Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

Ντρέπομαι που ακούω μουσική!

Όοοοοχι, δεν ντρέπομαι που ακούω μουσική, για τις επιλογές μου ντρέπομαι (που λέει ο λόγος δηλαδή). Πρόκειται για μπλοκοπαίχνιδο, σύμφωνα με το οποίο διαλαλούμε τα τραγούδια, τα οποία δεν λέμε (ή μάλλον δεν νιώθουμε και πολύ άνετα να το λέμε) ανοιχτά ότι μας αρέσουν καθώς φοβόμαστε μην φάμε κράξιμο. Έλαβα πρόσκληση απο τον Mahler76, το καλό αυτό παιδί που μου έβαλε δουλειά για το τριήμερο. Μαλεράκο μου, σ' ευχαριστώ πολύ!!

Η αλήθεια είναι ότι έψαξα πολύ στα αρχεία μου για να βρω κάποια τραγουδάκια. Θα σας δώσω ένα δείγμα.


1) Τζουτζούκα, ΛεΠα. Στην αρχή ξετρελάθηκα. Μάλλον παροδικό ήταν.. κατάλαβα γρήγορα ότι ούτε εμένα μου αρέσει.



2) Lane moje, Zeljko Joksimovic. Το τραγούδι της Σερβίας και του Μαυροβουνίου στην Γιουροβίζιον 2004. Μια χαρά τραγούδι, αλλά όσους ρωτούσα σε κανέναν δεν άρεσε. Εξακολουθεί να μου αρέσει!

Αυτά από μένα. Δεν θα δώσω πάσα σε κανέναν, αφήνω ανοιχτή την πρόσκληση! Όποιος θέλει μπορεί να συνεχίσει! Εύχομαι σε όλους καλό τριήμερο! Να περάσετε καλά!!! Αν δεν πετάξετε αετό... μην στενοχωρηθείτε, κάπου εκεί έξω υπάρχουν και άλλα πουλιά... για πέταγμα.. Φιλάκια!!!

43 σχόλια:

Artanis είπε...

Καλημέρα Ηφαιστίωνα...Το Lane moje υπέροχο τραγούδι, κι εμένα μου άρεσε πολύ...Όσο για το "τζουτζουκα", του ΛεΠα, ουδέν σχόλιον...Ξέρεις όμως τί σημαίνει αυτή η έκφραση στη βραζιλιάνικη αργκό, έτσι;

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα artanis μου!!!! Χαίρομαι που συμφωνούμε! Όχι δεν ξέρω! Τι σημαίνει;;;;; Ενημέρωσέ με!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

μα ποιούς είχες ρωτήσει; πολύ καλό τραγούδι (lane moje), όπως θυμάμαι και το nocturne των secret garden το 95 που είχε βγει και πρώτο και σε ελάχιστους άρεσε (http://www.youtube.com/watch?v=19ZkY9Cn6eE)
καλημέρα και καλό κδ!

Artanis είπε...

Σκεφτόμουνα να σου το στείλω με mail, αλλά εντάξει, δεν είναι και τίποτα τρομερό, τελικά...Το τραγούδι είναι βραζιλιάνικο, και ο ΛεΠα το έκανε διασκευή, χρησιμοποιώντας τον γνήσιο τίτλο, σε άσχετο κουπλέ..."Μουνάκι", σημαίνει...Ελπίζω να μη σε σόκαρα...

Dr_MAD είπε...

Chuchuka!

Χαχαχα! Είσαι απίστευτος. Εγώ πάντως το trash το έχω ανάγει σε επιστήμη όπως θα ξέρεις. Μέχρι και μονομαχίες με τον x-oyranoy ξεκινήσαμε. Είμαι πολύ καμένος τελικά...

Το τραγούδι της Σερβίας μόνο trash δεν το λες. Κόβεσαι!

tovenito είπε...

το σέρβικο κομμάτι είναι πολύ καλό. δεν ξέρω γιατί πρέπει να ντρέπεσαι για αυτό. νομίζω ότι όλοι αν το πετύχουν θα το αφήσουν για να το ακούσουν!

Hfaistiwnas είπε...

