' αρέσει όμως! Έφερα και από το σπίτι βύσσινο γλυκό και μαρμελάδα της μαμάς για να τρώω το πρωί. Η οποία μητέρα, ό,τι και να φτιάχνει τώρα τελευταία νομίζει ότι δεν το κάνει καλά.. νομίζω είναι φοβία που της δημιουργήθηκε όταν έκαψε μια μαρμελάδα τον προπερασμένο μήνα και έκανε μια βδομάδα να ξεκολλήσει τα καμμένα από τον πάτο της χύτρας..
Τι να πεις..
Προς το παρόν σας εύχομαι καλό απόγευμα!!!
Καλή υπόλοιπη εβδομάδα να έχουμε!
Φιλιά σε όλους!!!!!

Provato είπε...

υπέροχες φωτό, αλλά ο χειρότερος τίτλος πόστ όλων των εποχών!!!!! γκρ γκρ γκρ γκρ

Vangel Greko είπε...

Αυτό ΔΕΝ είναι ανάρτηση, εξομολόγηση είναι!!

εξαιρετικές οι φωτογραφίες!!

Σιγά σιγά προσπαθούμε να μπούμε σε μια ροή μιας και αγαπάμε ως λαός το καλοκαίρι!!

τα σέβη μου!!

roadartist είπε...

Τέλειες φωτο!!

Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού ηφαιστίωνα, φιλάκια!!! :)

lemonostiftis είπε...

welcome back και ...προσοχή στη μαμά, ίσως το μαγείρεμα της να έχει τη γευση της ψυχολογίας της, τουλάχιστον αν κρίνω από τη δική μου

BUTTERFLY είπε...

Τι ομορφες φωτογραφιες! Το χωριο σου μου θυμιζει το δικο μου, μου εχει λειψει πολυ, εχω 5 χρονια να παω!...

mahler76 είπε...

μια χαρά πέρασες μικρούλη. Πάντα τέτοια :)

Περσέας είπε...

Πάντως με ή χωρίς παιδιά η Κεφαλονιά παραμένει ένας πάρα πολύ ωραίος προορισμός για διακοπές
πολύ όμορφες φωτογραφίες

b|a|s|n\i/a είπε...

και το καλοκαίρι συνεχίζεται!
το οποίο τελικά -εκτός πόλης- είναι πανέμορφη εποχή!
που να ήσουνα και στην δικιά μας παραλία όπου μία μαμά με τόσο βροντερή φωνή να τραγουδάει την αλφάβητο στο ούτε ενός χρόνου μωράκι της. νομίζω τελικά πως τον περισσότερο θόρυβο τον κάνουν οι (έλληνες) γονείς και ουχί τα παιδάκια.
φιλιά πολλά και πολλά! :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αχ, αν και ακόμα θα χαιρόμαστε κάνα 2μηνο διακοπές εδώ στο νησί,δεν μπορώ να πω ότι δεν ζήλεψα εσένα εκεί που ήσουν,θα θελα να πάω κάποτε, εχω μαγευτεί με τις φώτο...
Καλή επάνοδο Ηφ μου...

g for george είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με Πρόβατο, απαίσιος τίτλος!!! και να σκεφτείς ότι σε λίγες μέρες φεύγω διακοπές, πας να με ψυχοπλακώσεις;;;

ria είπε...

που είσαι ηφαιστιωνάκο; χάθηκες!

καλό χειμώνα. καλά θα σου κάνει ζέστη μέχρι και τις αρχές οκτωβρίου ηφαιστιωνάκο. οι πραγματικές ζέστες ξεκίνησαν τέλος ιουνίου... θα δεις.

δηλαδή, έτσι θέλω να πιστεύω για να μη σκάσω από το κακό μου που δεν έχω πάρει ακόμα μια μέρα άδεια. και θα πάρω μετά τις 12 σεπτεμβρίου. είσαι καλεσμένος στη λίμνη πλαστήρα. εσύ τουλάχιστον είσαι μαθημένος σε κρύο και υψόμετρο. δε θα έρθεις με τα κοντομάνικα πουκαμισάκια και τις βερμούδες!

karkinos7 είπε...

