Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Το παζλ... που δεν έκανα..

Καλημέρα,

και ναι, το παζλ που έλεγα πέρυσι τέτοιον καιρό δεν το έκανα. Λέτε να είναι καλύτερος ο Χειμώνας φέτος; Πιο δημιουργικός;
        Δεν μου αρέσει να τσακώνομαι, συνήθως μετά έχω τύψεις και ας έχω δίκιο. Αδύναμος χαρακτήρας; Πως να ξέρω, μετά δεν μπορώ να κοιμηθώ, έχω ένα βάρος που δεν φεύγει. Ίσως και ο πόνος των λέξεων που με τον συνδυασμό τους κόκαλα τσακίζουν (που έλεγε και η γιαγιά μου), ίσως ότι δεν μου αρέσει να κακοκαρδίζω κόσμο. Έλα ντε που καμιά φορά ξεσπάς...

       Βρέχει μερόνυχτα, μας μούλιασε! Έκανε και καταστροφές στην Μάνδρα Αττικής... αφού μπαζώσαναι όλα τα ρέματα, τι να κάνει το νερό κάπου έπρεπε να πάει. Λυπήθηκα με τις καταστροφές και ας λέω ότι φταίει και η πολιτεία..

       Ερωτεύεσαι με την πρώτη ματιά; Άσε ναι, και εγώ την έχω πατήσει. Μιλούσα με ένα φίλο και μου έλεγε για ένα παιδί που πέρασε από το μαγαζί του και του άρεσε. Πως δεν το έχουμε όλοι αυτό ε; Με έναν άγνωστο που απλά έτυχε να βρεθεί στο δρόμο σου και ας μην ξέρουμε τι φύλο τραβάει η όρεξή του.. και ας μείναμε εμείς με την όρεξη.. χαχχα
   
      Λοιπόν ε, πολύ επίμονο το λίπος στην κοιλιά, έλεος πια, τι δεν έχω κάνει; Πόσο να στερηθώ πια; Δεν αντέχεται αυτό το πράγμα, εσύ να κοπανιέσαι μήνες, να προσέχεις τι τρως κάθε μέρα ή σχεδόν κάθε μέρα.. μάλλον θέλει πολύ ειδική διατροφή ε; Ουφ.. εγώ πότε θα γίνω μάνα..

Καλό ΣΚ!

6 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Λοιπόν, κάτσε να τα πάρουμε με τη σειρά!
Το παζλ θα το φτιάξεις εφέτος. Μου το λέει η διαίσθησή μου!
Με τους τσακωμούς παθαίνω το ίδιο. Δεν είμαστε αδύναμοι, ευαίσθητοι είμαστε!
Μάλλον όλη η Ελλάδα μούλιασε...
Ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Δύο φορές! Τη μία φορά έναν που η όρεξή του τραβούσε το ίδιο με εκείνον φύλο και το πήρα απόφαση και είμαστε ακόμα πολύ καλοί φίλοι και τη δεύτερη φορά έναν που ήθελε άτομα του αντίθετου φύλου και που είμαστε ακόμα μαζί! Ναι, για το στεφάνι μου λέω! Υπήρξα τυχερή σ' αυτό!
Η κοιλίτσα μην σε ανησυχεί! Μπόι είναι!
Χωρίς πλάκα τώρα, θεωρώ πολύ ωραίες τις κοιλίτσες και πολύ βολικές. Μπορεί κανείς να ξαπλώσει στον καναπέ, να βάλει το κεφάλι του στην κοιλίτσα του καλού του και να δει ωραιότατα και αναπαυτικότατα μια ταινία!
Καλό βράδυ φίλτατε Ηφαιστίωνα!

Roadartist είπε...

Χαχα :) Γελάμε για να κρύβουμε και τα δάκρυα για όλα όσα συμβαίνουν.
Σε φιλώ, καλή εβδομάδα. :)

Hfaistiwnas είπε...

@Αρτίστα του βωβού, κάτσε να πιάσει ο καλός Χειμώνας και βλέπουμε! Υπήρξες τυχερή και μπράβο! Δεν είναι και εύκολο πια! Πιο μπόι μην τα λέμε αυτά σε τέτοια ηλικία!!! Σε κάποιους πάει πολύ η κοιλίτσα, είναι φτιαγμένοι να έχουν! χαχαχα! Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!

@Roadartist, κάπως έτσι ναι, να φοβόμαστε δεν είναι καλό.. καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Σε διαβαζω .. ανωνυμα απο την αρχη. Ποσα χρονια εχουν περασει .. Απιστευτο μου φαινεται ... Παραμενεις ενας απο τους πιο καλοψυχους μπλογκερ που ειχα την τυχη να διαβασω. Καλοσυνη, ομορφια ψυχης, πραοτητα, ολα αυτα αναβλυζουν αστειρευτα απο αυτο εδω το μπλογκ ... Σπανιο παιδι! Σου ευχομαι πραγματικα να βρεις αμεσα την ευτυχια, την αγαπη, τον ερωτα, ο,τι ποθεις τελωσπαντων. Πρεπει να γινεις η ζωντανη αποδειξη οτι Good things happen to good people. Μπορει ηδη να σου συμβαινουν .. Μακαρι. Χαιρομαι να σε διαβαζω και - μπορει να σου φανει αστειο - πολλες φορες κατεστειλες τα χειροτερα μου ενστικτα, τον χειροτερο μου εαυτο, και ανανεωσες την πιστη (οταν αυτη κλονιζοταν στην τριβη της καθημερινοτητας με τα θηρια) οτι η καλοσυνη στο τελος ειναι η καλυτερη επιλογη. Ακουγεται τρελο, πώς ενα μπλογκ μπορει να επηρρεασει την ψυχικη κατασταση, ενσυναισθηση, επιλογες, εστω και στιγμιαια καποιου ανωνυμου που ζει πολυ μακρυα σου. Εσυ το εκανες και το κανεις. Να σε εχει ο θεος καλα.

karkinos7 είπε...

Καλησπέρα σου,

πάνε χρόνια που έχω να διαβάσω blog το έκανα σήμερα.

για το κοιλιακό λίπος απίστευτη πειθαρχία στη διατροφή για να δεις αποτελέσματα.

Hfaistiwnas είπε...

@Ανώνυμος, εντάξει ελπίζω να μη με δουλεύεις! Χαίρομαι που το βλέπεις έτσι και χαίρομαι που βοηθάω χωρίς να το συνειδητοποιώ! Να μην ξεχνάμε ότι η τρέλα από την λογική απέχει ελάχιστα! Να είμαστε δυνατοί πάντα! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Να περνάς όποτε μπορείς! Μακάρι να έρθει η ευτυχία σε όλους, γιατί θα μας καταπιεί η μιζέρια.. οι καιροί είναι δύσκολοι για όλους!

@karkinos7, καλησπέρα!!! χαχα ε πόση πειθαρχία πια, κουράστηκα!!! Θα πάω να την κόψω!! ε;; Τι λες???