Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Τρείς ευχές!! Παιχνίδι!

Τρείς ευχές είναι το παιχνίδι που παίζει τώρα τελευταία και στο οποίο με προσκάλεσαν οι Τόμ Σόγιερ και One happy Dot, και δεν θα τους χαλάσω χατίρι! χεχε! Λοιπόν:


Για μένα...

Υγεία πάνω απ' όλα, δύναμη ψυχική, και να μην σταματήσω να ονειρεύομαι και να ελπίζω..

Για τους φίλους μου...

Τα ίδια κα στους φίλους μου!

Για τους εχθρούς μου...

Δεν γνωρίζω αν έχω, αλλά αν έχω, που σημαίνει ότι έχουν και τους λόγους τους, τα ίδια και γι'αυτούς... (ψιιιιτ ελπίζω να στέκουν οι λόγοι σας, άντε μην βγάλω τον κακό μου εαυτό!)


Σ'αυτό το σημείο θα ευχαριστήσω τα παιδιά που με κάλεσαν και με τη σειρά μου θα καλέσω τον
Hourglass να παίξει, επειδή είμαι περίεργος να μάθω τι θα ευχηθεί! ;) ! Τα φιλιά μου! Καλή εβδομάδα!!!!!

47 σχόλια:

hourglass είπε...

Για μένα είσαι περίεργος? Καλά λοιπόν, θα απαντήσω με ποστ σύντομα! Καλό βράδυ! :)

KitsosMitsos είπε...

Υγεία, από τα σημαντικότερα αγαθά.
Πολύ καλές ευχές...
Την καλησπέρα μου.

PN είπε...

@Hourglass: Πρόλαβες το Αφεντικό που με ειδοποίησε. Ρε...είσαι γρήγορος!!!!

PN είπε...

Βρε Ηφαιστιωνάκο (γιατί προσωπικά μου βγάζεις κάτι σε -άκο), οι ευχές σου είναι όπως ακριβώς οι αναρτήσεις σου. Γλυκές, αθώες, και χαρούμενες.

Βρε παιδί μου δεν σε ξέρω, αλλά ειλικρινά δεν μπορεί να διαφέρεις και τόσο πολύ από αυτό που βγάζεις στα κειμενά σου. Να 'σαι καλά να μας δίνεις αυτή την αθωότητα στην blogoσφαιρα που την χρειαζόμαστε.

Σου στέλνω την ειλικρινή μου εκτίμηση.

Ανώνυμος είπε...

Τι λόγους μπορεί να έχουν, απορώ!!;)

Hfaistiwnas είπε...

@hourglass, ναι είμαι!! χεχε! Να βλέπω γρήγορες κινήσεις!!!!! Καλό βράδυ!

@KitsosMitsos, thanks! Kαλησπέρα αγαπητέ!!!

@VK in Athens, με κολακεύεις VK, αυτό μου βγαίνει.. ούτε παραπάνω, ούτε παρακάτω..
Τα σιγανά ποταμάκια να φοβάσαι! ;)

@Akon, αααα όταν θες βρίσκεις!!! χεχε! :)

b|a|s|n\i/a είπε...

vk η αλήθεια είναι ότι είναι γλυκός και χαρούμενος...για το αθώος μίλησε ο ίδιος...κάτι δια ποτάμια...κατά τα άλλα...ναι υγεία πάνω από όλα και δύναμη ψυχική...με όνειρα...όσο κρατούν...φιλιά πολλά...:)

Aviator είπε...

Δεν σε έχουμε γνωρίσει ακόμη κύριε Ηφαιστίωνα αλλά δε νομίζω να έχουμε να φοβηθούμε κάτι έτσι δεν είναι? Ουδέν κρυπτόν υπο του διαδικτύου :p

Είναι υγεία να έχει κανείς εχθρούς. Αλήθεια. Μου κάνει εντύπωση πραγματικά που πιστεύεις οτι δεν έχεις.

tovenito είπε...

