Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

27 και κάτι πολύ λίγα ψιλά..

Καλημέρα παιδιά!

    Δεν είναι άδικο να έχεις γενέθλια  την ίδια μέρα που έχει και ο πιο γκαντέμης άνθρωπος της Ελλάδας (μη με ρωτήσετε αν η γκαντεμιά έχει και διακρατικό βεληνεκές, δεν ξέρω); Ευτυχώς λίγοι το γνωρίζουν και ακόμη πιο λίγοι σε εμπαίζουν! χεχε! Μην το ακούσει αυτό ο Ασημώνης, κάηκα! Στα 27 λοιπόν από χτες, και για ένα χρόνο! χαχαχαχα! Κάτι διαφορετικό από τις άλλες μέρες δεν έκανα. Ένα καφεδάκι μόνο με τον φίλο Γιώργο και σπίτι. Με μουσική, νησί (σειρά του μέγκα), fb, μπλόγκ, διάβασμα και μερικά τηλέφωνα. Μοναχικά, δεν με χάλασε και πολύ όμως. Ας ελπίσουμε ότι τα 27 θα είναι ακόμη καλύτερα από τα 26. Σε γεγονότα, σε όλους τους τομείς!

    Έφτιαξα και γλυκό!! Το οποίο πέτυχε αυτή τη φορά!! Και πήρε και καλές κριτικές, όχι από την Αρτόζα, ούτε από τους κριτές του μάστερ/ τοπ σεφ! Από τους συναδέλφους. Μάφιν με μπανάνα και σοκολάτα. Η αλήθεια είναι, ότι ήταν σχετικά άγλυκα λόγω της σοκολάτας, την επόμενη φορά θα βάλω γάλακτος, ίσως και λευκή! Το ήθελα και διαίτης πανάθεμά με!  Με λίγη άχνη ζάχαρη σώζεται η κατάσταση. Η συνταγή είναι αυτή εδώ! Δεν τα έβγαλα φωτογραφία αλλά είναι ίδια με αυτά της φωτό στο λινκ, χωρίς τη διακόσμηση.

  Τις τελευταίες μέρες επίσης (ασχέτως των γενεθλίων), δίνουν και παίρνουν οι κρίσεις συναισθηματικής φόρτισης και σκαμπανεβασμάτων της διάθεσης. Δεύτερη μέρα μουντάδας σήμερα, βρέχει σχεδόν από χτες με μικρά διαλείμματα, αυτή την ήρεμη αλλά και βαρετή, για σπάσιμο νεύρων, βροχή. 
  Μου λείπουν οι φίλοι μου, έχω καιρό να κατέβω Αθήνα, να τους δω. Για τον  έναν που είναι εξωτερικό, μου πέφτει λίγο μακριά. Μα να μην μου μένει ούτε σέντ; Ούτε στο πατρικό μου πήγα καθόλου από τον Αύγουστο. Έλεγα να πάω τώρα στις 28/10 επί τη ευκαιρία της αργίας. Αλλά δεν το νομίζω. Είπαμε έχω να τελειώσω και με τα δόντια. 

  Στη δουλειά όλα καλά, αν εξαιρέσουμε κάποια μικροπροβλήματα στα οικονομικά, που θέλουν λίγη παραπάνω υπομονή για να λυθούν.

  Και το κρύο; Κρύο παιδιά και υγρασία φουλ. Ειδικά το βράδυ. Όλο και κρατάω να μην ανάψω καλοριφέρ. Είναι και νωρίς πανάθεμά το! Με κουβέρτες θα κυκλοφορώ μες το σπίτι! χαχαχα! Και μην πείτε να αγκαλιάσω κανέναν, δεν έχω! Εκτός αν εννοείτε το μαξιλάρι μου! Κατέβασα όμως τα πιο χειμωνιάτικα ρούχα, μένει να κατεβάσω την μεγάλη και βαριά κουβέρτα. Ξέρετε, αυτή που σε πλακώνει και δεν σηκώνεσαι με τίποτα το πρωί.. Έβαλα και το ένα χαλί στο σαλόνι, μένει το άλλο, θα μπει αυτή η την επόμενη εβδομάδα. Να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά για το Χειμώνα!!! Έβγαλε λίγο ήλιο μες την μαυρίλα.

