Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Καλή εβδομάδα!

Καλημέρα,
δεν είναι που πέρασε καιρός, δεν είναι που ακόμη δεν έχω κάνει την επέμβαση, δεν είναι που δεν ξέρω γιατί αργούμε, είναι που έχει αρχίζει να με κουράζει το θέμα. Δεν έχω συμπτώματα ευτυχώς ή τουλάχιστον δεν καταλαβαίνω αν έχω. Τώρα αν κάποια στιγμή ξαφνικά συμβεί κάτι το αναπάντεχο, θεός φυλάξοι. 

Όπως και να έχει, άφησα το άγχος και ότι γίνει, όποτε με πάρουν από το νοσοκομείο θα πάω. Έχω και να γάμο το Σεπτέμβριο και αγχώνονται οι άλλοι αν θα είμαι οκ για να πάω. Μη δε χορέψω, θα τους στενοχωρήσω. Κρίμα. Μου τα έχουν σπάσει τα νεύρα, όλοι ρωτάνε γιατί αργούμε, γιατί δεν πιέζω το γιατρό, γιατί το αφήνω και έρχεται Καλοκαίρι και διάφορα άλλα που πλέον απαντάω απότομα και τους λέω να μη με ξαναρωτήσουν. Ε δεν αντέχεται αυτό το πράγμα. Πίεση από παντού. 

Έτσι μου ήρθε και μπήκα να δω τι κάνει το μπλόγκ. Πλέον δεν ξέρω με τι ασχολούμαι και τα έχω ξεχάσει όλα. Δουλειά, σπίτι, γυμναστήριο, σπίτι, να κάνεις ένα μπανάκι, λίγο να ετοιμάσεις το φαγητό σου, λίγο να δεις και τις γλάστρες, λίγο να δεις και ένα επεισόδιο μιας σειράς, να πέσεις και νωρίς για ύπνο, πάει η μέρα, πουθενά χρόνος... άμα θες να βάλεις και ένα καφεδάκι τότε δεν μένει χρόνος για κάτι άλλο που πρέπει να κάνεις, κόβεις από εδώ, αφήνεις από κεί... έτσι πάει. 
Είμαι του προγράμματος όμως και όσο μεγαλώνω το βλέπω όλο και πιο πολύ. 

Μου αρέσει που έχω φτιαγμένη τη καθημερινότητά μου αλλά νομίζω ότι θα γυρίσει μπούμερανγκ. Γίνομαι ιδιότροπος. Γεροντοκοριάζω; Τα έχω ξαναπεί όλα αυτά; Μπορεί, είναι ο φόβος της ηλικίας που έρχεται και της ηλικίας που φεύγει.. 

Και είναι και η Δευτέρα πάντα δύσκολη μέρα.. αλλά δεν βρέχει, κάτι είναι και αυτό.. από το μέσημέρι και μετά λέει.. 

να ευχηθώ καλή εβδομάδα σε όλους μας! Φιλιά πολλά! Μου λείψατε νομίζω.. 


6 σχόλια:

nikos είπε...

Όλα θα πάνε καλά! Κι εμάς μας έλειψες...

Hfaistiwnas είπε...

@nikos, γεια σου Νίκο! Όλα θα πάνε ναι!

Αρτίστα του βωβού είπε...

Τελικά όλα θα γίνουν κι όλα θα είναι καλά!
Μόνο άγχος δεν θέλει!
Κι αν πέρασε μία εβδομάδα από τη μέρα που έκανες αυτή την ανάρτηση, θαρρώ δεν πειράζει και πολύ μιας και αύριο ξεκινάει μια καινούργια!
Καλή εβδομάδα λοιπόν!

mahler76 είπε...

Αγόρι εύχομαι σύντομα όλα να πάνε καλά κυρίως με το θέμα της υγείας σου. Και μετά θα βρεις και τον χρόνο για όλα τα υπόλοιπα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φιλε μου υστερα απο πολυυυυ καιρο περασα για να μαθω νεα σου Ευχομαι να εισαι καλα με το θεμα που ειχες και να γυρισεις ξανα εδω Εγω τωρα επανηλθα με το νεο χρονο.Καλη Χρονια να εχεις και συντομα να μαθω νεα σου!!!

Hfaistiwnas είπε...

@Αρτίστα του βωβού, καλημέρα σας! Και πόσες εβδομάδες πέρασαν και πόσα έγιναν κακά που μας βρήκαν... να είμαστε καλά τουλάχιστον ε?

@mahler76, Μάλερ μετά από τόσο καιρό, ακόμη εδώ και εσύ! Θα βρεθεί χρόνος ναι! Φιλιά!

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, μετά από τόσο καιρό, χαίρομαι που βλέπω γνωστά ονόματα! Επανήλθα και εγώ να δω τι παίζει! Καλή χρονιά!!