@b|a|s|n\i/a, φίλους και περίγυρο ρώτησα (μάλλον φταίει που οι περισσότεροι ήταν) απο το χωριό, αλλά και εκεί που σπούδαζα δεν μπορώ να πω ότι άρεσε στους φίλους μου... τέλειο το nocturne δεν το συζητώ!!!!!

@artanis, εξεπλάγην... ΛεΠα... μπλιάχ λοιπόν!!

@Mad, το ξέρω! Έχω δει το trash me, αλλά δεν κατάλαβα τι κάνουμε, ακούμε και ψηφίζουμε ποιός έβαλε τα χειρότερα; help me! Μαμάει το lane moje, χαίρομαι.....

@tovene592, μην το λες σε μένα!!! Ντρέπομαι που λέει ο λόγος, μιας που δεν άρεσε σε κανέναν απο τα παιδιά που έκανα παρέα... για τους γονείς και αδέρφια δεν σχολιάζω... ουδείς! Ακόμη το ακούω...

Καλό απόγευμα σε όλους!!

Soula είπε...

Νομίζω φταίει που μας έχουν περάσει οτι η η Eurovision είναι trash.
Το τραγούδι αυτό δεν είναι trash καλέ.
Άσχετο αν το έπιασε ο Ίμβριος-πρώην Αλιμπέρτη/σε συνεργασία με την πρώην Γερμανού-και του άλλαξε τα φώτα.(μα καλά..αυτές οι δύο ανταλλάζουν άντρες;)
Όσο για το άλλο...πολύ καλά κάνεις και ντρέπεσαι!!

{.πavλος.} είπε...

Σοκαρίστηκα τώρα. Είναι δυνατόν να μην ξέρεις τι σημαίνει "τζουτζούκα" και μάλιστα πριν το ποστάρεις εδώ?
;))).....
Πάω να βυθιστώ σε zenmode να φύγουν οι κακές οι σκέψεις.

Καλό κ/δ [όπως λέει και ο basnia]
k.i.s.s.e.s

revqueer είπε...

Όντως υπάρχουν χειρότερα!!! Το ΛεΠα βρε???

Hfaistiwnas είπε...

@soula, παιδιά!!!! ξέρω ότι δεν είναι , απλά δεν άρεσε στον κόσμο που είχα γύρω μου! Μα απορώ και εγώ πως μου άρεσε ο ΛεΠα...

@π.a.v.λ.o.s, μα που να το ξέρω!!! Μήπως ασχολήθηκα και πολύ; Τι είναι το zenmode βρε παιδιά;

@revqueer, άσε δεν θέλω να το σκέφτομαι... είναι μια κακή στιγμή της ζωής μου!!!!!!

Equilibrium είπε...

Αχχ στα βήματα όλοι μας βλέπω του trashTV...

τσου τσου τσου :PPP

Καλά κούλουμα κούκλε!

Κώστας είπε...

Καλά κάνεις και ντρέπεσαι!!!

Υπερμίκης είπε...

Βρε παιδιά όταν χρησιμοποιείτε λέξεις μοδάτες ή αργκό δεν θα μπορούσατε να τις εξηγήσεται;Ή τέλος πάντων κάποιος να παραθέσει ένα ειδικό λεξικό που να συμπεριλαμβάνει τις λέξεις που δεν βρίσκει μανείς στα συνηθισμένα λεξικά..Πολλά ζητώ,το ξέρω..Αλλά είμαστε στο διαδίχτυο.Σας διαβάζουν κι άλλες γεννιές.

Hfaistiwnas είπε...

@equilibrium, Κατα τράς πάμε δηλαδή. Ευχαριστώ επίσης!!!

@κωστας, ναι ναι.... φιλιά!!!

@υπερμίκης, Γεια!!!!!! Ποια λέξη δεν κατάλαβες βρε; ε; Πες μου να σου εξηγήσω! Για ποιά γενιά μιλάμε; Φιλιά!!!

Υπερμίκης είπε...