Άντε καλημέρα!
Τα φιλιά μου!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Φιλιάαααααααα σε όλους!!!!



61 σχόλια:

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Χρόνια Πολλά, Ηφαιστίωνα! Και ζεστά, μέσα σ' αγκαλιές...
Και μια συμβουλή, καθ' ότι είμαι και μεγαλύτερος και, όσο νάναι, μια συμβουλή την περιμένεις, ε;
Όχι για ένα χρόνο μόνο στα 27 - εκεί να κάτσεις, μη κουνηθείς ρούπι!!!
:-)))

karkinos7 είπε...

Εεεε Να τα πούμε και από εδώ!!!!
Χρόνια Πολλά και Χρόνια Ζωής!!!!
Και είπαμε οι ουρανοί ήταν ανοιχτοί και θα άκουσαν!!!!
Και η Αθήνα σε περιμένει....χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
Άσε τα πρωινά και εγώ με το ζόρι σηκώνομαι,ευτυχώς σήμερα θα πάω στης δύο για δουλειά και απολαμβάνω το καφέ μου,μοναχικός αλλά ωραίος...ελληνικός γλυκός....
Φιλιά Πολλά!!!
Την Καλημέρα μου!!!

Roadartist είπε...

Χρόνια πολλά και πολύ όμορφα και καλά Ηφαιστίωνα!! Να είσαι πάντα καλά, να είσαι γεμάτος υγεία, και αγάπη!
Φιλιά πολλά!!!!

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα, να σε χαιρόμαστε, πέσε το Μάφιν! :p

karkinos7 είπε...

Μα τι όμορφο το πορτοκαλί....πολύ
μου αρέσει....
Φιλιάααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
Με χαρά και ευτυχία!!!!

υγ και μην ξεχνιόμαστε, τα καλύτερα έρχονται!!!

mahler76 είπε...

χρόνια πολλά μικρούληηηηη

Hfaistiwnas είπε...

@Asteroid, ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να έρθουν και οι αγκαλιές γρήγορα!!! Ε ναι μια συμβουλή! Πως να το κάνω αυτό; Άντε και εσωτερικά το κάνεις, εξωτερικά; χαχαχαχα!!! Φιλιά!!!

@karkinos7, Ε να τα πούμε! Ευχαριστώ πολύ! Πόσες φορές θα σου πω ευχαριστώ πια!!;;!! Με περιμένει, εγώ να δω πότε θα ρθω! χαχαχα! Αφού έχεις χρόνο κοίτα να ευχαριστηθείς καφέ! ευχαριστώ και για το χρώμα !!!! Το Φθινοπωρινό, μιας που έχουν να πορτοκαλίζουν τα πλατάνια..

@Roadartist, ευχαριστώ πολύ Roadartist μου! Εύχομαι ό,τι ποθείς και εσύ!!! Φιλιά πολλά!!! Υγεία πάνω απ'όλα!!!

@Μάγισσα Κίρκη, χαχαχαχα ευχαριστώ πολύ!!! Μάφιν; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς; χαχα! Δεν έμεινε κανένα, τα μοίρασα όλα!!!

@ΠΑΥΛΟΣ, ευχαριστώ Παύλο μου! Να σαι καλά! Υγεία, ευτυχία, χαρά και αγάπη!!! Έρχονται και αναμένω!!! :):)

@mahler76, ευχαριστώ Μάλερ μου! Να σαι καλά! Ό,τι επιθυμείς εύχομαι!

gay super hero είπε...

'Ο,τι επιθυμείς σου έυχομαι και του χρόνου διπλός. Με την καλή έννοια :-))))

Νά σαι πάντα καλά!

BLUEPRINTS είπε...

πολύχρονος μικρέ (ναι μπορώ να το λέω ακόμη) όλα καλά και τα ακόμη καλύτερα να σου έρθουν άμεσα, σε φιλώ και κουράγιο γενικώς

kikop80 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!
Να είσαι καλά Ηφαιστίωνα και με περισσότερη θέρμανση!!! :-P
Πάντως τι να σου πω, ούτε μια τόση δα φωτογραφία από το γλυκό???
Τσ τσ τσ!!!
Να είναι μαι καλή και γεμάτη χρονιά!!!!
:-))

Skouliki είπε...

