Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Γεια χαρά Κύριε Κάστορα!

Καλημέρα και Καλό Πάσχα!!!!!!

Τι μου κάνετε; Έχουμε καιρό να τα πούμε εύχομαι να είστε όλοι καλά!

Σας σκεφτόμουν και σας σκέφτομαι όλο αυτό το καιρό! Μου λείπετε πολύ! Μου λείπει και το αγαπημένο μου χόμπυ! Ο reader μου μπούκωσε από τα αδιάβαστα ποστ! Το κακό είναι ότι θα παραμείνει έτσι για καιρό ακόμη.. θα δείξει..

Πλέον είμαι μόνιμος κάτοικος ΒΔ Ελλάδος. Καταπληκτική πόλη, όπως και οι άνθρωποί της. Όλοι είναι πολύ καλοί! Με όποιον και να μίλησα ήταν έτοιμος να με εξυπηρετήσει και να με βοηθήσει. Από έγκυρες πηγές έμαθα ότι πρέπει να κρατάω μια πισινή.

Βέβαια η γκαντεμιά μου ξεπέρασε κάθε όριο, μιας που το αμάξι καθώς πήγαινα για πρώτη φορά, κάπου στο πρώτο 1/3 της διαδρομής άρχισε να κάνει ένα περίεργο θόρυβο από την αρχή σχεδόν της διαδρομής. Από τις 30-3 ήταν στο συνεργείο για ένα ρουλεμάν το οποίο κατέληξε σε αλλαγή σαζμάν μη χέσω, και το πήρα 8-04!!!!!! Που να του καεί το μαλλί από το πιστολάκι αυτουνού που με μάτιασε.

Πρέπει να έχεις δύναμη για να κάνεις μια νέα αρχή και πόσο μάλλον σε ένα μέρος που δεν έχεις δει ποτέ στη ζωή σου. Και μάλιστα να αντέξεις όσο καιρό χρειαστεί να είσαι εκεί. Πρέπει κάθε φορά που πας να κλάψεις, να σκέφτεσαι ότι αυτό ήθελες πάντα. Όταν σου λείπουν τα αγαπημένα σου πρόσωπα να θυμάσαι ότι έχεις τη δύναμη να τα καταφέρεις και μόνος σου.

Τον πρώτο καιρό δεν ξέρεις κανέναν, με τον καιρό θα τους μάθεις. Τον πρώτο καιρό θα πρέπει να εμπιστεύεσαι ακόμη και για το πιο μικρό πράγμα. Κόσμο που δεν ξέρεις και αφήνεσαι στην καλή τους διάθεση. Θα γίνουν "οικογένεια" σου και θα αποτελέσουν κομμάτι της ζωής σου.

Να προσαρμόζεσαι εύκολα και να μαθαίνεις γρήγορα. Μπορώ να πω ότι αυτές τις μέρες δεν ήμουν στην καλύτερη και ευκολότερη φάση της ζωής μου. Στεναχωρήθηκα, έκλαψα αλλά και χάρηκα και γέλασα ακόμη και με τα πιο μικρά. Δεν αξίζει να κλαίγεσαι για κάτι που το ήθελες!! Σοβαρέψου!!!!

Η πόλη πανέμορφη, ο κόσμος καλός, το βλέπω πιο ψύχραιμα πια.. Το άγχος μου έφυγε και νιώθω σαν να γυρνάω πίσω στα ξέγνοιαστα τα χρόνια και το απολαμβάνω. Το μωρό μου όποτε το χρειαζόμουν ήταν εκεί, απέναντι, στην τηλεφωνική γραμμή και μόνο το να μιλάμε μου φτιάχνει τη διάθεση. Αλλά και οι φίλοι μου και οι γονείς μου που δεν με άφησαν τόσο μόνο μου όσο πίστευα όσο ήμουν. Ακόμη και οι φίλοι μπλόγκερ που μου άφησαν το σχόλιό τους, έπαιξαν το ρόλο τους.