Εννοούσα ότι όλοι δεν είναι κάτω των 30 ετών..Υπάρχουν και μεγαλύτεροι.Θα μπορούσα να δηλώσω για τον εαυτό μου ότι είμαι είκοσι χρονών.Δεν είναι η περίπτωση.Προτίμησα να'μαι ειλικρινής.
Ποιές λέξεις;Βλέπω συχνά τις ακόλουθες:lol,τες πα,παπαριές κλπ

Καλό απόγευμα

Ποια η σχέση σου με τον θεό της φωτιάς,τον σιδηρουργό;

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη..το παιγνιο ελεγε να διαλεξεις 2 τραγουδια ξεφτιλε-ξεκουτουλε και ρομπε...

και δηλωνω..

Το τζουτζουκα ολοι το ακουσανε και σε ολους αρεσε..οποτε μην ακους που κανουν τις παπιες...

Και οσο για το Lane moje...κανεις?Μα με τι ατομα κανεις παρεα?Τις ουρσουλινες που τις ξαμολυσανε ελευθερες?

Soula είπε...

@Υπερμικη: Καμία η σχέση του υποθέτω με τον θεό της φωτιάς.
Μάλλον με τον στρατηγο/φίλο(πολλοί λένε και γκόμενο) του Μ.Αλεξάνδρου,Ηφαιστίωνα πιστεύω έχει σχέση...
Σε περίπτωση που λανθάνω θα μας διαφωτίσει ο ίδιος.

Artanis είπε...

Λίγη Ιστορία: Ο Ηφαιστίωνας, χιλίαρχος του Αλεξάνδρου, παιδικός του φίλος και κατά τον Αρριανό (που βασίστηκε στα ημερολόγια του Νέαρχου), ψηλότερος και ωραιότερος από τον ίδιο τον Αλέξανδρο....Σε σημείο που όταν μπήκε στις Πασαργάδες και συνάντησε την Βασιλική οικογένεια στο παλάτι, ορισμένοι νομίζανε οτι εκείνος ήταν ο Αλέξανδρος, λόγω της ομορφιάς του και του υψηλού του αναστήματος...
Για το Τζουτζούκα: Με κάνετε και αισθάνομαι άσχημα...Σιγά και τί έγινε, που σημαίνει αυτό που σημαίνει...Στις Ελληνικές ταινίες του '50 και του '60, τη συναντούμε συνέχεια τη λέξη...Να τις λογοκρίνουμε; Όσο για τον ΛεΠά, έβγαλε ένα τσουβάλι λεφτά, για το ένα τρίμηνο που ακούστηκε αυτό το "τραγούδι"...Πάω στοίχημα οτι θα το έχει ξεχάσει και ο ίδιος οτι το έχει πεί κάποτε...

Artanis είπε...

Σημαίνει Μικρός (νεαρός) Ήφαιστος, ή Παιδί του Ηφαίστου, το όνομά του...Αυτό μπορεί να υπονοεί οτι ήταν πολύ δυνατός από παιδί, οτι είχε πυρόξανθα μαλλιά, οτι ο πατέρας του που ήταν Μακεδόνας ευγενής είχε κάποια σχέση με τον κλάδο των κατασκευών, να γενήθηκε κοντά σε έναν ναό του Ηφαίστου, κλπ, κλπ...Ήταν γιος του Αμύντορα, 1 χρόνο μεγαλύτερος από τον Αλέξανδρο, και είχαν και οι δυο τους για δάσκαλο, τον Αριστοτέλη...Ανέλαβε την αρχηγία σε πάμπολες πολεμικές επιχειρήσεις στο πλάι του Αλεξάνδρου, έγινε διοικητής της Σιδώνας, ανέλαβε το στόλο από την Τύρο προς την Αίγυπτο, και στα Γαυγάμηλα τραυματίστηκε σοβαρά στο βραχίονα, ως επικεφαλής της Σωματοφυλακής... Το 324 πΧ, επτά μόλις μέρες μετά τον γάμο του με την αδελφή της Δρυπέτιδος, 3ης συζύγου του Αλεξάνδρου, αρρώστησε και πέθανε...
Όσον αφορά για το αν ήταν εκτός από φίλος, και εραστής του Αλέξανδρου,
1. Δεν με ενδιαφέρει, δική του ήταν η ζωή, ό,τι ήθελε έκανε, δεν πρόκειται να τον κρίνω...
2. Θα μπορούσε να αναφέρεται, είτε από τον Νέαρχο, είτε από τον Καλλισθένη, είτε από τον Αρριανό, είτε ακόμα από τον "κουτσομπόλη" Πλούταρχο, αλλά παρ' όλα αυτά δεν υπάρχει τίποτα, σε κανέναν Ελληνικής καταγωγής ιστορικό και συγγραφέα...Αυτό δεν συμβαίνει βέβαια με τους Ρωμαίους...(Τα περί Ρωμαϊκής Συνομωσίας, δε μπορώ να τα παραθέσω εδώ, προς το παρόν... Αρκετό χώρο καταχράστηκα...)

