Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

... γάτος το Γενάρη...

"Να 'μουν το Μάη γάιδαρος, τον Αύγουστο κριάρι, όλο το χρόνο κόκορας και γάτος το Γενάρη"


      Αρχίζω με αυτή την παροιμία γιατί τις τελευταίες μέρες μας έχουν πάρει τα αυτιά τα γατιά της περιοχής. Όλη την μέρα σκούζουν με αυτό το σπαστικό ήχο κλάματος που κάνουν. Σέρνουν τα γατιά λέμε στο χωριό.. μάλλον από το νινί σέρνει καράβι έχει βγει αυτό, δεν βρίσκω άλλη εξήγηση.. 
        
      Ήσυχο αυτό το ΣΚ, δεν έγιναν και πολλά, καθάρισμα, μαγείρεμα, σειρές, ταινίες, διάβασμα.. όλα τα καλά ενός εργένη. Γιατί καλύτερα να μην πω όσα μου λένε οι παντρεμένοι ότι κάνουν το ΣΚ και ειδικά όσοι έχουν παιδάκια. Από παιδικά πάρτυ έως ντάντεμα λόγω ψιλοασθενειών.. εντάξει φτάνει.
     Βάζω το πρωί του Σαββάτου να σκουπίσω.. ντεντ η ηλεκτρική σκούπα.. σοκ εγώ... ασκούπιστο το σπίτι.. την πήγα κατευθείαν στον ηλεκτρομάστορι, σε τρεις ωρίτσες έτοιμο το σκυλί! Δεκαετίας παρακαλώ και μην μου το γκαντεμιάσετε!
    Την Κυριακή μαγείρευα, αρακά λαδερό (και καλά). Με 4 κουταλιές λάδι τα κάνω τα λαδερά όλα και είναι μια χαρά, ας λέει ο Τσελεμεντές - μαμά. Γενεθλίαζε και το παιδί και έφτιαξα και μια λέμον πάι, δεν κρατήθηκα να βάλω κερί την μια την έκοψα.

     Αυτή είναι. Μην την βλέπετε έτσι, νόστιμη έγινε και με λίγη άχνη από πάνω μια χαρά θα είναι. Δυο ταψάκια βγάζει η συνταγή. Μη περιμένετε και πολλά. Σε μιας χρήσεως ταψάκι μην έχω και το πλύσιμο μετά. Η συνταγή εδώ. Ας λέει μπάρες, εγώ το έκανα σαν τάρτα. Αν την κάνετε μην ξεχάσετε να κάνετε τα τοιχώματα της τάρτας πολύ ψηλά. Το λέω αυτό γιατί την πρώτη φορά που την έκανα, δεν τα έκανα ψηλά, πέρασε από κάτω η κρέμα και κάηκε και από πάνω δεν έμεινε τίποτα... αποτυχία πλήρης.
     
     Κατά τ'άλλα ησυχία έχουμε στη ζωή μας, μόνο που έφτιαξε λιγάκι ο καιρός και είδαμε ήλιο και χαρήκαμε!

Άντε καλή εβδομάδα!

       

10 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Αααααα, λέμον πάι!
Προχθές τη σκεφτόμουν!
Δεν την έχω φτιάξει ποτέ, αλλά μάλλον θα πειραματιστώ, μιας και η συνταγή σου δεν μου φαίνεται και πάρα πολύ δύσκολη!

Εσένα σου χάλασε η σκούπα, εμένα το πλυντήριο! Ευτυχώς ήλθε γρήγορα ο μάστορας και όλα καλά. Δωδεκαετίας το πλυντηριάκι, αλλά καλά κρατεί ακόμα!

Δεν φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι που ο γιος μας μεγάλωσε, παντρεύτηκε και ησυχάσαμε χρόοοονια τώρα από τα παιδικά πάρτι. Και το ευχάριστο είναι που δεν βιάζονται να κάνουν μωρό, οπότε θα γλιτώσουμε για μερικά χρόνια ακόμα, τα πάρτι και τα μπέιμπι σίτινγκ!
Όχι, το λέω γιατί κι εμείς βλέπουμε σειρές!

Πάντως τα γατιά στην περιοχή μας είναι ήσυχα ακόμα. Ή γεράσανε ή βαριούνται! Μια φορά σεξ δεν κάνουν!

Καλέ παραλίγο να το ξεχάσω! Χρόνια πολλά στο παιδί, για τα γενέθλιά του! 🎂 Να τον χαίρεσαι!