χρυσοχερης !!!!
να ζησεις ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
και ευχομαι να χαμογελας παντα :)

τσούτσουρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! πάντα τα επόμενα χρόνια είναι πιο δύσκολα γιατί εμείς είμαστε πιο σοφοί και βλέπουμε αλλιώς τα πράγματα. Το σίγουρο όμως είναι ότι είναι και πιο απολαυστικά γιατί ξέρουμε περισσότερο τι θέλουμε και που βαδίζουμε.. αρκετά με τις φιλοσοφίες. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΣΟΥΤΣΟΥΡΩΜΕΝΑ!!

librarian είπε...

Χρόνια πολλά λοιπόν! Αχ μη μου μιλάς για υγρασία γιατί η Κέρκυρα είναι... μες στη βροχή και τη μούχλα! Αλλά είναι και πράσινη.
Αχ εμένα να δεις πόσο μου λείπει η Αθήνα και η επιστροφή άγνωστη αλλά και δύσκολη!

b|a|s|n\i/a είπε...

μικρό παιδί σε γνωρίσαμε μεγάλος κύριος πια έγινες! :))
χιλιόχρονος και πάλι και πάλι και πάλι!
ό, τι καλύτερο και ό, τι ευτυχέστερο!
φιλιά πολλά πολλάααααα!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Αγοράκι μου γλυκό λυπάμαι που χθες όλη μερα δεν ανοιξα τον υπολογιστη μου για να δω οτι γιορταζεις.Μα πιο πολύ λυπάμαι που δεν μένουμε κοντά ..έστω και σε ακτίνα 30- 40 χιλμ. να σου φτιάξω εγώ μια τούρτα που δεν έχεις ξαναφάει.
Χρονια Πολλά καλέ μου φίλε..17; Θεούλη μου ..υπάρχει ακόμα αυτή η ηλικία..σου εύχομαι υγεία , τυχη και πολυ αγαπη γύρω σου καλέ μου.

Unknown είπε...

Χρόνια σου πολλά Ηφαιστιωνάκο μου!!!
Οτι επιθυμείς να βρεις

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

ΠΡΟΣΕΞΕΣ; ΣΟΥ ΑΦΑΊΡΕΣΑ ΚΙ ΟΛΑΣ 10 ΧΡΟΝΙΑ...ΣΑΛΕΜΕΝΗ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ..ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΙΑ!!!

BUTTERFLY είπε...

Χρονια καλα Ηφαιστιωνακο! Να εισαι χαρουμενος κι αισιοδοξος παντα! Ο,τι κι αν συμβει! Ελπιζω να συμβουν τα καλυτερα!...

Vangel Greko είπε...

Όλα τ'αστέρια τ'ουρανού να 'ναι χαρές για σένα κι όλες οι στάλες τση βροχής χρόνια ευτυχισμένα!!

Χρόνια Καλά!!
Χρόνια Πολλά!!
Χρόνια Δημιουργικά!!
Χρόνια Ανατρεπτικά!!

Με υγεία, χαμόγελο, επιτυχία & ευτυχία!!

Κάθε μικρό & μεγάλο όνειρο να γίνει πραγματικότητα!!

Κάπου εκεί έξω είναι εκείνη που ονειρεύεσαι, αρκεί όμως να ψάξεις να τη βρεις!!

Να χαμογελάς ακόμα και στα δύσκολα γιατί κάνει τους άλλους ν'ανησυχούν!!

tovenito είπε...

χρόνια πολλά!
χαρούμενος, υγιής, ευτυχισμένος και να πετύχεις όλα όσα ονειρεύεσαι!

Hfaistiwnas είπε...

@gay super hero, ιιι πάλι καλά το προσδιόρισες! χαχαχαχα! Ευχαριστώ πολύυυ!!! Να σαι καλά Χίροόυ!!!

@BLUEPRINTS, ποιό το "μικρέ", γιατί βρε απαγορευμένο είναι; Μακάρι αγαπητέ μου, επίσης ό.τι επιθυμείς! Να είσαι καλά! Και όλα τ'άλλα έρχονται!!!

