Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Παζλ;;;

Καλησπέρα,

     Μπορεί να κρατά καλά ο καιρός ακόμη αλλά όλο και πάνε να μας φοβίσουν ότι έρχεται μια πτώση θερμοκρασίας. Όπως και να χει θα έρθει κάποια στιγμή και η πτώση.
      Συζητούσα προχτές με μια φίλη και πως το φερε η κουβέντα και μιλήσαμε για παζλ μου είπε ποιό ήταν, μου είπε τα κομμάτια, μου είπε ότι έκανε 7 μήνες να το τελειώσει, καλά λέω δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσω κάτι τέτοιο. Είπαμε να περάσουμε Χειμώνα αλλά όχι να φάμε και την Άνοιξη!     Μετά θυμήθηκα αυτή την ανάρτηση, τυχαίο; Δεν νομίζω Τάκη. Ψηνόμουν να πάρω ένα να το φτιάξω το Χειμώνα. Καλοψήθηκα την περασμένη εβδομάδα πήγα και το πήρα. Μου άρεσαν τα τοπία και οι πίνακες ζωγραφικής ζωγράφων γνωστών και λιγότερο γνωστών με τοπία κυρίως και ωραία χρώματα. Έβγαλα να σας το βάλω φωτό αλλά βγαίνει ανάποδα η φωτογραφία όταν την ανεβάζω εδώ.
Όταν το τελειώσω θα το ανεβάσω να το δείτε...
Καλή εβδομάδα!!!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι υπαινίσσεσαι Ηφαιστίωνα; Ότι η επόμενη ανάρτησή σου θα είναι αφού ολοκληρώσεις το παζλ;
Πάντως το όλο επιχείρημα θέλει, εκτός από μεγάλη παρατηρητικότητα, και τεράστια υπομονή και μπράβο σου που τα διαθέτεις και τα δύο!
Όσο για το θέμα που διάλεξες, είναι πανέμορφο!
Οπότε δεν μένει παρά να ευχηθώ καλή αρχή στο παζλ και να περιμένω να το δω ολοκληρωμένο!
Καλό σου βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Επανήλθα για να σου απαντήσω από εδώ την ερώτησή σου, από το προηγούμενο ποστ που είχες κάνει. Ναι η Αθηνά είμαι, αλλά άλλαξα το νικνέιμ, όπως λες κι εσύ, προς τιμήν του παλιού συνεργάτη μου στο βλογ, του mitsopd, ο οποίος έφυγε με την οικογένειά του μετανάστης για το Σικάγο. Είχα κάνει ένα σχετικό ποστ και σου αφήνω το λινκ, για την περίπτωση που θέλεις να ρίξεις μια ματιά:
http://sigatabga.blogspot.gr/2016/01/blog-post.html

Φιλί.

Hfaistiwnas είπε...

@ Αρτίστα του βωβού, ελπίζω όχι όταν τελειώσω το παζλ! Γιατί μάλλον θα είναι του χρόνου.. είναι βέβαια μέσα στα όρια που σας έχω συνηθίσει τελευταία! χαχαχα!
Ευχαριστώ για την καλή τύχη! Να είσαι καλά!!! Θα ρίξω μια ματιά φυσικά! Και έλεγα τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει.. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!

candyblue είπε...

Κι ομως μπηκα να τσεκαρω μετα απο πολυ καιρο. Χαιρομαι που σε βρηκα με κομματια παζλ κ οζι κομματια γενικως. Χαθηκαμε κ αραιωσαμε. Ευχομαι να εισαι καλα