Υπολογιστή δεν έχω στο σπίτι (πρακτικοί λόγοι δεν το επιτρέπουν, αρχές Μαΐου μου είπαν) ακόμη και στη δουλειά δεν έχουμε αγοράσει ακόμη, οπότε μπαίνω κλεφτά από κάποιον υπάλληλο που λείπει. Όπως και τώρα. Θα έχω να σας πω και να σας δείξω πολλά!!!!!!

Το προηγούμενο κείμενο έχει γραφτεί πριν καμιά εβδομάδα μέρες αλλά έμεινε στα πρόχειρα. Από χτες βρίσκομαι στα πάτρια εδάφη και χαίρομαι τις διακοπές... Μ' αρέσει που γύρισα (και θα είναι για λίγο) τώρα θα μένω λίγο και θα πρέπει να τα κάνω όλα μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Οπότε δεν θα μου μένει χρόνος να βαρεθώ.. Αυτές τις μέρες περιμένουμε κόσμο στο σπίτι για τραπέζια και άλλα τέτοια όμορφα.. ωραία θα είναι..
Την Τρίτη θα πάρω το δρόμο της επιστροφής..


Σας ευχαριστώ όλους!!!! Καλό Πάσχα να έχουμε!

ΥΓ. Παιδιά δεν έχω απαντήσει ακόμη στα σχόλιά σας, δεν ξέρω πότε θα το κάνω..

Να είστε όλοι καλά και να περνάτε καλά επίσης!

47 σχόλια:

Roadartist είπε...

...εύχομαι όλα να πάνε όπως ακριβώς επιθυμείς.. Δύναμη θέλει σίγουρα, αλλά θα τα καταφέρεις!
Καλή Ανάσταση να έχεις!!!!!
φιλάκια, μας έλειψες πολύ :)

b|a|s|n\i/a είπε...

γειά σου βρε ηφαιστίωνα!!!
ή να σε φωνάζουμε καστορίωνα;;;
οι αναρτήσεις χωρίς τα σχόλιά σου είναι πιο φτωχές!
μας έλειψεςςςςςςς! ;)))))
πολύ όμορφα να περάσεις.
ακόμα πιο όμορφα να περνάς!
είναι τόσο όμορφα όταν κάνεις τα δικά σου βήματα. με αυτά ακριβώς τα δάκρυα και τα χαμόγελα!
φιλιάααααααα! πολλάααααααααααα!

BUTTERFLY είπε...

Εναλλαγη χαμογελου και δακρυων. Τα πρωτα δειλα βηματα, σε εναν τοπο που σιγα σιγα τον ερωτευεσαι...γιατι σου ανοιγει το δρομο να μαθεις ποιος εισαι, να εξερευνησεις τα ορια σου, να σταθεις στα ποδια σου! Το εχω κανει..ειναι υπεροχο! Και καθε επιστροφη μαγικη και καθε αποχωρισμος δυσκολος, μα ολα υπεροχα τελικα!
Καλη Ανασταση! Μας ελειψες πολυ, παρε κομπιουτερ γρηγορα!!!!

Ένδειξη ζωής είπε...

BΔ Ελλάδα;;;
Λες να είμαστε πολύ κοντά;;;
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις με τους δικούς σου μάτια μου!
Φιλάκια

Ντεμης είπε...

Μπράβο Ηφαιστίωνα! Ήξερα πόσο το ήθελες αυτό το βήμα και χάρηκα πολύ που τελικά έγινε! Θα την λατρέψεις την πόλη, θα δεις, είναι αρχή ακόμη, τώρα ξεκινούν όλα! Ανεξαρτησία, νέα δουλειά, λεφτά, όλα τέλεια! Κλάμματα γιατί;....
Και απάντησέ μας όποτε μπορέσεις, δεν υπάρχει πρόβλημα! Μάς έλειψες πολύ πάντως.... Καλή Ανάσταση φίλε μου!!!

anepidoti είπε...

