Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Καλή εβδομάδα!!!

Καλημέρα σας!

Ένα ακόμη Σκ έφυγε..
Σήμερα ξύπνησα νωρίς, είχα πολύ όρεξη. Άνοιξα παντζούρια και είδα ότι είχε ήλιο. Απέκτησα ακόμη περισσότερη όρεξη! Καταπληκτική μέρα σκέφτηκα και αφού έφαγα και ήπια και λίγο καφέ, είπα να πάω μια βόλτα. Έβαλα βερμούδα - φανελάκι πήρα τα γυαλιά και το κινητό με τα ακουστικά και ξεκίνησα. Πήρα μια διαδρομή που είχα κάνει και παλιότερα αλλά δεν είχα φτάσει τόσο μακριά. Σήμερα ξεπέρασα το ρεκόρ μου στο περπάτημα με 7 χιλιόμετρα. Σε αυτή τη διαδρομή που όλοι ονομάζουν "γύρο της λίμνης", ο δήμος έχει βάλει πινακίδες και σου λέει από ένα σταθερό σημείο εκκίνησης, πόσα χιλιόμετρα είναι. Όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα, η άσπρη γραμμή στην ακτή είναι τα 3,5 χιλ. που πήγα, αν βάλεις και το γύρισμα θα σου βγουν 7.
Πολύ με χαροποίησε όταν το πρωτοείδα, για να ξέρουμε πόσο περπατάμε και τι καίμε! λολολ! Πέρασα και λίγο από τους ιδιοκτήτες μου που μένουν προς τα εκεί να πω ένα γεια. Στο δρόμο βρήκα και μια παρέα χήνες οι οποίες με το που πλησίασα, άρχισαν να φωνάζουν και να έρχονται κατά πάνω μου με ανοιχτό το στόμα!
Ρεζίλι έγινα σε ένα αναψυκτήριο απέναντι (και είμαι και από χωριό πανάθεμά με, δικαιολογούμαι γιατί χήνες δεν είχαμε ποτέ, ε;). Ένας κύριος που ερχόταν από πίσω μου τις έδιωξε (πως διώχνουμε τις κότες; Κάπως έτσι. Τώρα θα το ξέρω όμως!) και συνέχισα την πορεία μου. Μου έκανε εντύπωση που αν και Κυριακή είχε κόσμο που έκανε τζόκινγκ, (όπως το παιδί στη φωτό παρακάτω) περπατούσε, ρέμβαζε τη λίμνη (είναι δεξιά στη φωτό παρακάτω, δίπλα στο δρόμο) και ψάρευε.
Χωρίς να το καταλάβω γύρισα μεσημέρι σπίτι! Κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να το κάνω και όλο το γύρο. Αν έχει κανείς όρεξη για περπάτημα να μου πει! χαχαχα!


Καλημέρα και
Καλή εβδομάδα!!!

39 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κολυμπώντας έκανες τη διαδρομή;
Έτσι φαίνεται στο χάρτη.
Καλά, σε πειράζω. :))

Καλό δου-του-του-που-που-σου-κου!

Τι ώρα πήγε;;; Α καλά! Κάποιος θα κλαίει αύριο...

nikos είπε...

Ζηλεύω. Μπράβο σου, πολύ καλά κάνεις, αφού έχεις τέτοιες ευκαιρίες να τις εκμεταλλευτείς. Κι από όρεξη για περπάτημα, άλλο τίποτα... Καλημέρες

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

apo oreksi allo tipota...
apo praksi...zero!

gskastro είπε...

Ηφαιστίωνα πράγματι υπέροχη αυτή η διαδρομή. Έχω κάνει τη μισή μόνο γιατί η υπόλοιπη παρέα δεν ήταν και του περπατήματος. Όπως σου έχω ξαναγράψει πολύ τυχερός που μένεις σε αυτά το υπέροχα μέρη. Καλή εβδομάδα. gskastro

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι που φόρεσες βερμούδα φανελάκι. ενώ το παιδί στην φώτο τίποτα ακάλυπτο. ;)))
πολύ καλή σου εβδομάδα!! φιλιά πολλά!!

