Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

Παιχνίδι μουσικής!! UPDATED

Γειά σας!
Εδώ είμαστε με ένα ακόμη παιχνιδάκι! Ο αγαπητός Summer Groovy Cool Dance Gay (αυτό παίζεται) Songs. Το θέμα είναι ότι τα έχουμε πει τα πιο πολλά, όχι πως πειράζει βέβαια, αλλά περιορίζομαι!!!!!! χεχε! Κάποια από αυτά που έχω βάλει μπορεί να έχουν αναφερθεί από συνμπλόκερς! Μην αγχώνεστε, απλά τα προσπερνάτε! Επίσης να σας πω ότι τα δύο τελευταία μου αρέσουν πάρα πολύ!!!! :)

1) Geri Halliwell - It's Raining Men



2) Cher - Believe



3) Cher - Strong Enough



4) Alcazar - This is the world we live in



5) Crazy Town - Butterfly



6) O-ZONE - Dragostea din tei



Εδώ σας έχω και τους στίχους το Dragostea din tei!

"Hello, Salute, it's me, your Duke
And I made something that's real
To show you how I feel

Hello, Hello, it's me Picasso
I will paint my words of love
With your name on every wall

When you leave my colors fade to gray
Whoa I whoa I aaa
Whoa I whoa I whoa I aaa
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday

When you leave my colors fade to gray
Hey, little lover stay
Or all my colors fade away
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday

I sold my strings, my songs, and dreams
And I bought some paints to match the colors of my love
Hello, Hello, it's me again, Picasso
I will spray my words of my love
With your name on every wall

When you leave my colors fade to gray
Whoa I whoa I aaa
Whoa I whoa I whoa I aaa

Every word of love I used to say
Now I paint it everyday

When you leave my colors fade to gray
Hey, little lover stay
Or all my colors fade away
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday

Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha

Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha
Ma-Ya-Hi
Ma-Ya-Hu
Ma-Ya-Ho
Ma-Ya-Ha Ha

When you leave my colors fade to gray
Whoa I whoa I aaa
Whoa I whoa I whoa I aaa
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday

When you leave my colors fade to gray
Hey, little lover stay
Or all my colors fade away
Every word of love I used to say
Now I paint it everyday"

Αυτά λοιπόν ενδεικτικά! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση παιδιά!!
Όποιος θέλει έχει το ελεύθερο να παίξει!!
Φιλάκια σε όλους!!!
Καλή μέρα να έχουμε!!!

24 σχόλια:

Aviator είπε...

Α είμαι πρώτος είμαι πρώτος!!!!!!!

Πολύ καλές επιλογές όλες. Θα το σκεφτώ αν θα παίξω και τί θα βάλω γιατί η θεματολογία θέλει ψάξιμο :P

Καλό ξημέρωμα!

Ανώνυμος είπε...

This is the world we live in! Πολύ καλό! Μου άρεσε αρκετά αυτό το τραγούδι παλαιότερα!

tovenito είπε...

μόνο το τελευταίο δε μου έλεγε κάτι σαν τίτλος και το άκουσα. το ήξερα τελικά..
τι σημαίνει όμως σαν τίτλος; ξέρει κανείς; μπορεί να λέω και μπούρδα τώρα, αλλά ρουμάνικο είναι, σλάβικο; κάπως έτσι που ακούστηκε

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αυτές είναι επιλογές!!!
Καλό βράδυ...

Τομ Σόγιερ είπε...

Βρε εγώ για τις ευχές σε κάλεσα! Αλλά ΟΚ, παιχνίδι είναι κι αυτό. Εγώ τώρα να πω ψέματα ότι τα άκουσα? Όχι δεν θα πω... Γιατί έχω αργή σύνδεση... Μάκια πολλά και καλό ξημέρωμα..!

b|a|s|n\i/a είπε...

ααα. ήρθε το ιντερνετ εκεί. λολ. γιατί αλλού διάβασα άλλα. καλό ξημέρωμα. με μουσικές...

Dr_MAD είπε...

χαχαχα

Basnia μη με δίνεις στεγνά! χαχαχαχα

Μια χαρά φαίνεται πως έφτασε κι εκεί ο πολιτισμός!!!

Ντεμης είπε...

Ωραίος Ηφαιστίωνα! Ειδικά το τελευταίο, αμάν, τι ήταν τούτο; Υπερ-γκέϋ! Και μετά κατηγορούσαν κάποιοι τους One! Ομολογώ πρώτη φορά το ακούω, έχω κι εγώ την ίδια απορία με τον tovene592: τι πραγματεύεται το άσμα; (εκτός του προφανούς "όλα τα σφάζω, όλα τα μαχαιρώνωωωω!")
Πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Τι παίζετε ρε παιδιά; Ας πει και κανένας χριστιανός τι παιχνίδι είν΄ τούτο; Θα την τρελάνεται την μαμά σας Ζάνζη στο τέλος.
Φιλί κοραλένιο για μια όμορφη μέρα.