Τα κεφάλια ψηλά για τον επερχόμενο χειμώνα...κατά τα άλλα υγεία και να είμαστε γεροί για του χρόνου!!!
Την Καλησπέρα μου, με Φιλιά Πολλά!!!

sunny είπε...

Ωραίες οι παραλίες, τα κοχύλια, τα γαλάζια νερά και οι ρακέτες αλλά σαν το χωριό βρε παιδιά τις καλοκαιρινές νύχτες με τη δροσούλα δεν έχει! Αλήθεια αυτές είναι οι στιγμές που αγαπώ πιο πολύ!

apos είπε...

Καλώς όρισες λοιπόν και με το καλό να τακτοποιηθείς. Ωραίες φωτογραφίες. Ίσως έπρεπε να προτιμήσεις την Ιθάκη. Πήγα πέρυσι και δεν είχε πολλές οικογένειες, ακριβώς γιατί το πλοίο με τις οικογένειες άδειασε στην Κεφαλονιά!

(Και να βάζεις όποιον τίτλο θέλεις).

Ξενικός είπε...

συνεχίζουμε ακάθεκτοι το καλοκαίρι! μην τα βάζεις με τα μικρά στις παραλίες, σε λίγα χρόνια αυτά θα μας ευφραίνουν την... καρδιά!
Ξενικός
(με το μάτι στο μέλλον)

iLiAs είπε...

οσο μπορουμε το κρατάμε το καλοκαίρι και την ξαπλώστρα!!
...καλημέρα!! :)

Hfaistiwnas είπε...

@provato, να σαι καλά!!! Περί ορέξεως Προβατάκι.. κολοκυθόπιτα!!!

@Vangel Greko, που να έβαζα και λεπτομέρειες.. χαχαχαχα! Ευχαριστώ πολύ! Θα μπούμε από Σεπτέμβριο, ακόμη είμαστε χαλαρά! :)

@roadartist, επίσης να έχουμε!! Φιλιά πολλά!!!

@lemonostiftis, εεε όχι, δεν νομίζω, όλα μια χαρά μου φάνηκαν εμένα.. δεν έχει ξανακάνει τόσο τρομερό (έτσι νομίζει) λάθος!!! χααχαχα! Μάλλον θα μιλούσε με τη γειτόνισσα στο μπαλκόνι..

@BUTTERFLY, 5 χρόνια;;; Γρήγορα να πας διακοπές εκεί!!! Θα θέλει και συντήρηση!!!

@mahler76, ευχαριστώ!!! Εύχομαι επίσης να πέρασες καλά ό,τι και να έκανες!

@Περσέας, ναι ήταν πανέμορφη.. και οι βόλτες που κάναμε επίσης πολύ καλές..

@b|a|s|n\i/a, ναι ναι! Ειδικά για όποιον έχιε και θάλασσα! Οι Έλληνες γονείς, μάλιστα και αυτοί! Σε μας τα αφήναν ελεύθερα να φωνάζουν και τα κοιτούσαν από μακριά!!! Φιλιάααααα!

@ΦΟΥΛΗ, Φούλη, καθίστε εκεί Καλοκαίρι και Χειμώνα οι διακοπές σας να είναι εδώ στα βουνά!!! ε; Καλημέρα!

@g for george, περί ορέξεως.. Ίσα ίσα θα πρέπει να σκεφτείς ότι πρέπει να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα!!!!

@ria, το ξέρω Ρία μου, λίγο οι διακοπές, λίγο η βαρεμάρα! Λες επειδή άρχισαν αργά να τελειώσουν και αργά; Θα δούμε.. Πλαστήρα;;; Τι μου κάνεις τώρα! Δεν έχω πάει ποτέ! Σεπτέμβριο δεν γίνεται λόγω υποχρεώσεων εδώ με τη δουλειά και όχι μόνο! Κάποια στιγμή όμως πολύ θα ήθελα!!! :) Ευχαριστώ!!!

@karkinos7, και του χρόνου ναι! Θα περάσει και ο Χειμώνας! χαχαχαχα! Φιλιάαα!