ηφαιστιωνάκο, μας έλειψες!!!
πρώτον, δεν θ' απαντήσεις σε κανένα, φτάνει που είσαι καλά, εμείς θάμαστε εδώ, έστω και για μια καλησπέρα!
δεύτερον, να προσέχεις τον γλυκύτατο εαυτό σου και να θυμάσαι πως είσαι το καλύτερο παιδί της μπλογκόσφααιρας!
καλό πάσχα, σε φιλώ με την καρδιά μου!!!

Ανώνυμος είπε...

καλο πασχα καταρχας...
Και καταλαβαίνω πως νιώθεις. Και εμένα μου λείπουν τα blog όταν με κρατάνε πίσω άλλες υποχρεώσεις...

Hfaistiwnas είπε...

@Roadartist, θέλουν όλα το χρόνο τους μέχρι να μπουν σε μια σειρά.. :) Καλό Πάσχα! Και σύντομα θα είμαι κοντά σας!!!

@b|a|s|n\i/a, φώναξέ με όπως θες! Τα παραλές! Δεν θα αργήσω να έρθω ξανά! Νομίζεις πως δεν μου λείψατε;;; εεεε περιμένω επίσκεψή σας!!! Φιλιά!!!!

@BUTTERFLY, πεταλουδίτσα είσαι μέσα σε ότι σκέφτομαι.. έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα.. σε μένα πρέπει να αποδείξω πρώτα απ'όλα ότι είμαι ικανός..
Καλό Πάσχα! Δεν θα αργήσω να ξαναέρθω κοντά σας!!!

@Ένδειξη ζωής, Πολύ κοντά; χμμ εσύ θα μου πεις.. ο τίτλος τα λέει όλα.. Καλό Πάσχα!!!!

@Ντέμης, καλημέρα Ντεμάκο! Έγινε ναι... δεν έχουν μπει όλα σε μια σειρά βέβαια αλλά με τον καιρό θα φτιάξουν... κλάματα επειδή δεν μου πήγαν και τόσο καλά όσο περίμενα κάποια θέματα αλλά θα φτιάξουν.. καλή Ανάσταση να έχουμε!!! Ελπίζω να είσαι καλά!!

@anepidoti, καλημέρα! Και μένα μου λείψατε!!! Πολύ!!! Χαίρομαι που βλέπω τα σχόλιά σας.. θα γυρίσω όπως και να έχει! Ελπίζω σύντομα! Καλό Πάσχα!

@Akon, Ευχαριστώ! Να σαι καλά! Πραγματικά τόσο καιρό δεν το έχω αφήσει ποτέ τόσο πολύ καιρό και έχω πάθει στέρηση..

PN είπε...

Κάθε νέα αρχή είναι δύσκολη. Δεν το έχω ζήσει τόσο έντονα...οπότε δεν μπορώ και να σε νιώσω πλήρως! Εύχομαι καλό κουράγιο μικρέ! Καλές γιορτές να έχεις και να περνάς πάντα όμορφα και χαμογελαστά όπως σε έχω συνηθίσει! Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Eύχομαι τα καλύτερα Ηφαιστιωνούλη... αν και είσαι στο δρόμο για αυτά... να το παλέψεις και όλα θα πάνε καλά... Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα φίλε μου...

Καλή Τύχη εύχομαι στα νέα σου βήματα και να σε οδηγήσουν στα άστρα...εκεί που ονειρεύεσαι

G Spot Unveiled© είπε...

To keimeno gia tin prosarmogi me sygkinise kai omologw pws tha mporouse na exei graftei apo emena, oson afora stin empeiria tou Erasmus...

Filia Hfaistiwnako mou!!
Kalo Pasxa XD

ria είπε...

στην πιο όμορφη πόλη της βόρειας ελλάδας πήγες!

μια χαρά θα περάσεις, κάποιος πραγματικά σε ζήλεψε γιαυτό χάλασε το αυτοκίνητό σου!

καλή ανάσταση, να χαίρεσαι το μωρό σου και την οικογένειά σου.

(κοίτα να κάνεις γνωρίμίες με την ντόπια βιοτεχνία, γιατί θα μου χρειαστούν!)