Hfaistiwnas είπε...

@υπερμίκης, καλά έκανες και είσαι ειλικρινής! Δεν έχω καμία απο αυτές τις λέξεις μέσα. Απλά θα μπορούσες να με ρωτήσεις τι σημαίνει. Με τον Ήφαιστο λες; απαπαπαπα καμία σχέση! Εκείνος ήταν χάλι! Τα κορίτσια.με πρόλαβαν.. τα λένε όλα..

@Γ(κ)αμει Bear, χιχιχι, ουρσουλίνες; χιχιχιχι... με αυτές ναι!

@Soula, μπράβο Σουλίτσα! Το έμαθες καλά το μάθημα! :) μάκια!

@Artanis, μένω άφωνος κοπελιά! Με κάλυψες πλήρως! Ίσως έπρεπε να δώσω και εγώ στοιχεία για το πρόσωπό του απο την αρχή! Μην αισθάνεσαι άσχημα βρε, και αυτό στην ιστορία ανήκει... :)

Είδωλο είπε...

Συγνωμη αλλα το Lane Moje ειναι κομματαρα!
Οποιος σου ειπε το αντιθετο ειναι μεγαλος καφρος και δεν ξερει να εκτιμα την ομορφη και ευηχη μουσικη ακομα κι αν ειναι σε ακαταλαβιστικη γλωσσα.

Artanis είπε...

Νά 'σαι καλά Ηφαιστίωνά μου, τoν έχω ψάξει αρκετά τον συνονόματό σου, ήρωα...

Υπερμίκης είπε...

Για τις λέξεις δεν αναφερόμουν ειδικά σε σένα,αλλά στους μπλόγκερς που τις χρησιμοποιούν...
Ε δεν ήταν και τόσο χάλι ο Ήφαιστος!Αν ΠΑΛΙ δεν κάνω λάθος,η Αφροδίτη μοιραζόταν το κρεβάτι του.
Συγνώμη για την σύγχιση των ονομάτων,μοιάζουν όμως τόσο πολύ,μόνο η κατάληξη διαφέρει.Πάντως δεν σκέφτηκα τον Ηφαιστίωνα του Αλέξανδρου.Αν καταλαβα καλά θα προτιμούσες τον Μπρατ Πιτ απ'τον Σην Κόννερυ..

Σ'ευχαριστώ ΣΟΥΛΑ για τη διαφώτιση.Διαβάζοντας το μπλογκ σου παρατήρησα ότι ξέρεις σχεδόν τα πάντα.Και διαθέτεις επιπλέον πολύ χιούμορ!

Artanis είσαι καθηγητής ιστορίας;Μήπως γλωσσολόγος;Πάντως με εντυπωσίασες με τις πληροφορίες που παρέθεσες!Και το δικό σου ψευδώνυμο με ιντριγκάρει!Μου θυμίζει τους τρεις σωματοφύλακες..Τι-nis,τι
-gnan;Υπάρχει βέβαια και το D μπροστά.Πέφτω έξω στα σίγουρα..

Strahd είπε...

Καλά ο Λε.Πα. Αλλά το δεύτερο κομματάκι γιατί; Μια χαρά μου ακούγετε... :)

Τις καλημέρες μου. :)

g for george είπε...

Παιδί μου πας καλά; το Lane Moje είναι σε μόνιμη βάση στο mp3 μου (δηλ στο κινητό μου) είναι από τα καλύτερα που πέρασαν στην Γιουροβίζιον.

Παιδί μου πας καλά;;; το Τζουτζούκα;;;
Ήθελα να τον πιάσω και να τον χτυπάω χωρίς σταματημό τον Λεπά!

fallen angel είπε...

