Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Πρώτο του 2011!!!!

Καλησπέρα σας!!!
Τελείωσαν κάπως έτσι οι διακοπές, δεν πειράζει όμως, αρχίζει νέο έτος και νέες δοκιμασίες και θα είμαστε έτοιμοι!

5 μέρες είχα άδεια, 10 μέρες με τα ΣΚ και τις αργίες και μου φαίνεται λες και πέρασε ένας μήνας! Κουλό ε; Δεν ξέρω, δεν μπορώ να πω ότι κουράστηκα, ούτε ότι ξεκουράστηκα, πέρασα όμως καλά. Με συγγενείς και φίλους, τους είδα όλους και χαίρομαι ιδιαίτερα.
Το χωριό γέμισε κόσμο, και φέτος μάλιστα είχε και πολύ νεολαία, καθόλου κακό ;)
Άλλαξαν πια οι γιορτές, αυτό συνειδητοποίησα, δεν είναι όπως παλιά, σαν να έχουμε χάσει κάτι. Ήταν βέβαια και κάποια συμβάντα που μας περιόρισαν αλλά μου φαίνεται περίεργο που συνήθειες ετών, πολλών, όσο θυμάμαι εγώ, σταμάτησαν ή άλλαξε ο τρόπος που γίνονται. Οι μεγαλύτεροι μεγάλωσαν κι' άλλο και κουράστηκαν, οι μικρότεροι δεν έχουν την ίδια πρωτοβουλία. Και έτσι έχουμε μια νέα πραγματικότητα και νέες συνήθειες. Δεν μου είναι ακόμη οικείες, θα συνηθίσω όμως. Έχουμε χρόνια μπροστά μας. 

Ήθελα να σας γράψω τόσα πολλά αυτό το καιρό αλλά όλο τα ξεχνάω όταν κάθομαι στο πισί. Και αυτές τις μέρες όλο και σκεφτόμουν να είχα ένα νετμπουκ, νόουτμπουκ, δεν ξέρω και εγώ πως στην ευχή λέγεται. Όταν θέλω να θυμάμαι κάτι, να το γράφω επί τόπου και να μην το ξεχνάω. Έλα ντε όμως που το κόστος είναι μεγάλο και μάλιστα για τέτοια περίοδο.. και γενικότερα για τα τρία επόμενα χρόνια.. (που θα πληρώνω το τουτού). Μέχρι και το ι - μπέι έψαχνα αλλά ότι και να βρήκα με τα χρήματα που διαθέτω ήταν κάτω των 10 ιντσών και μεταχειρισμένο! Το άφησα και αυτό για άλλη φορά! Δεν χάθηκε και ο κόσμος.

Κάθε φορά που ετοιμάζομαι να φύγω από το Χωριό. Νιώθω σαν να ετοιμάζομαι να φύγω για χρόνια, λες και δεν έχω ξαναφύγει ποτέ. Και φοβάμαι σαν να μην έχω κάνει ποτέ αυτό το δρόμο. Λες και το εγκαταλείπω για πάντα. Και μετά φέρνω στο μυαλό μου, ότι απλά θα είμαι λίγο μακριά και σε ένα μέρος που το ονομάζω δικό μου πια... Φταίει μάλλον η ασφάλεια που σε κάνει να νιώθεις το πατρικό σου μέρος, τον τόπο, το σπίτι, τα άτομα που μεγάλωσες μαζί, ή αύρα του περιβάλλοντος, και όλα αυτά σε κάνουν να είσαι διστακτικός στο να αλλάξεις περιβάλλον, ακόμη και αν έχεις αλλάξει τόσες φορές.. Αργά ή γρήγορα καταλαβαίνεις ότι παίζεις με τον εαυτό σου.

Επίσης σε αυτές τις διακοπές ένιωσα μόνος, όχι πως δεν ήμουν στις προηγούμενες, αλλά βλέποντας την ατμόσφαιρα στα μαγαζιά, το κρύο έξω, το τζάκι, τους στολισμούς. Τα ζευγαράκια, στο δρόμο με τα δέντρα τριγύρω, με το καφέ μπροστά στο τζάκι στην καφετέρια του χωριού, και αγκαλιά ή χέρι χέρι, με ένα φιλί, με ένα χαμόγελο, πως να το κάνουμε, ήταν κάπως μοναχικά ακόμη και με 7 άτομα που ήταν η παρέα.. 