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

σου εύχομαι να πάνε όλα καλά. Να προσαρμοστείς γρήγορα και να βρείς καλούς φίλους.
Καλό Πάσχα να έχεις και καλή Ανάσταση.
Να έρθεις σύντομα κοντά μας.

ProFyLaKtiKo είπε...

καλή αρχή και καλό πάσχα! όλα να πάνε καλά!

stella είπε...

καλη αρχη μωρο!
να περασεις τελεια εκει και να μην σκεφτεσε τα παλια.
Ολα θα πανε καλα.
Αχ πολυ το χαρηκα ρε μικρε που εκανες νεα αρχη!

να περασεις τελεια και το πασχα!!


μακια.

apparos είπε...

Καλή ανάσταση! Να προσέχεις!

Leviathan είπε...

prota ap ola kalo ksekinima!!!!!kali anastasi kai kalo pasxa me igeia kai agapi!!!na peraseis iperoxa tis meres ton giorton!filia! :)

*Κορίνα* είπε...

Καλέ μου Ηφαιστίωνα...
Κάθε αρχή και δύσκολη δεν λένε? Όλα καλά θα πάνε με τον καιρό, μην στεναχωριέσαι!
Πολύ σωστά αυτά που λές, και συμφωνώ με όλα. Ειδικά τώρα, τους έχεις ανάγκη όλους εκεί!
Να προσέχεις, κ εμείς 8α είμαστε εδώ!
Φιλιά πολλά!!

the_g(reat)ay_expectations είπε...

καλή ανάσταση αγορίνα και όλα θα πάνε καλά.
α! πηγαίνοντας στον προορισμό σου κάνε καμιά στάση και από την πόλη μας να κεράσουμε καφεδάκι.
φιλιά και να προσέχεις.

g for george είπε...

Άκου Καστωρίωνα, χαχαχα!

Καλά να περάσεις τις μέρες των διακοπών και περιμένουμε νέα σου από την νέα δουλειά και τον νέο τόπο διαμονής!

Και να σβήνεις το ιστορικό περιήγησης από τον ξένο υπολογιστή που μπαίνεις!

Φιλιά, Καλή Ανάσταση!

mahler76 είπε...

καλό Πάσχα, καλή αρχή και όλα να σου έρθουν όπως τα θές. φιλιαααααα

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλή Ανάσταση, μικρέ, και βάλε και κανένα ματόχαντρο!

turigr είπε...

Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη! Εύχομαι όλα να πάνε καλά στο νέο σου ξεκίνημα! Πολλά φιλιά και καλή δύναμη!

Artanis είπε...

Χρόνια πολλά σου Ηφαιστιωνάκι μου, ελπίζω να πέρασες τέλεια...Φιλιά πολλάααααααααα...

BLUEPRINTS είπε...

Χρόνια Πολλά και να περνάς υπέροχα όπου κι αν βρίσκεσαι, πάντα αγαπημένος κι αγαπητός

tovenito είπε...

κάστορας λόγω καστοριάς να υποθέσω;;;
χρόνια πολλά, καλή προσαρμογή και να παραμείνεις πάντα το ίδιο ευτυχισμένος όπως τώρα!φιλιά πολλά κια τις ειλικρινείς μου ευχές σε σένα και σε αυτούς που αγαπάς!

Dr_MAD είπε...

Χρόνια πολλά Ηφαιστιωνάκο! εύχομαι τα καλύτερα :)

στο Νεστόριο να πας, στη Μεσσοποταμία, στο Λάγκο, στον Προφήτη Ηλία και να γυρίσεις όλες τις εκκλησιές!

Skouliki είπε...

χρονια πολλλααααααααααα

μην αγχωνεσαι

ολα θα πανε καλα... είπε...

καλή τύχη σε ό,τι κάνεις,είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις.

librarian είπε...

Καλή αρχή λοιπόν! Και ποια είναι αυτή η όμορφη πόλη;

KitsosMitsos είπε...

Να περνάς καλά πρώτα απ'όλα και όλα θα γίνουν σιγά-σιγά!
Ό,τι καλύτερο εύχομαι ωρέ! Σε περιμένουμε...