{.πavλος.} είπε...

super ntouper gay .... xmmm...
[na skeftw ligo? ase kalitera, meta den 8a mou milas... :ppp]

kalimera

filia kai agkalia kai se sena.

mahler76 είπε...

τρομερό το σάουντρακ!!!
Καλημέραααα

Strahd είπε...

A, τέλεια κομμάτια... Αλλά το κομμάτι των O-ZONE ΠΟΣΟ gay μπορεί να είναι;;; :P Γαμάτο κομμάτι πάντως.

Hfaistiwnas είπε...

@Aviator, να παίξεις εννοείται, ελπίζω να βρεις τραγουδάκια, γιατί έχου παίξει πολλά!! ;) Είσαι πρώτος!

@Akon, και μένα από την πρώτη φορά!!

@tovene592, μόλις πάω σπίτι θα βρω αυτό με τους στίχους από κάτω και θα το βάλω! :)

@PAVLOS, καλησπέρα!!!

@Τομ Σόγιερ, δεν πειράζει που δεν τα άκουσες! :) Μπορεί να παίξω και το άλλο μιας που μου το είπες!!! Ευχαριστώ!!

@b|a|s|n\i/a, ναι ήρθε! Τι νόμισες πίσω από τον ήλιο είμαστε;;;; χεχεχε!! Όλο εξυπνάδες!!!! χαχαχα!

@MAD, σε έδωσε όντως! Έφτασε όπως καταλαβαίνετε... :) Φιλιά!! Έπρεπε όμως να έρθουν εδώ να τους περιποιηθώ ;)

@Ντέμης, χεχε και εγώ την ίδια απορία είχα όταν το πρωτοάκουσα αλλά θα βρω το κλίπ με στίχους και θα το βάλω να το δείτε!!!

@zanzibar, Ένα gay παιχνίδι!! Όπου βάζουμε τραγουδάκια! :)

@.πavλοs., για πες , για πες! Να σε κάνω ντα!!!!

@mahler76, καλησπέρα αγαπητέ μου!!!

@Strahd, δεν είναι δηλαδή;;; Ε που να ξέρω, έτσι μου φάνηκε!!! :) Μάκια!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Πού είσαι βρε πατρίδα;
Βουνό με βουνό δεν σμίγει!
Μέχρι τα 10 μου μεγάλωσα στο Καρπενήσι! Εκεί έβγαλα το 2ο Δημοτικό...
Χαιρετίσματα!

BUTTERFLY είπε...

Τα δυο τελευταια δεν τα ξερω και δεν εχω και ηχεια να τα ακουσω...
Τα τρια πρωτα θεϊκα και πολυ αγαπημενα!

Leviathan είπε...

mia kai mia oi epiloges sou!!!!!i cher foveri! filia!kalo sou vradi!!!!!

gay super hero είπε...

Kαλησπέρα Ηφαίστιο!

Εγώ πάλι προτιμώ τα τρία πρώτα! Είμαι disco boy τι να κάνουμε ;-) Βέβαια το τελευταίο δεν το έχω ξανακούσει και πρέπει να παραδεχτώ ότι έχει πλάκα!

Hfaistiwnas είπε...

@Ασκαρδαμυκτί, θα δώσω!!! Εγώ πήγα στο χωριό σχολείο όμως!! χεχε! Αλλά ξέρω που είναι το δεύτερο!! χεχε! Φιλιά πατρίδα!!!

@BUTTERFLY, :) Χαίρομαι που σου άρεσαν!!

@Leviathan, cher!! Καληνύχτα!!! :)

@gay super hero, την πρώτη φορά μου ήρθε μένα περίεργο και γελούσα, δεν καταλάβαινα και τι λέει!! χεχε! Φιλιά!!


Καληνύχτα παιδιά!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

It's raining men
ΤΕΛΕΙΟ!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

eisai etoimos me afierosi !!

KitsosMitsos είπε...

Όλα τα λεφτά το ρεφραίν...Μα για χι και τα σχετικά! Χαχαχα!
Καλημέρα

turigr είπε...

Πιο gay τραγούδι από το It's Raining Men δε νομίζω να υπάρξει ποτέ! Πάντως πολύ καλές και επιτυχημένες οι επιλογές σου. Φιλιά!

Hfaistiwnas είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, φιλί επίσης!!!

@skouliki, ευχαριστώ πολύ Σκουληκάκι!!!!!

@KitsosMitsos, μου αρέσει ναι, και χωρίς να ξέρω τι λένε τα λόγια!

@turigr, φυσικά και δεν υπάρχει λολολολ! Είναι ύμνος! χεχε!!!

Leviathan είπε...

kai ego to teleutaio de to ixera...thanx gia tous stixous!!kalo sou vradi!