@kikop80, χαχαχα ναι με περισσότερες απολαβές καλύτερα να λες!!! Ευχαριστώ πολύ! Μα ξέχασα να τα βγάλω φωτό! Την επόμενη φορά σίγουρα!!! Μακάρι να είναι γεμάτη για όλους!!!

@Skouliki, επίσης κοπελιά! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να σαι καλά! Φιλιά πολλά!!!!

@τσούτσουρος, λες να φταίει η σοφία; χεχε.. αν είναι αυτό οκ, δεκτό! Δίκιο έχεις πάντως! :) Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να σαι καλά! Και ό,τι ποθείς!!!

@librarian, Κέρκυρα είσαι ακόμη;;;; Πότε θα τελειώσεις από κει πια; Είναι πανέμορφη παρόλη τη βροχή της! Μου λειψε!!! Γιατί δύσκολη; Λόγω αποχωρισμού ε;;; Απαπαπα..

@b|a|s|n\i/a, χαχαχα γιατί βρε; Εσύ με ταχτάρισες; χαχαχαχα! Είδες; Περνάνε τα χρόνια! Να σαι καλά και εσύ ό,τι επιθυμείς εύχομαι και γρήγορα! Ευχαριστώ πολύ!!!

@αχτίδα, μακριά από γλυκά! Και πόσο μάλλον τούρτες! Αλλά αφού θα την έφτιαχνες εσύ σίγουρα δεν θα άφηνα κομμάτι! Να μην λυπάσαι! Σημερινό είναι το ποστ άλλωστε! Ε ΄όχι, μοιάζω για 17, χαχαχαχα! Πολύ θα 'θελα βέβαι! Να σαι καλά και όχι σαλεμένη! Είπαμε κοιτάμε μπροστά!!! Ευχαριστώ!!!

@bear, ευχαριστώ Bear μου!!! Να σαι καλά και εσύ! Και με ό,τι ποθείς!!!

@BUTTERFLY, ωωω μακάρι και επίσης τα καλύτερα! Ευχαριστώ πολύ!!! Αισιοδοξία πάντα!!!

@Vangel Greko, μακάρι να είναι! Και για τον καθένα μας! Χρόνια γεμάτα.. με τα πάντα! Να είμαστε καλά! Ποιά είναι εκεί έξω; Ελπίζω να λες για μια ψυχή!!! χεχεχε! Θα προσπαθήσω να χαμογελώ! Δύναμη είναι!!!

@tovenito, ευχαριστώ πολύ Τοβέν μου!!! Να είσαι καλά και εσύ και επίσης να πετύχεις ότι θες!!! Φιλιά!!!

Ε.Α. είπε...

υγεία στα καλύτερά της, χαρές, απολαύσεις, την καλύτερη παρέα κοντά σου (consisting of one and/or more people) και μια ολόφρεσκη χρονιά μπροστά, έτσι όπως την λαχταράς περισσότερο.

αυτό εύχομαι.

:-)

και κάνε το γλυκό ξανά, για να βγάλεις φωτο, στάδιο στάδιο, να το κάνουμε και μεις! :ΡΡΡ

partaki είπε...

Χρόνια σου πολλά και ότι επιθυμείς!
Εγώ έχω ήδη πάπλωμα.

anima είπε...

Πολλά πολλά χρόνια καλά
Με χαμόγελα,αγκαλιές και ηλιόλουστες μέρες.Γενικώς και ειδικώς!!!

27 ε;
Ζηλεύω!!!πόοοοσα χρόνια πριν με γύρισες...

έκανες ευχή;

φιλιάααααααααα

Kookoo! είπε...

Xronia sou polla! btw apo to yfos pou grafeis nomiza oti eisai patimena 40 lol
Na ta ekatostiseis!

stella είπε...

Γιαννη πολυχρονος και γερος παντα
να εισαι παντα χαμογελαστος και γλυκος οπως τωρα
επισης με ενα ταιρι επιτελους

(κι εδω βρεχει συνεχεια)

man about town είπε...