Lucretia είπε...

Καλημέρα.Καλως ήρθα.Τέλεια διαδρομή .Στην Αθήνα που όρεξη για περπάτημα.Σε κάθε βήμα αναπνέεις καυσαέριο.Καλή εβδομάδα.

jacki είπε...

Πολύ περπάτημα...
Αλλά είναι υπέροχη διαδρομή..
Να έχεις πάντα όμορφη διάθεση.
Να είσαι καλά Ηφαιστιωνάκο.

Hfaistiwnas είπε...

@Μπάτλερ, εννοείται! χαχαχα! Αφού δεν ξέρω κολύμπι!!!χαχαχα! Ποιός έκλαψε τελικά;;

@nikos, Περπάτημα για διασκέδαση όμως όχι για δουλειά! :) Ευκαιρίες θα βρίσκουμε πάντα!

@Ο ψεύτικος Πέτρος, χαχαχα τις περισσότερες φορές και εγώ έτσι είμαι!

@gskastro, προς το παρόν νιώθω τυχερός! Ελπίζω να μην γίνει εμπόδιο η τοποθεσία στα όνειρά μου! :)

@b|a|s|n\i/a, χαχαχαχα! αααα είμαι από βουνό εγώ!!! Απορώ δεν έσκασε;;;; Καλή εβδομάδα και φιλιά!

@συνvεφάκι , καλωσόρισες!! Η Αθήνα είναι όμορφη το βράδυ για περπάτημα.. το πολύ βράδυ όμως! :):) Καλησπέρα!!!

@jacki, μάλλον γι'αυτό σήμερα με πονούν τα πόδια μου!!! Φιλιά πολλα!!

Unknown είπε...

Βρε κακούργε!!!! Με κάνεις και ζηλεύω. Τον έχω κάνει κι εγώ αυτόν τον γύρο. Για να δούμε θα τον κάνουμε και μαζί;

BUTTERFLY είπε...

Καλησπερα και καλη εβδομαδα Ηφαιστιωνακο!
Συνεχισε το περπατημα και θα γινεις κορμαρα! Τυφλα να 'χει ο Ρουβας!!!

Skouliki είπε...

καλη βδομαδα να εχουμε
μα καλα τη ζεστη ειναι αυτη πελον !!

ουφ

φιλακια

ΦΟΥΛΗ είπε...

Βρε καθαρματάκι δεν ξέρεις μπάνιο; και με βάζεις να κάνω βουτιές για σένα..χαχα
Καλή βδομάδα φιλιά

Hfaistiwnas είπε...

@bear, Είναι πολλά τα χιλιόμετρα πάντως! :) Έ, άμα έρθεις προς τα εδώ, δεν θα σε βάλω να περπατάς!!!

@BUTTERFLY, λες ε; Ακόμη στην προσπάθεια είμαι! Μπορεί στην ηλικία του Ρουβά κάτι να έχω καταφέρει!! χαχαχαχα! Φιλιά πολλά!

@Skouliki, πάει και αυτή από αύριο! Μόνο βροχές πια!!! Φιλιά!!

@ΦΟΥΛΗ, ε μα γι'αυτό ακριβώς!!! χαχαχαχα! Φιλιά!!!

@milch-käfer, θα σου βρω μία!

stella είπε...

kali evdomada mikro moy!

Leviathan είπε...

sa poli perpatima mou fanike :) :) kali evdomada!!! filia!!!! :)

gay super hero είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
gay super hero είπε...

Να αυτά ζηλεύω....

Άκουσα τον καιρό όμως και από αύριο θα πρέπει να ντύνεσαι καλύτερα :-)

anima είπε...

την έχω κάνει αυτήν τη διαδρομή

αλλά με αυτοκίνητο

πόσες θερμίδες να έκαψα;
λολ

φιλιά
καλή εβδομάδα

υ.γ. καλά,μόλις πέρασε η δευτέρα.και τι μ΄αυτό;

υ.γ.2. αρα..καλή συνέχεια της εβδομάδας

Hfaistiwnas είπε...