Καλή εβδομάδα δίαρ Ηφαιστίωνα! 💕

Hfaistiwnas είπε...

@Αρτίστα του βωβού, ε μα και εγώ γι' αυτό πειραματίστηκα, μου φάνηκε εύκολη και εύκολη είναι τελικά! Αυτό το διάστημα για να κρυώσει η βάση είναι ένα θέμα αλλά αν έχεις χώρο στο ψυγείο δεν αργεί! Με το πλυντήριο έχω άλλα θέματα! Βγάζει λιγάκι νερό και όποιον έφερα μου λέει ότι αυτό το πλυντήριο δεν ανοίγει (τα λεγόμενα φοιτητικά λέει) και άμα χαλάσει να το πετάξω! Βγάζει νεράκι αλλά οκ λίγο είναι προς το παρόν!
Έχεις γιο και μάλιστα μεγάλο, μπράβο να σου ζήσει! Κάνε τη ζωή σου όσο δεν έχεις εγγόνια! χαχαχα!
Ευχαριστώ για τις ευχές! Καλή εβδομάδα!!!

Leviathan είπε...

Καλημέραααα!
Τρελαίνομαι για Λέμον πάι...Εγώ δε παίζει βέβαια να φτιάξω...οπότε ή έτοιμη ή θα βάλω τον Νικόλα να τη φτιάξει 😁😊
Τα γατιά πάντως σε μας λυσσάξανε 🙀
Και χρόνια σας πολλά πολλά!!!
Καλό μεσημέρι εύχομαι
🌼

Αρτίστα του βωβού είπε...

Κι εμένα νερό έβγαζε το πλυντήριο, από πάνω, ακριβώς κάτω από το καπάκι!
Αλλά το δικό μου ανοίγει, οπότε και το έφτιαξε ο μάστορας!
Μιλ μερσί δια τας ευχάς! Νυμφεύτηκε τον Ιούνιο του 2018! Ωραία περάσαμε στο γάμο! Είχε έρθει κι ο καουμπάρος ο Mahler και τράβηξε και πολύ ωραίες φωτογραφίες με τους νεόνυμφους! Βέβαια, μεγάλωσε το παιδί, τον Απρίλιο θα γίνει 34!
Α και μη το ξεχάσω, χθες τη νύχτα, άκουσα το πρώτο γατί να φωνάζει!
Άρα άρχισαν κι εδώ τις περιπτύξεις! Ήταν θέμα ωρών τελικά!
Καλημέρα Ηφαιστίωνα!

Hfaistiwnas είπε...

@ Leviathan, καλά έτσι έλεγα και εγώ, σιγά μην μπορέσω να την κάνω αλλά τα κατάφερα με τη δεύτερη.. χαχαχαχα βάλε τον Νικόλα άμα το χει μην πάνε χαμένα και τα υλικά!! Ευχαριστούμε! Εδώ ηρέμησαν τα γατιά πάντως! Δεν ξέρω μόνο μην έχουν και δεύτερο γύρο! χαχα Καλημέρα!

@Αρτίστα του βωβού, εμένα κάτω από τη θήκη για τα απορρυπαντικά βγάζει γμτ! Τυχερή είσαι! Σιγά μη μεγάλωσε, 34 παιδί είναι ακόμη (δεν με συμφέρει καταλαβαίνεις.. )
Θέμα ωρών αλλά τελικά θέμα ημερών.. Καλημέρα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Τελειο το λεμον παι.Να τα εκατοστησει το παιδι!!!!Καλη εβδομαδα και καλο μηνα Μαρτη 🌺 να εχεις φιλε μου

Hfaistiwnas είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, Ευχαριστώ πολύ! Να κάνεις την πίτα χαχαχα!

Leviathan είπε...

Καλό μήνα εύχομαι φίλε μου! Με υγεία και ηρεμία ❣️
🌼

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλά εισαι; ⛵ Πέρασα να σου ευχηθω καλό υπόλοιπο καλοκαιριού να περάσεις με υγεία και όμορφες στιγμές ⛵

Hfaistiwnas είπε...

@ Leviathan, Καλημέρα Λεβ, μετά από καιρό πια! Καλό Καλοκαίρι!!! Φιλιάααα

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, Καλά είσαι Σκρουτζάκο μου! Καλό υπόλοιπο Καλοκαίρι να έχουμε! Φιλιάααα