Είδωλο είπε...

ΦΙλια πολλα, να σκεφτεσαι πως καθε μερα ειναι μια υπεροχη μερα για σεξ.

fpboy είπε...

Γεια σου Ηφαιστίωνα !!!!
Νασαι πάντα καλά !!!

Thanos είπε...

Καλή προσαρμογή και Καλά Ανάσταση!

u-hoo / gianniskafatos είπε...

όταν οι απουσίες γίνονται για "καλό σκοπό" χαλάλι!
Γερά με τσαμπουκά!
Να περνάς καλύτερα απ' ό,τι περίμενες!!!
βλογκ-ο-φιλιαααααααααααααααααααααά

{.πavλος.} είπε...

kalimera sas kyrie hfaistiwna...ola kala?...xexe...perasa...eida...diavasa...kai twra einai wra gia hugZz & kisses...have a nice day :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.

ria είπε...

καλό μήνα!

και καλό τριήμερο!

hasapi grammata είπε...

κούκλος κάστορας!
καλό μήνα!

s d είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=_FCFFLaC-jA&feature=related

SDRyche είπε...

Τώρα πια θα είσαι σε μια πιο προχωρημένη αρχή. ;)
Εύχομαι να είσαι καλά, να προσαρμόζεσαι ομαλά και οι μέρες να κυλούν όμορφα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

hfaistiwn-άκο μου,
KAΛO ΣOY MHNA!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Skouliki είπε...

καλο μηναααα

που χαθηκες εσυ
φιλι

HaLiaS είπε...

πολύ καθυστερημένος....
αλλά παρά ποτέ καλλιό αργά! :))

καλορίζικος στις αλλαγές και την νέα σου αρχή (καλά ίσως όχι τοσο νέα πλέον).

σε κάναμε και σένα βόρειο δηλαδή; χμμμ.....αν και νομίζω πως η αγνή ομορφιά της ευρυτανίας δεν συγκρίνεται, ωστόσο η πόλη είναι σίγουρα όμορφη, το υδάτινο στοιχείο δεν θα σου λείψει καθόλου, το κρύο το ίδιο, και ο κόσμος νομίζω πως είναι καλός αλλά περιμένω και τα δικά σου συμπεράσματα.

κατά μια έννοια είμαστε γειτονάκια.
δεν το ήξερα νωρίτερα αλλά τώρα που το έμαθα θα θελα να ξέρεις πως μπορείς να μας υπολογίζεις για οτι χρειαστείς και περνά από το χέρι μας. ακόμη και για καφεδάκι όταν το έχεις ανάγκη ή για οδηγίες αν κατηφορίσεις προς την συμπρωτεύουσα.

να είσαι και να περνάς καλά ηφαιστιωνάκο.
να πηγαίνουν όλα κατ'ευχήν κι όπως τα ονειρεύεσαι.
καλό καλοκαίρι να έχουμε.
με χαμόγελο και καλή διάθεση :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Hfaistiwnas είπε...

Παιδιά γύρισα στα γνωστά μου μέρη! Μου λείψατε πάρα πολύ!!! Απάντάω στα σχόλιά σας λίγο αργοπορημένα, αλλά μην νομίζετε πως δεν τα έβλεπα και χαιρόμουνα!

@VK in Athens, Φιλιά!!!

@ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ, να σαι καλά! Όλα είναι καλά πια!!!

@G Spot Unveiled©, ιιι εσένα είναι και στο εξωτερικό.. θα ήταν σίγουρα πιο δυνατή εμπειρία!!!

@ria, αχ ακόμη προβλήματα μου δημιουργεί!! χαχαχα! Είναι τέλεια πόλη!!!

@ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ, ευχαριστώ πολύ!!!

@ProFyLaKtiKo, :):):)

@stella, να σαι καλά Στέλλα μου! Έκανα μια νέα αρχή και αφήνω τα παλιά!!!

@apparos, φιλιά !!!!