Πήγαμε για καφέ με την κολλητή μου - ανιψιά μου, στο σπίτι της αδερφής της, η αδερφή της ετοίμαζε τον καφέ, εμείς καθίσαμε στο σαλόνι, ο ένας απέναντι από τον άλλο.. σιωπηλοί.. κάποια στιγμή γυρνάει και μου λέει κουνώντας το κεφάλι, "τζάκι", κουνώντας το κεφάλι "δέντρο" της λέω", κουνώντας το κεφάλι και οι δύο πήραμε μια γκριμάτσα απελπισίας, και μερά γέλιο, αφού σκεφτήκαμε το ίδιο πράγμα.. μπορεί να φαίνεται αστείο, αλλά κάτι λείπει, μέσα μας.. ας μην πέφτουμε όμως!!!

Γύρισα Δευτέρα, αυτή που μας πέρασε, η δουλειά πολύ, καθώς όλο και κάτι πρέπει να κλείσει από το προηγούμενο έτος και το μαθαίνουμε τελευταία στιγμή, ακόμη τρέχω αλλά τέλος της εβδομάδας θα είμαι οκ. Το ελπίζω δηλαδή. Γιατί με τις ανακατατάξεις του Καλλικράτη, όλο και κάνα ξύλο θα περιμένουμε, και ευτυχώς δεν με αγγίζει το θέμα. τους άλλους σκέφτομαι που είναι συνέχεια στη τσίτα στην υπηρεσία..  προς το παρόν δουλειά! Μάλλον θα έχω και επισκέψεις τέλος της εβδομάδας, ακόμη όμως δεν είναι τίποτα σίγουρο! :)

Και κάπως έτσι μπαίνουμε στη νέα χρονιά, μόνοι αλλά έτοιμοι να συνεχίσουμε και να βγούμε νικητές, όσο και αν μας παίρνει από κάτω, όσο και να περνάμε δυσκολίες.. θα είμαστε εδώ και θα είμαστε καλά!!!

Σας καληνυχτώ!!!
Φιλιά πολλάαααααα!!!

31 σχόλια:

tovenito είπε...

μ αρέσει που ανοίγεις με καλημέρα και κλείνεις με καληνύχτα!χεχε!
κάτω η μοναξιά, κάτω το ι-μπει και το νοουτμπουκ! αργότερα αργότερα θα έρθουνε τα κότερα!

ria είπε...

έτσι είναι οι μεγάλες γιορτές, πάντα μέσα τους κρύβουν μελαγχολία.

καλη χρονιά φίλε μου. να είσαι καλά, να περνάς καλά και με ένα σύντροφο όπως ακριβώς τον θες!

SK είπε...

Καλή χρονιά.
Ωραία τα λες εκεί που αναφέρεις ότι όταν ετοιμάζεσαι να φύγεις από το Χωριό, νιώθεις σαν να ετοιμάζεσαι να φύγεις για χρόνια κτλ κτλ.
Γιατί κι εγώ παρόμοια διαδρομή ακολουθώ δυο φορές το χρόνο (σήμερα, Πέμπτη, φεύγω από το "χωριό" μου για επιστροφή εκεί που μένω), και τα ίδια νιώθω!

Vangel Greko είπε...

Ενδιαφέρουσες στιγμές γεμάτες χαμόγελα!!

Επιστροφή σιγά σιγά στους ρυθμούς για όλους!!

Τα σέβη μου

&

Αισιοδοξία & Χαμόγελο!!

καλημέρα είπε...

Καλημέρα!
Μεγαλώνουμε και δεν φτιάχνουμε τα δικά μας έθιμα, να πάρει... Το νιώθω κι εγώ αυτό αρκετές φορές, ενταξει, δεν κραταμε όλα των παλιών αλλα δικά μας δεν μπορούμε να φτιάξουμε λες;
Αλλα πιο πολύ απ'όλα σκεφτομαι απο που έγραψες για τη μοναξιά. Αυτήν την συγκεκριμένη που γράφεις, και συμφωνώ μαζί σου. Γιατί είναι αλλο οι φίλοι, αλλο ο άνθρωπος σου, κακά τα ψεμματα. Και είναι και μια μοναξια που εύκολα δεν την λες - τι νόημα έχει να την διατυμπανίζεις;- την νιώθεις όμως βαθιά μέσα σου και η άτιμη ποναει πιο πολύ.