@spy_force, καλή εβδομάδα Στέλλα μου!!! Και.. όλες τις ευχές μου!

@Leviathan, εντάξει ανόλγα την όρεξη που έχεις! λολ! Και για μένα πολύ είναι, αλλά αν είναι ίσιος ο δρόμος, είναι καλά! Δεν το καταλαβαίνεις!!!

@gay super hero, ναι όντως, έχω κατεβάσει κάμποσα χειμερινά! Μ'αρέσει το κρύο.. μόνο το "καιρός για δύο" δεν έχω διευθετήσει ακόμη!! :):)

@anima, καλή συνέχεια!!! Με αυτοκίνητο; Δεν ξέρω πόσες! λολολολ! Φιλιά!!!

sCaTterBraiN είπε...

καλημέρα! ωραία διαδρομή πρέπει να είναι. στη φωτό μοιάζει λες και είναι νησί η καστοριά.
μήπως είχες φαει φουαγκρα και σε κυνηγούσαν οι χήνες; ;-)
πολλά φιλάκια.

To Katinaki είπε...

Μακάρι να είχαμε και στην Αθήνα τέτοια τέλεια βόλτα...

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

hfaistiwna μου μάλλον είσαι πολύ ωραίος άντρας αφού έμειναν ακόμη και οι χήνες με ανοιχτό το στόμα!!!
Οσο για το περπάτημα μου αρέσει πολύ αλλά είσαι λίγο μακρία ρε γαμώτο!!!

librarian είπε...

Καλή εβδομάδα, ολοκαίνουργια για εμένα με άρωμα θάλασσας και νέες αρχές!

Skouliki είπε...

και που εβρεξε λιγο εδω

και παλι ζεστη εκανε ομως!!

Dreamy Cloud είπε...

Σε τι όμορφο μέρος που ζείς!! Ζηλεύωωω :)) Καλά κάνεις και περπατάς, ειδικά δίπλα σε τέτοια τοπία είναι υπέροχο!! Φιλάκια πολλά!!

Hfaistiwnas είπε...

@sCaTterBraiN, πραγματικά αυτό είναι που την κάνει να διεφέρει! :) Μοιάζει με νησί! Μόνο μπάνιο που δεν κάνουνε.. τα υπόλοιπα όλα ναι :) Όχι δεν είχα φάει! χαχαχα! Μάλλον νόμισαν ότι τους ανήκει το πάρκο! :)

@To Katinaki, εκεί δυστυχώς πρέπει να πάρεις αμάξι για να βρεις κάτι τέτοιο.. εκτός και αν έχεις κοντά τον Υμηττό ή την Πάρνηθα..

@ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ, λολ λες να έμειναν για αυτό! Με έκραζαν!!!! χαχαχαχα! Και δεν υπονοώ κάτι!

@librarian, καλή εβδομάδα λοιπόν! Δώσε μας και μας λίγο άρωμα!

@Skouliki, εσείς εκεί την έχετε σχεδόν μόνιμη ;)

@Dreamy Cloud, χεχεχε! Να σαι καλά! Και εγώ τώρα τα μαθαίνω τα μέρη εδώ! :) Φιλιά!!

Artanis είπε...

Εγώ έχω όρεξη, αλλά πού να σε βρω :)
Τεσπά, φιλιά πολλά, καλημέρα...

Ανώνυμος είπε...

Tί ωραία που τα λέει ο Μilch-kafer!? Φαινεται ο πιο μεγάλος σου θαυμαστής, Ηφαιστίων! Ποιός τη χάρη σου!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ειναι περιπου 500 θερμιδες μειων...
δεν το λες κακο ε?
Να ντυνεσαι καλα τωρα εβγαλε κρυο
!φιλια μικρε μου!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μακάρι να βρεις την όρεξη σύντομα μιας και το περπάτημα είναι πολύ καλή γυμναστική, πόσο μάλλον όταν γίνεται σε ένα τόσο ωραίο περιβάλλον.