@sunny, α ναι.. και εμείς φάγαμε την κάψα της Κεφαλονιάς και μετά βουνό για δροσιά! Εκεί χαλαρώνω πραγματικά.. :)

@apos, τακτοποιούμαι! Ευχαριστώ! Ιθάκη δεν σκεφτήκαμε καθόλου, κάποια άλλη φορά βλέπουμε! Μα πολλές οικογένειες.. είπαμε χαμένο το οφθαλμόλουτρο δεν πήγε!!! Να σαι καλά! ;)

@Ξενικός, ναι σιγά μην περιμένει από εμάς σημερινό 4χρονο.. θα μαστε ώριμοι.. χαχαχαχαχα!

@iLiAs, και όσοι έχουν κοντά θάλασσα βέβαια!!! Καλημέρα!

Το Λαγωνικό είπε...

Εγώ το κεφάλι ακόμα έξω το έχω κι ας γύρισα εδώ και δύο εβδομάδες πίσω. Δύσκολη η προσαρμογή, πολύ δύσκολη...

Μαίρη (Ginger) είπε...

Στην πατριδα μου πήγες ΗΦάκι μου? Πως είναι? Τόσο λαμπερή όσο τη θυμάμαι? Αντε καλό κουράγιο γιά τις αλλαγές. Φιλιά μικρό μου!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίες φωτογραφίες και καλά να τα περνάμε όλοι πάντοτε!!! Και είτε είναι μέσα τα κεφάλια είτε όχι απλά να κοιτάμε μπροστά! :)
Χρήστος

Ε.Α. είπε...

εξαιρετικές φωτογραφίες, όπως πάντα...

τι όμορφα!!!! Χαρούμενη ολόφρεσκη σαιζόν! (χωρίς προσδιορισμό εποχής) (απλά νέα σαιζόν) :) :) :)

άαααλλωστε, το καλοκαίρι συνεχίιιιζεται! ;-)

εύχομαι οι επόμενες διακοπές να μην αργήσουν, και ας είναι μονο weekend απόδραση... :)

fpboy είπε...

γεια σου και απο εδώ !
έχει πολύ κόσμο η Κεφαλλονιά,
δύσκολο να γλιτώσεις την φασαρία !

tovenito είπε...

συμφωνώ οι μπαμπάδες είναι πολύ σέξυ! χαχα!

BUTTERFLY είπε...

Εδω και πολλα χρονια δεν εχω σπιτι στο χωριο και για αυτο δεν παω κιολας. Αλλα, θα βρω τροπο πιστευω συνρομα...

Evanescence είπε...

το τι σοου γίνονται στην παραλία είναι για γέλια και για κλάματα. Μεγάλη η αγένεια μερικών.

Καλό χειμώνα!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
fvasileiou είπε...

Μου αρέσει η Κεφαλονιά. Δεν είναι μια πέτρα μες τη θάλασσα, έχει ενδοχώρα, είναι καταπράσινη.

Να ευχηθούμε "καλό χειμώνα" παρά τις ζέστες των ημερών;

Hfaistiwnas είπε...

@Το Λαγωνικό, είναι είναι! Και εγώ μη νομίζεις.. μισό έξω μισό μέσα είναι!!! Φιλιά!!

@Ginger, τόσο λαμπερή ναι! Πανέμορφη!! Αλλαγές όλοι! Και εσείς καλό ψάξιμο περί Κρήτης!!! Φιλιάαα!!!

@Ανώνυμος, ευχαριστώ Χρήστο!! Ευχαριστώ και για την επίσκεψη! Το κεφάλι ψηλά που λέει και το τραγούδι!!! Φιλιά!!!

@*jingle all the way!, ευχαριστώ! Νέα σεζόν, νέα σχέδια! Δεν θα αργήσουν! Λογικά Οκτώβριο! :) Φιλιά πολλά!!!

@fpboy, ναι όντως.. ευτυχώς μέναμε σε ήσυχο μέρος! :)

@tovenito, μα είδες; Τα ίδια γούντα έχουμε! χαχαχα!