Εμένα μ'αρέσει το Τζουτζούκα!

Hfaistiwnas είπε...

@χ-oyranoy, το ότι είναι σε ακαταλαβίστικη γλώσσα, ναι είναι! Αλλά όχι και κάφροι τα κοπέλια μου, απλά διαφορετικά γούστα!!! ;)

@artanis, :)

@υπερμίκης, αααα δεν ξέρω τα προσωπικά της Αφροδίτης! Αλλά δεν νομίζω να ήταν και ό μόνος που πέρασε απο τα χεράκια της (ποδαράκια της). Δεν έχει σχέση με την ταινία. Τον Ηφαιστίωνα τον γνώρισα μέσα απο βιβλία - μυθιστορήματα με κεντρικό πρόσωπο τον Μ. Αλέξανδρο, πολύ πριν βγεί η ταινία. Εντυπωσιάστηκα με αυτή τη μορφή και τη σχέση του με τον Αλέξανδρο (φιλική θα έλεγα). Αλήθεια artanis, σημαίνει κάτι το όνομά σου;

@strahd, συμφωνούμε! Καλησπέρα!

@g for george, μαζί θα τον χτυπήσουμε!

@fallen angel, μα τι γούστα είναι αυτά!!!

Roadartist είπε...

αχ Ηφαιστίωνα το μισω το 'τζουτζουκα'........ :) χαχα διάβασα και την εξήγηση της αρτανις και κατατοπίστηκα πλήρως!!καλο απογευμα!!

b|a|s|n\i/a είπε...

τελικά μάθαμε τι είναι το zenmode;;;
δεν μπορώ να βγάλω άκρη...
http://www.google.gr/search?hl=el&q=zenmode&btnG=%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B6%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7+Google&meta=

mahler76 είπε...

AMAN!!!!!Tώρα κατάλαβα τι εννοούσες που χάθηκα!!! σε προσκάλεσα στο παιχνίδι και δεν άφησα σχόλιο. Τι βλάκας!!!
Είχα δει τα βιντεάκια και λέω θα αφήσω μήνυμα αργότερα και σε ξέχασα.
Λοιπόν το μοιρολόι της Σερβίας δεν είναι κακό, είναι πολύ ποιότικ αλλά πολύ κλάψα ρε παιδί μου. όσο για το ΛΕ-ΠΑ, respect στον άνθρωπο που άλλαξε τη μορφή του τραγουδιού στην Ελλάδα μαζί με την Άτζελα.
Thanks ποθ έπαιξες μικρούλη. Καλό βράδυ, και συγνώμη που σε ξέχασα.

Aviator είπε...

Τον ΛΕ.ΠΑ δεν θα τον σχολιάσω αλλά το Lane moje είναι εξαιρετικό. Εγώ θα ντρεπόμουν αν αυτό το τραγούδι το έλεγε ο Πανταζής.. :PPP

Hfaistiwnas είπε...

@roadartist, εμ εγώ δεν το σιχαίνομαι!!!! Χάλια είναι.. Είπαμε .. λίγο μου άρεσε! Πολύ λίγο! Φιλιά!

@basnia, μπα... τίποτα .. ακόμη να μας πει... περιμένω όμως, ξαναρώτησα ... Καληνύχτα!

@mahler76, όχι βρε δεν το είπα γι'αυτό! Αν είναι δυνατόν. Μπορεί να μην μπορούσες! Αχουυυυ, απλά δεν είδα νέο ποστ, και δεν μας έχεις συνηθίσει σε μεγάλα κενά! Δεν σοβαρολογείς για ΛεΠα; Θα λιποθυμήσω...
Να σαι καλά πάντως!!!! Εγώ thanks που με προσκάλεσες!

@aviator, ο Πανταζής αυτό; Ποτέεεε όμως... Καλύτερα το "άνοιξε πέτρα".... (να κλειστούμε όλοι μέσα)! Φιλιά!!!

Καλό ξημέρωμα σε όλους!!!

mahler76 είπε...

@Hfaistiwnas
Kαι όπως βλέπεις δε σε άφησα απογοητευμένο. έκανα νέο πόστ για να μη μου παραπονιέσαι χααχαχα

alienlover είπε...