Χρονια πολλα ομορφε :-)
Πρεπει ολοι οι bloggers να σου κανουμε ενα παρτυ, επιτελους. Κανονισε να πας στην Αθηνα να το οργανωσουμε. Να φερουμε δωρα, τουρτα,strippers, χαχα. φιλια πολλα

Hfaistiwnas είπε...

@*jingle all the way!, χεχε εχθροί να μην είναι μόνο! Ευχαριστώ! Εύχομαι και ό,τι άλλο ποθείς και εσύ! Αυτή η χρονιά να είναι καλύτερη! Μακάρι!!!Όταν ξαναφτιάξω θα βάλω! Φιλιάααααα!

@partaki, να δούμε θα το βάλουμε φέτος;;;; αχαχαχα! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να σαι καλά!!!

@anima, Γενικώς και ειδικώς! Έτσι ακριβώς! Μακάρι! Μια από τα ίδια εύχομαι!! Όχι δεν έκανα, δεν έσβησα και κεράκια άλλωστε... Όλα τα χρόνια καλά είναι! Ό,τι επιθυμείς Άνιμά μου!!!

@Kookoo!, όχι ακόμη δεν έφτασα τόσο! Λες να γράφω μέχρι τότε; Θα δούμε! Να μαστε καλά και βλέπουμε! Ευχαριστώ πολύ!!! Να σαι καλά!!!

@stella, με ένα ταίρι! Πες τα βρε Στέλλα! Μακάρι! Ευχαριστώ πολύ! Και εσύ ό,τι επιθυμείς εύχομαι! Υγεία!!!!

@man about town, ευχαριστώ και για τα χρόνια πολλά και για το κοπλιμάν! χαχαχαχα! Να σαι καλά! Πάρτυ με στρίπερς; Ουάου! Μπα από ντροπή και μόνο! Όταν έρθω Αθήνα (μάλλον όχι φέτος..) βλέπουμε!!! Η πρόθεση όμως μετράει! Ευχαριστώωωωωωωωωω!

ΦΟΥΛΗ είπε...

χρόνια πολλά υφαιστιωνάκο, να είσαι πάντα κοντά σε ανθρώπους που σε αγαπούν και ευτυχισμένος!! σου έχω ένα
δωρακι φιλιά...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Χρόνια πολλά Ηφαιστιωνάκο. Να σαι γερός και να κρατήσεις την καλοσύνη σου όσα χρόνια κι αν περάσουν!

lena_zip είπε...

Ωχ! Μεγάλωσες!
Παναγιά μου ας μην έρθει ο Δεκέμβρης γιατί εγώ θέλω να μείνω εδώ, μικρή!

Χρόνια πολλά και καλά και πιο χαρούμενα από ποτέ.
Φιλάκια.

nikos είπε...

27 ε; Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει; :))
Να τα εκατοστήσεις μικρέ, να είσαι γερός, χαρούμενος και να 'χεις ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου.
Όσο γι 'αυτές τις μαγευτικές φωτογραφίες για να μιλήσεις για βροχερές και κρύες μέρες, τι να πω...
Άντε, κατέβα Αθήνα να σε γνωρίσουμε κιόλας.
Και πάλι χιλιόχρονος και πολλά φιλιά

tovenito είπε...

επίσης ξέχασα να ρωτήσω ωροσκόπο!χαχα!
ζυγός με...

THANOS είπε...

χρόνια πολλά φιλαράκο. Όσο για τη σύμπτωση, εκτός από μπαλόνια κρέμασε και καμιά αρμαθιά σκόρδα. Εγώ κανά 2 ποστ έκανα με τον ακατανόμαστο και μου κάηκε το pc xaxaxa

Μαίρη (Ginger) είπε...

Τις πιό γλυκές ευχές μου και δημοσίως Ηφαιστιωνάκο μου. Μη ξεχνάς ότι ο ...γκαντέμης είναι γιά τους άλλους. Γιά τον εαυτό του κάθε άλλο παρά γκαντέμης είναι. Εγώ πάντως εδώ και μερικά χρόνια είμαι ευτυχισμένη αν στα γεννέθλιά μου όλα ειναι απλά ήρεμα και γι'αυτό φροντίζω να μην πηγαίνω στη δουλειά εκείνη (25 Ιουνίου, σημείωσέ τη) τη μέρα.