Skouliki είπε...

πωπω και εγω δεν περπαταω καθολου
ολα τα κανω με το αμαξι τραγικο ε !!φιλακια

Hfaistiwnas είπε...

@Artanis, ίσως κάποτε κάνουμε μια βόλτα! :):):)

@milch-käfer, μπλα μπλα..

@Ανώνυμος, χαχαχα να τον καταλάβαινα κιόλας!

@Aunt Donna, ντύνομαι ντύνομαι! :):):) Μια χαρά οι θερμίδες!

@ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk), θα τη βρω που θα πάει! :):)

@milch-käfer, λίγο νωρίς δεν είναι ακόμη;

@Skouliki, στην πόλη δεν είναι το ίδιο!!! ;)

ολα θα πανε καλα... είπε...

κάπου εκεί φτάνω κι εγώ,αλλά όταν έχω πολύ όρεξη για περπάτημα(σπάνια!).Θα πρέπει να είναι πολύ ωραίο το φθινόπωρο στην Καστοριά,γύρω από τη λίμνη!Τέλεια!Να κάνεις και άλλες,όμορφες διαδρομές.Και σίγουρα καις θερμίδες αλλά δε νομίζω να το έχεις ανάγκη.Πάρε βαθιά ανάσα και για μένα την άλλη φορά,ρούφηξε το καθαρό οξυγόνο!
Σε φιλώ,Ηφαιστιωνάκο,καλή σου μέρα!

ria είπε...

τελικά μας έχεις κάνει να αγαπήσουμε την καστοριά και να ψάχνουμε ευκαιρία να την επισκεφτούμε!

καλό σαββατοκύριακο.

b|a|s|n\i/a είπε...

χεχεχε!
ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑΑΑΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!
μεγαλώνεις; :))
να ζήσεις ηφαιστιωνάκο και χρόνια πολλά! χρόνια καλά! χιλιόχρονος!!
πάντα με υγεία, πολλή πολλή αγάπη, έρωτα και όλα σου τα όνειρα τα όμορφα αλήθειες να γίνονται.
φιλιά πολλά πολλά!!
ματς και μουτς!!

Roadartist είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

Μεγάλος να γίνεις με άσπρα (οκ οκ ότι χρώμα εσύ θες) μαλλιάααααα :))

Χρόνια πολλά ηφαιστιωνάκο μας, με υγεία, αγάπη, μεγαλώνουμεεεεεεεεε :)

Χρόνια ΚΑΛΑ!!!!

George Tsitiridis είπε...

poli erotas me tin kastoria.. :)

Hfaistiwnas είπε...

@ολα θα πανε καλα., το'χω! χαχαχα! Να καίμε παρά να μένουν! :) Ωραίο το Φθινόπωρο γύρω από τη λίμνη.. την επόμενη φορά ελπίζω να πάρω μαζί μου τη μηχανή! Φιλιά!

@ria, πρέπει να μου δώσουν βραβείο για την άνοδο του τουρισμού!

@b|a|s|n\i/a, όχι βρε θα μείνω μια ζωή 25! ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Άλλη όρεξη δεν είχα! :) Ευχαριστώ! Όοοολα αυτά που εύχεσαι τα ανταποδίδω! :)
(όλα μου τα όνειρα; Έλα τώρα.. αυτό και αν είναι δύσκολο.. ειδικά όταν σε αφήνουν μόνο σου και τα όνειρα.. ουφ!) Πάω για καφέ! Ουφ ξανά!

@Roadartist, χαχαχα μεγαλώνουμε! Εννοείται αυτό! λολολ! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Εύχομαι επίσης ότι επιθυμείς! :) Και γρήγορα από κοντά! :)

@pisoglendis, κάποτε μπορεί να φθαρεί και αυτός! :) Είναι ακόμη νωρίς όμως!

milch-käfer είπε...

Πρρρ,πρρρ!

Το Milch από τα νεύρα του εκτόξευσε το Στάσα
και από την πτώση έγινε σεισμός στην Μαλακάσσα!