Τώρα, πώς τα καταφερνεις και με το ένα με το αλλο, μπλεκεις τη χαρα με τη λύπη και δεν μιζεριάζεις...εμ, για αυτό σε, :), κανω παρεα, τι νόμιζες;

Υ.Γ. Αμα σε παρηγορεί, έχω netbook και παλι δεν προλαβαίνω να το καμω αυτό που λες, οπότε...


Φιλιά!

karkinos7 είπε...

Πρώτο εεε...και στα επόμενα...μοναξιά τι να κάνουμε...έχει και αυτή τα καλά της μέχρι να αλλάξει η κατάσταση...όλα έχουν αλλάξει μάλλον βρισκόμαστε πλέον σε άλλη περίοδο με διαφορετικούς τρόπους και διαφορετικές συνήθειες στις οποίες προσαρμοζόμαστε!!!
Την Καλημέρα μου!!!
Φιλιά Πολλά!!!
Καλή Δουλειά!!!

Mr Arvulas είπε...

καλησπερα σε προσκαλουμε να συμμετεχεις στο μπλογκ μας!!!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Καλή Χρονιά - και Καλές Επισκέψεις για αρχή!
;-)

{.πavλος.} είπε...

thn kalimera mou...kalh arxh loipon...filia polla.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να γράφεις πιο συχνά μικρέ, μας είχες κακομάθει, χαχαχα!!!
Καλή Χρονιά!

Unknown είπε...

Καλή χρονιά να έχουμε Ηφαστίωνα

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΟΔΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΗΦΑΙΣΤΙΩΝΑ

ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑ ΣΤΟΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΗ ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΕΦΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΑΡΕΑ!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλώς ηρθες αγορίνα,τώρα βουρ τα καφάλια μέσα,έλα κοντά είναι οι απόκριες κάτι θα γίνει πάλι...
Φιλιά πολλά καλό μου...

Ε.Α. είπε...

εγώ λέω:

Κρατάμε αναμνήσεις & εμπειρίες, ευχάριστες και δυσάρεστες, σαν πολύτιμα δώρα, και πάμε δυναμικά και αισιόδοξα μπροστά για να δημιουργήσουμε Φρέσκες!

Όπως μας αρέσουν εμάς περισσότερο!

ε; ε; Ναι! Ναι! :)))

Αγκαλιά μικρέ Πρίγκιπα !!!

Ντεμης είπε...

Καλή Χρονιά κι από μένα! Να γράφεις συχνότερα, σε διαβάζω και είναι σαν να απλώνονται στην οθόνη ξεκαθαρισμένες και οι δικές μου σκέψεις. Ειδικά αυτό με τη μοναξιά..... αχ-βαχ! :) Μα τόσο δύσκολο είναι τελικά να βρεθεί ένας άνθρωπος;....

apos είπε...

Feliz 2011!
Ελπίζω να δούμε και καμιά φωτό με χιόνι, καθότι εμείς εδώ οι νότιοι μόνο σε φωτογραφία πλέον...

Gay in Evia είπε...

Όντως, μπορείς να αισθάνεσαι μοναξιά και χωρίς να είσαι μόνος!

PS:Με 200-250 βρίσκεις αξιοπρεπέστατο 10 ιντσων νετμπουκ και με γύρω στα 450-500 αξιοπρεπέστατο 15 ιντσων νόουτμπουκ σε οποιοδήποτε κατάστημα τεχνολογίας (για να μην κάνω διαφήμιση!)

Μαίρη (Ginger) είπε...

Mη τρομάζεις Ηφ μου, απλά μεγαλώνεις. Πολλές φορές εγώ έχω νοιώσει πόσο διαφορετικό είναι το καλοκαίρι τώρα από πολύ παλιά. Ηταν πιό μεγάλο πιό απολαυστικό κι ας μην πήγαινα καν διακοπές. Οσο γιά τα έθιμα είναι τόσο λυπηρό οι νέοι να τα θεωρούν ξεπερασμένα και μην πέρνουν την σκιτάλη εγκαίρως απ'τα χέρια των μεγαλητέρων. Κανείς μεγαλώνοντας βλέπει την αξία των εθίμων κι όχι μόνο σαν νοσταλγία.