είσαι πολύ λάρτζ ηφαιστίωνα! η καρδιά σου είναι μπαξές! λολ! για καλό το λέω ε;
αυτό που εμείς εδώ λέμε κιμπάρης

ria είπε...

άχ βρε ηφαιστίωνα!

τόσο καλή ψυχή έχεις? μπράβο, εγώ δε θα ήμουν για τους εχθρους μου τόσο μεγαλόψυχη!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Πολύ ανεκτικό σε βλέπω με τους εχθρούς!!!

Καλημερούδια

ProFyLaKtiKo είπε...

εσύ είσαι καλό παιδί...!

Ντεμης είπε...

Βρε το Ηφαιστιωνούι μας.... Ένα αγγελούδι είσαι βρε, άκου να εύχεσαι ψυχική δύναμη στους εχθρούς σου! Και σε κείνη την αγενέστατη κυρία πέρυσι στη Βιβλιοθήκη;! Εγώ πάλι είμαι πιο χαιρέκακος, όταν πχ πλακώσανε στο ξύλο τον Κούγια χοροπηδούσα από ηδονή σαν το κουνελούι! Να το προσέξω, εε;
Καλή εβδομάδα και φιλούθκια!

Artanis είπε...

Καλημέρα Ηφαιστιωνάκι μου, μια χαρά πάνε τα κέφια, βλέπω...
Να έχεις μια πολύ καλή βδομάδα... Φιλιά πολλά από τον βροχερό Βόλο...

One Happy Dot είπε...

Πάντα γλυκομίλητος ακόμα και με τους εχθρούς! :) Φιλί Ηφαιστιωνάκο μου και ευχαριστώ που έπαιξες!

Hfaistiwnas είπε...

@b|a|s|n\i/a, χεχε υποννοείς κάτι;;; Κρατούν μια χαρά, προτιμώ να κάνω σχέδια - όνειρα παρά να σκέφτομαι τις καταστάσεις που δεν είναι καθόλου καλές..

@Aviator, τι να φοβηθείτε; Ε όχι να φοβηθείτε!!! Λες ουδέν κρυπτόν; Μπα... δεν το πιστεύω! Δεν τους γνωρίζω, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχω! Δεν έχω χειροπιαστές αποδείξεις (χωρίς Ευαγγελάτο)!!!

@tovene592, κιμπαρης; χμμ οκ δεκτό! Είμαι μέχρι εκεί που μπορώ.. :) Όταν έχεις ένα εχθρό, δεν φταίει πάντα μόνο αυτός..

@ria, μα τι να κάνεις; Όταν κάποιος είναι εχθρός σου, συνήθως έχεις και εσύ λερωμένη τη φωλιά σου.. (με εξαιρέσεις πάντα)!

@PAVLOS, :) άνθρωποι είναι και αυτοί!

@ProFyLaKtiKo, όπως και εσύ! :) thanks!

@Ντέμης, ήταν αγενέσταση φοιτήτρια, η οποία ήρθε πρόσφατα και ήταν μια χαρά απέναντί μου! Με το σεις και με το σας. Όπως και να έχει δεν είναι εχθρός για μένα λίγη ένταση υπήρξε και οκ, συμβαίνουν αυτά, αν ξαναρχόταν με το υφάκι το περίεργο θα ήμουν απλά τυπικός εώς ψυχρός. Αλλά αν είμαι για αυτήν έχει τους λόγους της.. χεχε!

@Artanis, κέφια πάντα! Τα φιλιά μου επίσης από το επίσης βροχερό Καρπενήσι!!!

@One happy dot, να 'σαι καλά Dot μου!!! Τα φιλιά μου!!!

Υπερμίκης είπε...

Βγάλε και τον κακό σου εαυτό Ηφαιστίωνα για να σε γνωρίσουμε καλύτερα!LOL!!

Τομ Σόγιερ είπε...