@BUTTERFLY, αααα έχεις ένα δίκιο.. και που να δίνεις σε ξενοδοχεία τέτοιους καιρούς.. ελπίζω να βρεις και να μας καλέσεις! :) χαχα!

@Evanescence, αγένεια δεν λες τίποτα.. επίσης μου τη δίνουν όσα νεαροζεύγαρα χαμουρεύονται μπροστά σε όλους.. μέχρι και χέρι μέσα στο μαγιό σου λέω.. άσε! Καλό καλό!

@punkoid, χααχα ααα και εμένα! Μες το σιρόπι!!! απαπαπα! Όλα τα κάναμε! Τώρα είμαστε στα νέα σχέδια μέχρι τις άλλες διακοπές! χαχα Εσείς καλά; Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

@fvasileiou, ε να μην ευχηθούμε ακόμη!!! χεχε Πραγματικά, έχει τα βουνά της, τις κοιλάδες της.. πανέμορφη.. αλλά και οι πέτρες μες τη θάλασσα τη δική τους ομορφιά!! :)

Ανώνυμος είπε...

αχμ Αντισαμο ξηγηθηκαμε βλεπω για τα μπανακια μας? Υπεροχη παραλια ... με ή χωρις μπαμπαδες! ( Κι εγω αυτους κοιταζα-μεταξυ μας- οταν ειχα βρεθει εκει! Λες να το εχει η παραλια? χαχαχ
Φιλια και..δεν ευχομαι ακομα καλο Φθινοπωρο παρα το μελτεμι που λυσσομαναει εξω.

PiciFriki είπε...

άντε καλό φθινόπωρο!

Ντεμης είπε...

Μια χαρά πέρασες! Αλλά βρε συ.... βρέθηκες Αύγουστο στην Κεφαλλονιά, στην μυθική παραλία Μύρτος.... και δεν κολύμπησες;! Είναι δυνατόν; :)

Hfaistiwnas είπε...

@Ανώνυμος, μα είδες κάτι μπαμπάδες;;; χαχαχα! Αντίσαμο, Μύρτο και παντού κοσμικά! χαχαχαα!!! Όχι ακόμη Φθινόπωρο!!!

@iLiAs, Καλό ΠΣΚ!!!!

@PiciFriki, καλό να είναι ναι!!! Επίσης!!

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, με το καλό να μας έρθει ο νέος Φθινοπωρινός μήνα!!!

@Ντεμης, Μια χαρά ήταν και στον Μύρτο, κολύμπησα μέχρι εκεί που μπορούσα!!! χαχαχαχα!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα παιδιά στην παραλία και εμένα με εκνεύριζαν που και που... Ξηγηθήκαμε Ρομπόλα; Χα!
Ωραίες φωτό!

iLiAs είπε...

αντεχει ακομα το καλοκαιρι!! :)
καλο μηνα!! :)

turigr είπε...

Κι εσύ Ιόνιο διάλεξες φέτος; Άντε και καλό φθινόπωρο!

καλημερα! :)

Ephemeron είπε...

Επιτελους εχω συνδεση με Ιντερνετ χωρις διακοπες καθε 5 λεπτα!
Πολυ ωραιες φωτογραφιες!
Η Κεφαλλονια ειναι ενα απο τα νησια που δεν εχω παει ποτε!
Να εισαι καλα, καλο χειμωνα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Ουάου! Κεφαλονιά..μαζί με τη Κρήτη τα αγαπημένα μου νησιά!Έχω περάσει νύχτες κάμπινγκ στο Μύρτος μαγευτικές..(!!!) με τον άνδρα μου στα ..νιάτα μας, θα ..κοκκίνιζες!Καλημέρα φίλε μου όλη μέρα!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μάθε μπάνιο γρήγορα! Ντροπή πια!!!
;-)

ioannis_the_great είπε...

Απαράδεκτο να λες απο τον Αυγουστό για κεφαλια μέσα και χειμώνες.
Καλημέρα αλλά εδω και Σεπτέμβριος που είναι η ζέστη μας οδηγεί στις Παραλιές.
Καλό φθινόπωρο θα πω με την ελπίδα ννα αργήσει ο χειμώνας

iLiAs είπε...

