Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Εμβόλιο

Καλησπέρα,
Χρόνια Πολλά εύχομαι και υγεία να έχουμε. Του χρόνου να κάνουμε Πάσχα στα χωριά μας και με τους ανθρώπους μας. Πάσχα 2020, Χριστούγεννα 2020, Πάσχα 2021, μόνος στο σπίτι, μαγείρεμα τα βασικά και ταινίες. Ειδυλλιακό μου φάνταζε κάποτε. Δηλ. να αποφύγεις συγγενείς και άτομα του φιλικού κύκλου και να έχεις ήρεμο το κεφάλι σου. Γι'αυτό πέρυσι το Πάσχα μου άρεσε μια χαρά που έκατσα στο σπίτι. Τα Χριστούγεννα όμως και το Πάσχα φέτος δεν μου άρεσε. Τελικά είμαστε κοινωνικά όντα. Ναι, καλή η μοναξιά αλλά με μέτρο. Και δεν είναι τόσο χάλια και μερικοί συγγενείς μια στο τόσο. 
Το φύλλο της μονστέρας που είχα σε προηγούμενη ανάρτηση.



Επίσης έγινε και η πρώτη δόση του εμβολίου. Μου έστειλαν μήνυμα το πρωί κατά τις 8 να κλείσω ραντεβού, ωραία λέω, στέλνω την επιβεβαίωση και είμαι οκ. Όπως είμαι στη δουλειά λοιπόν την ίδια μέρα, χτυπάει το τηλέφωνο, τοπικό νούμερο, απαντάω, μου λένε ότι έχουν κενό στα ραντεβού εμβολίων και αν θέλω να πάω. Σε δέκα λεπτά ήμουν εκεί, λίγη αναμονή, ένα τσίμπημα και έξω από την πόρτα. Τσάκα τσάκα με άστρα ζένεκα. Ακυρώνουν πολλοί λόγω φόβου και τελικά παίρνουν άλλοι τη θέση τους. 
Εχεβέρια ανθισμένη
    Γύρισα το μεσημέρι σπίτι, ξεράθηκα στον ύπνο και όταν σηκώθηκα είχαν αρχίσει να με πονάνε τα πάκια μου. Είχα αυτή την αίσθηση που έχουμε όλοι όταν ψυχανεμιζόμαστε ότι κάτι δεν πάει καλά με τον οργανισμό μας. Ευτυχώς ήξερα το λόγο οπότε οκ το άφησα να εξελιχθεί. Μια ώρα μετά άρχισαν και οι κρυάδες, ανέβασα δέκατα και πονούσα ολόκληρος. Ντεπονάκι και ηρέμησα, πήρα και ένα πριν τον ύπνο και κοιμήθηκα σαν πουλάκι. Αυτό ήταν, την επόμενη ξύπνησα μια χαρά. Σε τρεις περίπου μήνες πάλι την δεύτερη και τέλος.. για φέτος.. του χρόνου δεν ξέρουμε πως θα είναι τα πράγματα.. 
Μαμά με τα παιδιά της, ψάξτε εκεί είναι.

Αυτά τα ολίγα, καλό ΣΚ να έρθει!

2 σχόλια:

Ξενούδης είπε...

Με το εμβόλιο εξασφάλισες λίγη ξενοιασιά και κάποια ελευθερία κινήσεων. Καλώς. Κι ανοσία για ένα διάστημα. Πάλι καλώς.

Hfaistiwnas είπε...

@Ξενούδης, τίποτα δεν είναι για πάντα!