καλημέρα όοοολη μέρα!!! το τραγούδι της Σερβίας πολύ καλό, μου άρεσε κι εμένα από τότε, όσο για το άλλο, νο κόμμεντς!!!

Artanis είπε...

Καλησπερούδια Ηφαιστίωνα!

ειρηνη είπε...

Έγω ούτε για το ένα ούτε για το άλλο τρελαινόμουνα! Γενικα ακουω αλλη μουσικη! Αλλα κ τα δυο μπορουσα ανετα να τα ακουσω αναλογα με την ώρα! Το τραγούδι της Σερβίας το βρισκω πολύ ωραιο παρ'ολο που δεν το ακουω γιατι δεν το καταλαβαινω! Αλλά με το "τζουτζουκα" εχω ριξει χοροοοο... μια εκδρομη ολοκληρη με αυτο το τραγουδι την ειχαμε περασει! Αν ηξερα τι σημαινει το πιθανοτερο ειναι οτι... θα το ακουγα κ θα κοκκινιζα...

@artanis τι να πω εμεινα αφωνη! εκπληκτικες γνωσεις! Δεν μας είπες ομως τι σημαινει το δικο σου ονομα!

@υπερμίκης τις περισσοτερες λεξεις τις χρησιμοποιουν στα κινητα!
"τεσπα"=τελως παντων!

Sandy Cheeks είπε...

@ Hfaistiwnas
Έχει πλάκα του Λε-Πα , αλλά το άλλο του Σέρβου δεν ήταν άσχημο, μια χαρά βαλκάνιο ήταν.
Διάβασα και τα ιστορικά που αναγράφονται εδώ.
Για το Hfaistiwnas πάντως σαν ονομασία, έχει γίνει κάτι σαν gay logo στας Αμέρικας.
Κατάλαβες τι είπα τώρα:
Είναι πολύ γκέυ το νικ-νέημ σου παγκοσμίως.
:))

Hfaistiwnas είπε...

@mahler76, Φιλιά!

@alienlover, Καλωσόρισες... ουδέν σχόλιο όπως είπες...

@artanis, Καλησπερούδια αρτάνις!

@ειρηνη, καλωσόρισες! Πίστεψέ με αν ήξερα και εγώ τι σημαίνει, ούτε που θα καταδεχόμουνα να το ακούσω! Όσο για το σέρβικο, είναι πολύ καλό κομμάτι και φυσικά ούτε εγώ ξέρω τι λέει. Η αρτάνις μας/σας ενημέρωσε για όλα και την ευχαριστώ πολύ!

@sandy, τώρα εγώ πρέπει να χαρώ; Σκεφτόμουν πως δεν θα το ξέρει και κανένας. Ούτως η άλλως όμως δεν λέει και ψέματα... Αλλά παγκοσμίως;;; Δεν το περίμενα είναι η αλήθεια... Βρήκες πουθενά κάτι σχετικό με αυτό; Θα με ενδιέφερε. Φιλιά!

Sandy Cheeks είπε...

@ Hfaistiwnas
1.Μετά την ταινία Μέγας Αλέξανδρος του Όλιβερ Στόουν, δε χρειάζεται να πεις είμαι γκέυ.
Λες απλά Ηφαιστίωνας και κατάλαβε ο άλλος.
2. Κάνε ένα Google search με τον όρο: hephaestion και θα δεις.

Hfaistiwnas είπε...

@Θα κάνω Σάντυ μου! Έτσι απο περιέργια... Έπρεπε να βγει η ταινία για να γίνω γνωστός!!!

Sandy Cheeks είπε...

Χα χα χα !
Καλημερούδια!
Πολύ όμορφο καιρό εχουμε εδώ!
Μίνι καύσωνα σχεδόν!
Τη κάνω με παρέα για βολτούλα.
Τσίου.

Hfaistiwnas είπε...

Τσάο!!! Καλά να περάσετε!!!! Κάντε και για μένα βόλτα. Τα χω πάρει τώρα. Έχουμε και εδώ καλό καιρό και η μάνα μου έφτιαξε κοτόσουπα.... δεν είναι για το φαί, αλλά έχει ζέστη!!! Δεν τρώγεται... ΓΚΡΡΡΡΡΡΡ!!!