Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Το παραμύθιασμα..

Καλημέρα,
     
     Οι φωτογραφίες είναι παλιές αλλά την συνταγή την είχα πετύχει και είπα να μην πάνε χαμένες! Πάστα φλώρα στο μενού! 
     Ο καιρός σήμερα άλλαξε, σηκωθήκαμε με βροχές... βασικά ψιχάλες που αργότερα έγιναν βροχή και ρίχνει συνεχόμενα πια.. 
     Όσο και να μας δημιουργεί πρόβλημα χρειαζόμαστε το νερό.. η λίμνη εδώ έχει χάσει πολύ και αν συνεχίσει έτσι θα έχουμε πρόβλημα και στην πόλη... 

     Που πήγε η συντροφικότητα; Αυτό το σεξ σεξ σεξ, ρόλος ρόλος ρόλος, βαρέθηκα να πω την αλήθεια. Το υπομένω δεν λέω αλλά πόσο άλλο;  Ναι οκ με το σεξ αλλά ρε παιδί μου, λίγο ρομάντζο δεν το θες; Γνωρίζεσαι για το σεξ, ναι, αλλά είναι ανάγκη να είναι τόσο ωμές οι κουβέντες και τα λόγια;            
      Τελικά το παραμύθιασμα πόσο μεγάλο ρόλο έχει; Έχει, έχει, δεν είναι όλοι έτσι αλλά χρειάζεται να κόβεις τον άλλο από το πως φέρεται. Εσύ θα μου πεις ξέρεις να κόβεις; Όχι δεν είμαι εξπέρ σε αυτό και οι εμπειρίες λίγες. 
    Αρχίζω να το χάνω σιγά σιγά και που να ρίξω το φταίξιμο; Στα κολλήματα μου; Στο καιρό που άλλαξε σήμερα; Στο Χειμώνα που έρχεται; Στα συντηρητικά που τρώω; Ώρες ώρες νιώθω μόνος, όχι από θέμα μοναξιάς αλλά από άποψη μοναδικότητας στον τρόπο που σκέφτομαι. Προς Θεού δεν λέμε ότι είναι και ο σωστός. Το θέμα ιδεών για τις σχέσεις (αισθηματική, σεξουαλική όλων των ειδών) και τη συμπεριφορά μεταξύ δυο εν δυνάμει ατόμων που μπορεί να χτίσουν μια οποιαδήποτε σχέση.. 
     Υπάρχουν και αυτοί βέβαια που είναι υπέρμαχοι της ευθέως υποβαλλόμενης ανάγκης  άμεσα και ψυχρά. Μπορείς να τους πεις και ειλικρινείς, "αυτό θέλω και χρειάζομαι και αυτό λέω, γιατί να το πηγαίνω γύρω γύρω και να αναλωνόμαστε σε ανούσιες συζητήσεις αφού το ζητούμενο είναι ένα, θες σεξ;" 
    Επαναλαμβάνομαι, μη μου δίνετε σημασία. Τρώω φλασιές πότε πότε. Είχα και ένα χρόνο να γράψω εδώ οπότε καταλαβαίνετε, σήμερα μου 'ρθε η επιθυμία να γράψω επειδή με διαόλιζε το ζήτημα από χτες. Πάει ανάλογα τον καιρό και αυτό μάλλον. Με έπιασε πάνω στις βροχές. 

2 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Σοβαρά τώρα;
Μου έχεις φωτογραφίες (ας είναι και παλιές) από πάστα φλώρα και περιμένεις να σου κάνω κουβέντα για το σεξ και το παραμύθιασμα;
Εντελώς αδύνατον!
Αφού είμαι γλυκατζού! Τι να κάνουμε;

Κατά τα λοιπά, ρίξε το φταίξιμο στα συντηρητικά!
Γιατί ο τρόπος που σκέφτεσαι είναι μια χαρά. Αλίμονο αν η ζωή μας ήταν μόνο το σεξ, χωρίς συναίσθημα, χωρίς κουβεντούλα, χωρίς συντροφικότητα.

Πολύ χάρηκα που είδα ανάρτησή σου!
Να το ξανακάνεις σύντομα!
Κίσιζ αγαπητέ μου Ηφαιστίωνα!

ΥΓ. Η Αθηνά είμαι, από το ola de palabras...

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Πολύ χαίρομαι που βλέπω σχόλιο σου! Σε ξέρω σε ξέρω ή μάλλον σε θυμάμαι, δεν παρακολουθώ ιδιαίτερα πια.. άλλαξαν πολλά! Πρέπει να γυρίσω στα μπλόγκ να δω ποιός έχει μείνει από τους παλιούς! χεεχχε Ευχαριστώ πολύ!
Και να ξερες πόσο καιρό έχω να φτιάξω γλυκό.. άσε καλύτερα πολύς καιρός, έχω βάλει κάτι στόχους να φτάσω!
Έρχεται και Χειμώνας, θα περιμένω τα μελομακάρονα! :) χαχαχαχα!! Φιλάκια!!!