καλη βδομάδα να εχεις!! :)

.. ευχαριστώ για την επίσκεψη! :)
σχόλια κλειστά, για προσωπικους λόγους :)

ωραίο και αυτο το φόντο! :)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πανέμορφη η Κεφαλλονιά!
Γέλασα πολύ με το εξής "Η οποία μητέρα, ό,τι και να φτιάχνει τώρα τελευταία νομίζει ότι δεν το κάνει καλά.. νομίζω είναι φοβία που της δημιουργήθηκε όταν έκαψε μια μαρμελάδα τον προπερασμένο μήνα και έκανε μια βδομάδα να ξεκολλήσει τα καμμένα από τον πάτο της χύτρας.."
Ομοιοπαθούσα γαρ, όλο το πρωί έτριβα να φύγει το καμένο γάλα! Και να σκεφτείς, ούτε κατάλαβα ότι κάηκε!
Καλό φθινόπωρο (ή μπα; Ακόμα ζέστη κάνει εδώ)

...καλο σαβ/κο φιλε! :)

Lena Mile είπε...

καλε μου ηφαιστιωνα, ελπιζω να εισαι καλα....ειμαι ασχετη απ το θεμα, το ξερω αλλα προμοταρω το νεο μας μπλογκ για μοδα κ ομορφια, ελπιζω οποιος ενδιαφερεται να μας επισκεπτεται... φιλακια..
(ex mad2luv)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχομαι μια καλη χαμογελαστη εβδομαδα με τα λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα!!

Leviathan είπε...

poli kali evdomada euxomai!!!! ta filia mou! :)

Hfaistiwnas είπε...

@ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, Ρομπόλα, δεν πίνω βρε γενικά, ένα ποτήρι κρασί ήπια στις διακοπές.. Φιλιάαα!

@iLiAs, αντέχει ακόμη!

@turigr, Ιόνιο και εγώ ναι! Καλό Φθινόπωρο!!!

@Ephemeron, ααα αυτό θα πει εξέλιξη!!! Χωρίς διακοπές 5 λεπτά ε;;; Να πας όποτε σου δοθεί η ευκαιρία!!!

@αχτίδα, είναι πανέμορφα ναι! Θα κοκκίνιζα; ε μπορεί.. εγώ δεν το έχω κάνει ποτέ.. καλησπέρα!!!

@Asteroid, εύκολο το χεις; Ντρέπομαι και λίγο!

@ioannis_the_great, απαράδκετο; Γιατί; Πες ότι μιλάω για το δικό μου κεφάλι! Εδώ ο Σεπτέμβριος είναι επίσης ζεστός, μόνο λίγο μας το χαλάει τώρα..

@γυάλινο δάκρυ, γέλασες ε; Και όμως! Είδες πως κολλάει κανείς; Γάλα.. και αυτό δύσκολα βγαίνει! Ελπίζω μετά από τόσο καιρό να είναι όλα οκ! Σε φιλώ!!!

@Lena Mile, καλησπέρα!!! Είμαι καλά, καλά κάνεις και το προμοτάρεις, να ξέρεις, πέρασα μια βόλτα, αλλά δεν ασχολούμαι με μόδα.. και να σχολιάσω δεν ξέρω.. Φιλιάαα!!!

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, μακάρι φίλε μου!!! Επίσης!!!

@Leviathan, καλή εβδομάδα Λεβ μου!!!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Βαρέθηκες να γράφεις πια ΕΣΥ?
Γιατί?
Οι ιδέες που πήγαν? Τι έπαθες τι έχασες τι βρήκες......?

Αντε σταμάτα ν'απασχολείς το μυαλουδάκι σου με την επόμενη ανακοίνωση του χοντρού.

Αντε λέμε......

Hfaistiwnas είπε...

@Ginger, ε δεν γίνεται να μην το απασχολήσεις και με ότι συμβαίνει.. απλά το μετριάζεις.. Φιλιά!!!