"Το ήθελα και διαίτης πανάθεμά με!" μ' αυτό γέλασα... νά σαι καλά.

Μην αντιστέκεσαι πολύ στη θέρμανση. Λίγη άνεση χρειάζεται. Ο λαός μας λέει ότι η φτώχια θέλει καλοπέραση. Εγώ αυτή τη στιγμή ανακατεύω τα ξυλαράκια μου στο τζάκι και έχω μια ευλογημένη ατμόσφερα 20 βαθμών σ΄όλο το σπίτι. Ετσι καλοπαιρνάμε εμείς στα Βορειοανατολικά.

Τι βαριά κουβέρτα? Φλοκατένια σου χρειάζεται εκεί που μένεις!

Αντε βάλαμε κι εμείς ένα χεράκι στο συγίρισμα. Φιλιά Ηφαιστίωνά μου και ότι επιθυμείς μες την αγκαλιά σου να το βρείς που λέει και μιά παλιά ευχή. Καλό υπόλοιπο βδομάδας.

ΥΓ. όπως λέει και ο Καρκίνος7, υπέροχο το πορτοκαλί. Λές να τό'χουμε οι Καρκίνοι να μας αρέσει το χρώμα?! Κι όταν κατέβεις Αθήνα, πάρε αεροπλάνο και ανέβα Βουδαπέστη να σε γνωρίσω κι εγώ. Φιλιάααααααααααα γεννεθλιάτικα!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Πώς το κάνεις, ε;
Ε, να βλέπεις και ν' αντιγράφεις εμένα! 27 χρόνια έχω κολλήσει στα 27!!!
:-))))))))))))))))))

Hfaistiwnas είπε...

@ΦΟΥΛΗ, χαχααχ καλό το δωράκι! :) Γλυκό!!!Να σαι καλά Φούλη! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!Υγεία εύχομαι!!! Φιλιά!!!

@μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες, την καλοσύνη μου; Πρωτότυπη ευχή! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είσαι καλά και εσύ! Με υγεία και ευτυχία!!!!

@lena_zip, μεγάλωσα ναι! Δεκέμβριο τα έχετε; ελπίζω να το μάθουμε το πότε! :) Να είσαι καλά Λένα! Και εσύ ό,τι επιθυμείς!!!

@nikos, ναι ναι, ευχαριστώ Νίκο μου! Να είσαι καλά και εσύ! Και ό,τι επιθυμείς φυσικά! Είπα να μην βάλω και χάλια φωτό! Όταν κατέβω θα σου πω! :) Φιλιάαα!! Καλημέρα!!

@tovenito,. τοξότης οροσκόπος! Καλό ή κακό; Για πες κάμιά συμβουλή γιατα ζωδιακά!!! Κίσις!!! Καλημέρα!

@THANOS, λες ε; θα βρωμοκοπεί το σπίτι! Πλάκα κάνεις, δεν θα πλησιάζει κανείς! χαχαχα! Δεν ξαναμιλάω γι'αυτόν! Τέρμα!! Ευχαριστω! Φιλιά πολλά!!!

@Ginger, ευχαριστώ πάρα πολύ! Ginger μου! χαχαχα! Ναι όντως για τον εαυτό του καλός είναι, κορακοζώϊτος!!! χαχαχα! αν είχα κάτι να κάνω δεν θα πήγαινα και εγώ, αλλά αφού πάλι σπίτι θα κάτσω, πήγα κανονικά δουλειά!!
Ναι βρε, διαίτης, δυο κράτησα σπίτι και τα υπόλοιπα τα μοίρασα στη δουλειά!!!
Αν είχα τζάκι καλα θα ήμουν! χεχε! Κρίμα να μην έχει το σπίτι! Έχω δυο μεγάλα και παχιά χαλιά! Μόνο στο σαλόνι έχω βάλει, στα άλλα δωμάτια δεν έβαλα και δεν ξέρω αν θα βάλω..
εξωτερικό, δεν είναι καιρός για ταξίδια!! στο μέλλον όμως!!! Φιλιά επίσης!!!