Συμβουλεύω να έχεις ένα σημειωματάριο μαζί σου και να σημειώνεις τις καλές σκέψεις. Ενα netbook είναι μιά καλή ιδέα αλλά γιά τις ιδέες της στιγμής πάντα ο παλιό τρόπος είναι ο πιό γρήγορος.

Να φανταστείς εκτός γραφείου μόνο νετμπουκ χρησιμοποιω (αυτά τα μικρούλια.

Την αίσθηση αυτή δεν την γνωρίζω καθόλου γιατί δεν είχα αυτό που λέμε πατρικό. Τα πρώτα μου 10 χρόνια αλλού, τα επόμενα 6 αλλού, τα επόμενα 15 αλλού και πάει λεγοντας.

"Μάλλον θα έχω και επισκέψεις τέλος της εβδομάδας, ακόμη όμως δεν είναι τίποτα σίγουρο! :) " >>> καλά ποιός σου το είπε ότι θα έλθω? Εγώ τους ζήτησα να μη σου πουν τίποτα χαχαχα

Πόσο χαίρομαι που γύρισες ορεξάτος γιά αναρτήσεις. Είχα καιρό να διαβάσω κάτι τόσο ζουμερό από σένα. Φιλάκια πολλά Ηφ-ούλη μου

*Κορίνα* είπε...

Πρώτο ποστάκι και μας βάζει σε σκέψεις... Και εγώ το ένιωσα οτι κάτι έλειπε από τις φετινές γιορτές.. Όλο το κλίμα ήταν αλλιώς, ο κόσμος δεν είχε και πολύ όρεξη για να γιορτάσει..
Αυτό το συναίσθημα που λες, θέλω να το νιώσω κ εγώ! Να νιώσω πώς είναι να ζείς μόνος σου..
Και πάλι καλή χρονιά! :)))

γυάλινο δάκρυ είπε...

Έχεις δίκιο, κάτι λείπει από τις γιορτές.. Έχω πολλά χρόνια να νιώσω τη "μαγεία" που ένιωθα όταν ήμουν παιδί, πώς κ πώς περίμενα τα Χριστούγεννα τότε. Τώρα πλέον δε μου κάνει καμία αίσθηση. Φταίει το ότι μεγαλώσαμε κ όλα έχουν απομυθοποιηθεί στο μυαλό μας; Φταίει η απομόνωση; Η κοινωνική κατάσταση;
Ηφαιστιωνάκο μου, να αισθάνεσαι τυχερός που έχεις δουλίτσα, εκτός από τα λεφτά που είναι το βασικότερο πλέον, βοηθάει πολύ κ στο να μη νιώθει κάποιος ότι φεύγουν οι μέρες χωρίς νόημα.
Καλή χρονιά ξανά!

Hfaistiwnas είπε...

@tovenito, είδες το άλλαξα!!! χαχαχα! Αργότερα λες; Θα περιμένω! Καλή χρονιά και φιλάκια!!!!

@ria , συμφωνώ.. αρκεί να έχει δίπλα σου κόσμο να μπορείς να πεις μια κουβέντα.. μακάρι Ρία, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί! χεχε! Καλό ΣΚ!

@SK, είναι περίεργο ε; Αλλά αν το σκεφτείς λογικά ξέρεις ότι δεν αλλάζει τίποτα! Ελπίζω να τα πέρασες καλά!!! Καλή χρονιά να έχουμε!! Φιλιάααααα!!

@Vangel Greko, δεν είναι όλες γεμάτες χαμόγελο.. αλλά οκ, κάτι κάνουμε! Αισιοδοξία πάντα! Καλή επιστροφή επίσης!!!