@Leviathan, Όλα οκ!!!! Γρήγορα αποτελέσματα σου εύχομαι!!! ;)

@Spider!, είναι όλα μια χαρά πια! :) Να σαι καλά!

@the_g(reat)ay_expectatiοNs, γεια!!!! Ευχαριστώ για την πρόσκληση, αλλά δεν περνάω από εκεί!!!! Μπορεί να περάσω κάποια στιγμή επίτηδες όμως!!! :)

@g for george, το σβήνω, ναι! Θα κάνω ανάρτηση με νέα μου σύντομα! :) Καστωρίωνας, γιατί όχι;;;

@mahler76, να σαι καλά Μάλερ μου!!!

@PAVLOS, έπρεπε να βάλω, τώρα είναι αργά!!!!

@turigr, ευχαριστώ πολύ!! Ότι επιθυμείς!!!

@Artanis, πέρασα τέλεια.. και θα περάσω ακόμη πιο τέλεια με την συντροφιά σας.. !!!!

@BLUEPRINTS, να σαι καλά Blueprints μου!

@tovene592, ναι ναι σωστά.. ευχαριστώ πολύ! Επίσης οι καλύτερες ευχές μου!

@MAD, το Λάγκο την καφετέρια εννοείς; Μα τι το καλό έχει;;; Στα άλλα δεν πήγα αλλά θα πάω εν καιρώ.. φιλιά Μαντάκο μου!

@Skouliki, όχι όχι! Προσπαθώ τουλάχιστον! :) Καλό μήνα!!!!

@ολα θα πανε καλα.., έτσι να μου δίνετε θάρρος!!!!

@librarian, η Καστοριά είναι! :) ευχαριστώ πολύ!

@KitsosMitsos, χεχε όλα θα γίνουν όπως και γίνονται ήδη.. Να σαι καλά Kitsomitse!!!

@x-oyranoy, λολ το σκέφτομαι! Φιλιά πολλά επίσης!!!

@fpboy, επίσης Fp!!!

@Thanos, Nα σαι καλά!

@u-hoo / gianniskafatos, για καλό σκοπό ναι! Γερά δεν λες τίποτα!!! Να περνάς καλά επίσης!!!

@.πavλοs., ήλθον, είδον και απήλθον!!! Μάκια πολλά!!!

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, είμαι, είμαι.. μακριά είμαι! Η Πρωτομαγιά ήταν μέρα άγχους.. αλλά οκ, θα τη θυμάμαι για πάντα.. !!! Και καλό μήνα!!!

@ria , φιλιά!!!!

@hasapi grammata, λολολ! Καλό μήνα για τον Ιούνιο πλέον!

@s d, στα ίδια είμαι και εγώ.. το ακούω και το ξανακούω.. http://www.youtube.com/watch?v=noTkjw5HIVc

@SDRyche, έτσι ακριβώς.. σε μια προχωρημένη αρχή.. κυλούν όμορφα ναι.. ελπίζω και οι δικές σου..

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, καλό μήνα αγαπητή μου!

@HaLiaS, ναι πολύ! Δεν φταίω εγώ, οι συνθήκες ήταν κάπως δύσκολες..
Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να σαι καλά Halias! Δεν είναι νέα.. αλλά ακόμη έτσι τη βλέπω.. αλλάγη μιας ζωής βλέπεις..

Με κάνατε και μένα Βορειοελλαδίτη! Δεν έχω παράπονο κανένα.. Μα το υδάτινο στοιχείο είναι που κάνει τη διαφορά εδώ... αλλιώς δεν θα είχε ιδιαίτερη διαφορά από εκεί που ήμουν πριν!!! Μπορεί να μην είναι θάλασσα αλλά εγώ έτσι τη βλέπω (κρίμα που δεν μπορούμε να κάνουμε και μπάνιο).
Ευχαριστώ πολύ για την προσφορά, κάποια στιγμή θα κάνω και εκεί την εξόρμησή μου.. σαν πρωτάρης στα βόρεια..

Επίσης να περνάτε καλά και να είστε καλά!
Καλό καλοκαίρι και καλό μήνα!!!!