Έτσι, έτσι! Ψυχική δύναμη στους εχθρούς, για σε μισούν ακόμα περισσότερο!!! Χαχαχαχαχαχαχα!

Δεν μπορεί να είσαι τόσο καλός, κάποιο κουσούρι θα έχεις και συ. Μήπως είσαι αδερφή..?

Ντεμης είπε...

Χαχαχά, θεός ο Τομ Σόγιερ!

fallen angel είπε...

Γεια σου Ηφαιστίωνα!!! όλα καλά???????

Hfaistiwnas είπε...

@Υπερμίκης, αχ ναι, πες μου να κανονίσουμε ώρα και μέρος..! ;)

@Τομ Σόγιερ, αν δεν με επηρεάζουν ας κάνουν ότι θέλουν! Με είπες αδερφή; ε λίγο μόνο, έτσι για να περνάει η ώρα... χιχιχιχι!

@Ντέμης, σιγοντάρεις τον Τομ ε;;; Μάλλον θα είσαι ο πρώτος γνωστός εχθρός... μουαχαχαχα!

@fallen angel, καλά είμαι βρε αγορίνα! Εσύ;; Όλα καλά;;

mahler76 είπε...

Έχεις κακό εαυτό??? Δε σε πιστεύω!!
τον hourglass τον κάλεσες από ενδιαφέρον ή επειδή κλαιγόταν σήμερα στο μπλόγκ του πως δεν τον κάλεσε κανείς? (love you doctor).

Leviathan είπε...

igeia pano ap ola!!!kalispera kai kali evdomada!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αααα, κλέβεις! Για τον εαυτό σου και τους φίλους σου μόνο μια ευχή δε λέγεται αυτό...! :-Ρ χεχε
Υποκλίνομαι στη μεγαλοψυχία σου Ηφαιστιωνάκο. Μα ούτε τουλάχιστον οι εχθροί να καούν στη φωτιά;;;! :-Ρ
Μάκια

Τομ Σόγιερ είπε...

Ηφαιστίωνα, άσε το κοινό μου, να εκφραστεί ελεύθερα στο blog σου..! (λολ!, το βρήκα το κουσούρι, είσαι μυγιάγγιχτος!)

χεχε... Μάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

(οφτοπικ)
Ρεε, πού πήγε η Ελευθερία από το sidebar??

Ανώνυμος είπε...

Ο καλος γλυκος Ηφαιστιωνακος...

BUTTERFLY είπε...

Αυτο ειναι μεγαλοψυχια! Και για τους εχθρους τα καλυτερα, ο,τι ακριβως και για τον εαυτο σου! Ρισπεκτ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τις καλύτερες ευχές έδωσες για όλους!!!!
και σ' ευχαριστώ, αφού οπωσδήποτε συμπεριλαμβάνομαι ΚΑΙ εγώ...
;-000

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Hfaistiwnas είπε...

@mahler76, κακό εαυτό; Δεν νομίζω! Πρόσεξα ότι δεν είχε παίξει και τον κάλεσα!!!

@Leviathan, έτσι είναι! Καλή εβδομάδα!!

@Alexis, όχι μωρέ να καούν! Σκέψου αν κάνουν και αυτοί την ίδια ευχή για μένα! λολ!

@Τομ Σόγιερ, αχ το βρήκες! Που θα κρυφτώ εγώ τώρα;;; χεχε! Ας εκφραστούν!!! Δεν ξαναμιλάω!!

@athenstrace, ποιά Ελευθερία;;

@Aunt Donna, και η καλή μου θεία! :)

@BUTTERFLY, τι φταίνε και αυτοί; Αν τους έκανα κάτι δεν θα φταίω και εγώ;; Φιλιά!!

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ, έτσι είναι είστε όλοι οι bloggers μέσα! Έπιασες ο νόημα!;)

mahler76 είπε...

τα του κακού εαυτού πήγαινε σε εσένα και σε αυτό που έγραψες στο πόστ.