@καλημέρα, να φτιάξουμε; Ε δεν ξέρω, το μόνο έθιμο που μπορούμε να φτιάξουμε έιναι να έχουμε στάνταρ κάθε χρόνο να πηγαίνουμε για καφέ, πρωτοχρονιά απόγευμα.. κάτι καλύτερο δεν νομίζω.. Δεν έχει νόημα να την διατυμπανίζεις.. το παράπονο φταίει.. ε επειδή δεν θα το βάλουμε κάτω μόνο και μόνο λόγω μοναξιάς.. χεχε με παρηγορεί! Αλλά θα το ξανασκεφτώ! χεχε! Φιλιάα!

@karkinos7, ε ναι, να αλλάξει! χαχα! Αμήν και πότε! Θα προσαρμοζτούμε και σ'αυτή την κατάσταση όταν έρθει! Καλησπέρα! Φιλιάαααααα!

@Mr Arvulas, θα περάσω να σας δω!!! Καλό βράδυ!!!

@Asteroid, α ναι να μου κάνουν ποδαρικό!!! Κανείς δεν έχει έρθει!!! χεχεχεχε! Φιλιάαααααα!

@{.πavλος.}, να σαι καλά! Καλή χρονιά να έχουμε!
Χαίρομαι που είδα ότι είσαι καλά!! :):):)

@ΠΑΥΛΟΣ, ναι ε? Θα προσπαθήσω!!! Ευχαριστώ !!! Καλό βράδυ!!!

@bear, μακάρι αγαπητέ μου!!! Το εύχομαι! Φιλιά!

@το κόκκινο φουστάνι, ευχαριστώωω!!! Είναι οι γιορτές περίεργες αυτές! Μέσα στο κρύο όλο και θες μια ζέστη και σου βγαίνει η ανάγκη!!! χαχαχαχα! Φιλιάααααα!

@ΦΟΥΛΗ, απόκριες, μπα, δεν κάνω τίποτα συνήθως! Δεν με πειράζει καθόλου! Ίσως Καθαρά Δευτέρα το επόμενο ταξίδι! :) Φιλιάααααα!

@*jingle all the way!, στα λόγια μου έρχεσαι! Κρατάμε τα καλά και πάμε μπροστά! Αγκαλιάαααααα!!!

@Ντεμης, Θα προσπαθώ Ντέμη! Τελικά είναι δύσκολο... αλλά δεν το βάζουμε κάτω! ε;;; Περιμένω μέιλ σου!!!

@apos, επίσης!! Άμα ρίξει θα βάλω! Δεν έχει ξαναρίξει από τότε! Φιλιάααααααα!


@Gay in Evia, ε μα έτσι είναι! Ούτε 150 δεν μου περισσεύουν!!! Το άφησα για άλλη φορά! Του χρόνου! χαχαχαχα! Ευχαριστώ για την ενημέρωση!!!

@Ginger, είναι και ότι μεγαλώνω ναι, δεν λέω, παίζει και αυτό μεγάλο ρόλο.. ακριβώς, μόνο μεγαλώνοντας καταλαβαίνεις κάποια πράγματα για όσα συμβαίνουν! Λες ε; Μα που να το κουβαλάω βρε Τζίντζερ? Δεν έχω και τσάντα μαζί μου να έχω σημαιωματάριο, θα μου πεις και νετμπουκ να είχες, δεν θα το κουβαλούσες; Δίκιο έχεις..
Δεν είχες πατρικό; Δεν ξέρω τι εννοείς βέβαια, αλλά ελπίζω να μην σου δημιουργούσε προβλήματα! 'Ερχεσαι??? Ουάου, πάω να φτιάξω Τζιντζερομπίσκοτα!! χεχε! Τελικά δεν θα έχω επισκέψεις! Μια επέμβαση του παππού της φίλης, θα την κρατήσει μακριά μου! χαχαχα! Δεν πειράζει, μάλλον θα έχω το επόμενο ΣΚ, ποιός ξέρει.. Είμαι ορεξάτος ναι, είπαμε μπορεί να μας ρίχνουν πολλά αλλά δεν τα αφήνουμε! Φιλιάααααα!

@*Κορίνα*, Καλησπέρα!! πρώτο πρώτο! χεχε! Έτσι είναι, ήμασταν και εμείς λίγο σφιγμένοι λόγω αυτών που ακούμε! Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα!!! Καλή χρονιά να έχουμε!!!