@Asteroid, χεχε εντάξει λοιπόν! Εκεί θα μείνω! Θα προσπαθήσω φυσικά! χαχαχαχα! Καλημερα!!!

KitsosMitsos είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά. Σου εύχομαι και γω να είναι καλύτερη η χρονιά!
Όσο για το γλυκό, θέλουμε φωτογραφία και συνταγή!!!

lena_zip είπε...

Στις 22 Γιάννη.
Φέτος κάτι με έχει πιάσει και δε θέλω με τίποτα να έρθουν.

Crazy Tourists είπε...

Πολύχρονος!!!!

Hfaistiwnas είπε...

@KitsosMitsos, ναι σαι καλά! Ευχαριστώ! Ελπίζω να είναι! Όταν την ξανακάνω θα βάλω και φωτό!!!

@lena_zip, ναι ξέρω και εμένα με έπιανε!!! χαχαχαχα! Δεν είναι τίποτα θα περάσει! Ελπίζω να τα θυμηθώ!!!

@Crazy Tourists, ευχαριστώ πολύ! Να σαι καλά!!!!

Έγραψα πάλι ο πούστης ... είπε...

Πολύχρωμος και εντοιχισμένος !

Χρόνια πολλά και καλά !:)

agrampelli είπε...

Να είσαι πολύχρονος και πολύτιμος για τους φίλους σου Ηφαιστιωνάκι μου!Χρόνια σου πολλά και όλα καλά να είναι...Γεμάτη αγαπημένους,η αγκαλιά σου εύχομαι!
Φιλί μεγάλο βρέ!
:))))

ria είπε...

χρόνια πολλά ηφαιστιωνάκο!

γερός, τυχερός και χιλιόχρονος σου εύχομα από την καρδιά μου!

27, μικρός που είσαι ρε ηφαιστίωνα...

tovenito είπε...

κοίτα ως αέρας (ζυγός) με ωροσκόπο φωτιά (τοξότης) είναι ταιριαστός συνδυασμός!δεν μπορώ να πω!
κι είσαι το ίδιο ακριβώς με μια αγαπημένη φίλη μου! χαχα!αλλά νομίζω δε μοιάζετε και πολύ! θα έχετε αλλού τους υπόλοιπους πλανήτες!

g for george είπε...

Χρόνια σου πολλά!

Ακόμα 27 είσαι; για όνομα, μόνο εγώ μεγαλώνω εδώ μέσα;

kat. είπε...

χρόνια πολλά αγαπημένε μου! να είσαι πάντα -μα πάντα- καλά..
είσαι μόνο 26? τυχερό!
εγώ είμαι 29 και έχω αποφασίσει τους επόμενους 11 μήνες να περάσω τις πιο απίστευτες στιγμές της ζωής μου. θα αλλάξω δεκαετία και θέλω να το γιορτάσω ζώντας υπέροχα!!!
αμέ..
το ίδιο να κάνεις και εσύ!

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα με υγεια!!!!!!

Kος Μηδενικός είπε...

Αν και λίγο καθυστερημένα...χρόνια πολλά μικρέ! 27...τι μου θύμισες!! :-)

ProFyLaKtiKo είπε...

χρόνια πολλά και καλά κουράγια με τα δόντια ;-)

fvasileiou είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Πόσο λυπάμαι που σου εύχομαι με καθυστέρηση, αλλά δεν το ήξερα -συγγνώμη!

Να περνάς καλά και να είσαι σίγουρος ότι τα καλλίτερα είναι μπροστά σου!

liakada είπε...

Αργησα να σου ευχηθω , αλλα τωρα το ειδα! χιιχι Χρονια σου πολλα λοιπον! Καλα και ευτυχισμενα . Με υγεια πανω απο ολα!

Ντεμης είπε...

Χρόνια Πολλά Ηφαιστιωνάκο!!! Κι εγώ τώρα το είδα. Στα μέρη σου είμαι τον τελευταίο καιρό για δουλειές, χωρίς ίντερνετ, γι αυτό χάθηκα λίγο. Αλλά επανέρχομαι.
Ό,τι ποθείς εύχομαι!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χρονια σου πολλα γλυκε μου!!!
χρονια καλα και ευτυχισμενα!!!
ολα τα ασχημα να μεινουν πισω και μονο καλα απο εδω και μπρος ευχομαι ολοψυχα!!!