Artanis είπε...

Καλησπέρα καλό μου...Πέρασα για να σου πω οτι μόλις απόχτησα ίντερνετ...Θα τα λέμε συχνότερα τωρα....
Φιλιά...

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Και στους εχθρους τα ιδια; Αν και δεν νομιζω οτι εχεις εχθρους. Τουλαχιστον σου ευχομαι να μην εχεις! Καλο ξημερωμα!

Aviator είπε...

Μπορεί όντως να μην σου πάει να έχεις εχθρούς... τί να πω.

Εξαρτάται τα βιώματα που έχει ο καθένας...

Skouliki είπε...

ελα βγαλε τον κακο σου εαυτο ελαααααααααααα θα εχει πλακα :))

Hfaistiwnas είπε...

@mahler76, :) Έλα ντε..

@Artanis, οοοο καλησπέρα! Άντε καλό σέρφνιγκ!!

@Μπουρμπουλήθρα, και να έχω, αφού δεν το γνωρίζω, ας έχω.. :)

@Aviator, να μην μου πάει; Μα δεν ξέρω αν έχω, ίσως να μην έχουν φανερωθεί..

@skouliki, όταν μου έρθει, δεν νομίζω να μείνει κρυφός!!! Θα τον βγάλω σε κοινή θέα!!!

turigr είπε...

Έχεις εσύ εχθρούς; Μου φαίνεται σαν συντομο ανέκδοτο! Φιλιά!

fpboy είπε...

υγεία παιδιά, υγεία.

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη λέωωωω...
Η θεία Ντοννα Παρακαλέι όλες τις Νεραϊδονονές να αφήσουνε το λακριντί για λίγο... και να κάνουνε Τουκ-τουκ με τα ραβδάκια τους το μικρο Ηφαιστίωνα.
ΤΩΡΑ!
Το παιδί μας έχει ανάγκη απο καψουρόσκονη [sic!]
Αντε τσούλες κουνηθήτε!!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

@turigr, θα γίνω και ανέκδοτο λοιπόν! :)

@fpboy, πάντα υγεία πάνω απ'όλα!!!

@Aunt Donna, άντε βρε παιδιά μήπως και καψουρευτούμε και εμείς! Μην ξεχάσετε να μου στείλετε και πρίγκηπα!!

Ανώνυμος είπε...

Εκτός του ότι σε βρήκα πολύ πρωτότυπο (!!!), σε βρήκα και πολύ πολύ καλό βρε παιδί μου...Και καλά οι φίλοι, αλλά κι οι εχθροί τα ίδια?!..(Που κακό χρόνο να 'χουνε!!...που έλεγε κι η γιαγιά μου..!!)

Ανώνυμος είπε...

....και επειδη βλεπω πολυ καλοσυνη με τους εχθρους θα γινω ο κακος της παρεας(αν και δεν μου παει..) και θα ευχηθω στους εχθρους μου να μην τους ξαναδω ποτε στην ζωη μου γιατι πολυ απλα θα τους παρει ο διαολος.....οσο για μενα, να ζησω τον απολυτο ερωτα....ζηταω πολλα ε;;;;;;

reader είπε...

Υγεία, η καλύτερη ευχή, τα υπόλοιπα γίνονται! Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

Hfaistiwnas είπε...

@Tramp...*, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! :) Πρέπει να είμαστε γεναιόδωροι και με τους εχθρούς! ;)

@Johnny, χεχε όχι δεν ζητάς πολλά! Στο εύχομαι! Όσο για τους εχθρούς.. ας κάνουν ότι θέλουν!

@Μαργαρίτα, υγεία σε όλους! Καλημέρα!!! Καλό ΣΚ!

Ανώνυμος είπε...

@hfaistiwnas: Η Αρβανιτάκη :)

Hfaistiwnas είπε...

@Μένω Εκτός, τι;;;;;

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει το ερωτονομικον που σκανδαλισε με το gay περιεχομενο του