@μια γάτα που μαθαίνει ξένες γλώσσες, αα.. αυτό έχει καιρό που έφυγε.. και οι λόγοι είναι αυτοί που λες.. σου ρχεται τραγικό ώρες ώρες.. νιώθω τυχερός ναι, δεν παραπονιέμαι για αυτό.. για τη μοναξιά παραπονιέμαι.. χεχε
Καλό βράδυ!

Thalassenia είπε...

Καλησπέρα - καλημέρα...
Ο πατρικός τόπος είναι το απάγγιο, δεν ξέρω και πως γράφεται, χαχα.

Τώρα θα ζηλεύω λιγότερο όταν ανεβάζεις φωτό από εκεί.

Να είσαι καλά και δυνατός.

BLUEPRINTS είπε...

καλή επάνοδο μικρέ μου, σίγουρα μεγαλώνοντας όλα αλλάζουν αλλά σίγουρα κι η σκέψη του παρελθόντος μένει μόνο στα όμορφα πράγματα, τα εξωραϊζει λίγο. Ελπίζω τούτος ο χρόνος να σου φέρει την πολυπόθητη συντροφιά που σου αξίζει καθώς κι ότι άλλο επιθυμείς, φιλιά πολλά

fvasileiou είπε...

Μου θύμισες τους στίχους του Σαββόπουλου:
Πάει ο καιρός που οι δικοί σας
Σκηνοθετούσαν τη γιορτή σας
Και είσαι εσύ που πρέπει τώρα
Να υψώσεις της γιορτής τα δώρα

Και του χρόνου, φίλε μου

Leviathan είπε...

kali evdomada my friend! filiaaa!

Skouliki είπε...

εγω παντως ειμαι απο τους ανθρωπους που δεν θελουν να φευγουν απο τον τοπο τους ... και μετα οταν παω καπου δεν θελω να φυγω ...
τραβατε με και ας κλαιω ειμαι ενα πραγμα

βασικα οι γιορτες αλλαξαν επειδη και οι ανθρωποι δεν εχουν διαθεση λογω διαφορων προβληματων , βλεπεις ομως οπου υπαρχει μια γιαγια ή ενας παππους το συναισθημα των γιορτων ακομα παραμενει ή εστω οπου υπαρχουν μικρα παιδακια ..

καλησπερα :))

turigr είπε...

Κατ' αρχήν να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά με υγεία... καθυστερημένα βέβαια, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ!!!
Για την μοναξιά μην ανησυχείς, σε προετοιμάζει για τα καλά που θα'ρθουν ;-)

Ephemeron είπε...

Μου θυμησες το τραγουδακι που λεει... "μοναξια ειναι ενα δωματιο γεματο κοσμο"...
Μην στεναχωριεσαι για το οτι δεν εχεις εξτρα χρηματα για μερικες αγορες, σιγα-σιγα θα ερθουν κι αυτα, εσυ να εισαι καλα!
Να περνας καλα!
Πολλα φιλια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Leviathan είπε...

kali evdomada file mou!!! filiaaaaaaaaa! :)

Hfaistiwnas είπε...

@Thalassenia, ακριβώς, είναι το μέρος που είσαι πάντα ασφαλής! :) Να είσαι καλά!!

@BLUEPRINTS, μακάρι βρε παιδί, το ελπίζω! Για να μην γίνουν τα νεύρα μου κορδέλες! χαχαχαχαχα! Φιλιά πολλά!

@fvasileiou, ω ναι, κάπως έτσι αλήθεια, ταιριάζει απόλυτα! χεχεχεχε! Και του χρόνου!!!

@Leviathan, καλή εβδομάδα!!!

@Skouliki, ώρες ώρες και ανάλογα το μέρος παθαίνω και εγώ το ίδιο! χαχαχαχα! Ό,τι αλλαγές γίνονται να είναι για καλό πια.. :) Καλή εβδομάδα!!!

@turigr, επίσης! Ε ναι βρε, κάποια στιγμή θα έρθουν! Αναμονή!!!

@Ephemeron, ε ναι κάποια στιγμή θα έρθουν! Δεν αγχώνομαι ιδιαίτερα!! Πολλά φιλιά!!!

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, καλή εβδομάδα επίσης!!!