να εισαι γερος και ευτυχισμενος!!!

τις πιο θερμες μου νεραιδενιες ευχες!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πειράζει Ηφαιστωνάκο μου που ήρθα καθυστερημένα;

ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ψυχή μου υγιής και χαρούμενος, αισιόδοξος και δημιουργικός!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

200 days 2 six-pack είπε...

Χρονια πολλά!
http://200days2six-pack.blogspot.com/

Hfaistiwnas είπε...

@Έγραψα πάλι ο πούστης, και χρώματα πολλάαααα! Μέρος της αισιοδοξίας το χρώμα! :) Ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά!!!

@agrampelli, Μακάρι! Ωραία ευχή! χεχε! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Ό,τι επιθυμείς εύχομαι! Να περνάμε και καλά!!!

@ria, να σαι καλά Ρία μου! Ευχαριστώ πολύ! ε μεγαλώνω και εγώ σιγά σιγά!!! Υγεία και ευτυχία εύχομαι!!!

@tovenito, χεχεχε από πλανητες ε; Φταίει είπαμε και εκείνος ο Κρόνος που είναι από πάνω μας! χαχαχα!

@g for george, όχι βρε και εγώ!!! χαχαχαχα! Ευχαριστώ!! Να είσαι καλά! Και ό,τι επιθυμείς!!!

@kat., Κατ μου, σε ευχαριστώ πολύ! 27 είμαι! Ελπίζω να είναι μια καλή χρονιά για όλους!!! χαχαχα! Να είμαστε καλά! Και βάζω στόχους αυτόν τον καιρό!!! :):)

@το κόκκινο φουστάνι, ευχαριστώ πολύ! Υγεία επίσης και τις καλύτερες ευχές!!!

@Zero Point, ε δεν πέρασαν και αρκετά χρόνια από τότε φαντάζομαι!!! Ευχαριστώ! Να σαι καλά!!! Και να περνάς καλά!!!

@ProFyLaKtiKo, χαχαχαχα από κουράγια άλλο τίποτα! Δόντια είναι αυτά! Να σαι καλά! Και ό,τι επιθυμείς!!!

@fvasileiou, άσε βρε την συγνώμη! Πέρασες τώρα και σε ευχαριστώ πολύ! Και εγώ ούτως ή άλλως δεν το έγραψα την ίδια μέρα! χαχαχαχα!
Να σαι καλά επίσης! :)

@liakada, δεν πειράζει! Δεκτές ευχές! Υγεία εννοείται πάνω απ'όλα!! Φιλιά και ό,τι επιθυμείς!!!

@Ντεμης, στα μέρη μου όταν λες; Που; Και δεν είπες τίποτα βρε; Ευχαριστώ πάρα πολύ! Να σαι καλά! Και να περνάς καλά!!!

@ΝΑΪΑΔΑ, Ναϊάδα μου! Να σαι καλά! Ευχαριστώ πάρα πολύ! Μένουν πίσω τα παλιά, έτσι είναι και έτσι πρέπει! :) Υγεία να έχουμε!!!!

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, όχι βρε!!!! Μου στέλνεις τέτοια κάρτα και μου λες αν πειράζει; Φυσικά και όχι! Ευχαριστώ πάρα πολύ!! Να σαι καλά και εσύ!!!

@200 days 2 six-pack, Ευχαριστώ!!! Καλή αρχή!!!

Leviathan είπε...

xronia pollaaaaa esto kai meta apo mia evdomada! :) oti po8eis!! ta filia mou!!!! :)

ezak είπε...

δεν πειράζει που καθυστέρησα...να 'σαι πάντα καλά...

Ethan Raynolds είπε...

Χρόνια Πολλά Ηφαιστιωνάκο μου...Ότι ποθείιιιςςς!!!Sorry που σου στέλνω τόσο καθυστερημένα αλλά δεν προλάβαινα καν να διαβάσω μπλοκ παραμόνο κανένα πεταχτό Post...Φιλάκια πολλά!