Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

Τι γίνεται;

Καλησπέρα,

    Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι κάποιος με καταράστηκε ό,τι βγάζω να το τρώω στους γιατρούς. Δεν μπορώ να καταλάβω πως συμβαίνει αυτό. Την Δευτέρα ήρθα αντιμέτωπος με ένα πρόβλημα υγείας που δεν περίμενα. Από το πουθενά. Δυο μέρες εξετάσεις και τελικά χρειάζεται επέμβαση. Πόσες αναισθησίες μπορώ να φάω μέσα σε ένα εξάμηνο; Τζάνκι της αναισθησίας θα καταντήσω. 
     Από την άλλη μήπως κάνω εγώ κάτι; Δεν φτάνουν οι προσευχές μου; Μήπως νομίζω ότι είμαι καλά και με τρώει το σαράκι τους άγχους και την κατάθλιψης χωρίς να το έχω πάρει χαμπάρι; 
      Αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα την αντιμετωπίσω όπως και να έχει. Εκεί που θα είμαι καλά και θα νομίζω ότι τα έχω βάλει όλα σε μια σειρά θα έρχονται οι κρίσεις άγχους και για λίγο θα παθαίνω ένα μπλακ άουτ. Πάντα έλεγα ότι είμαι αισιόδοξο άτομο, πλέον μου φαίνεται ότι η πολλή αισιοδοξία φέρνει ατυχία.  
       Κάπως έτσι αλλάζει ο άνθρωπος και από τη μια στιγμή στην άλλη τα βλέπει όλα μαύρα. Η τρέλα από τη λογική μια κλωστή. Πόσοι την πατάνε και ξεφεύγουν και σκοτώνουν και αυτοκτονούν και κλείνονται σε ιδρύματα και τα βλέπεις και λες "κοίτα πως κατάντησε". Τελικά δεν είναι τόσο μακριά από σένα όσο νόμιζες. 
     Ευτυχώς είχα χρόνο χωρίς πίεση και τα σκέφτηκα. Μετρίασε λίγο το άγχος και τα έβαλα σε μια σειρά. Δεν φτάνει όμως, δεν φτάνει δυστυχώς.. 

7 σχόλια:

Αρτίστα του βωβού είπε...

Δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά με τα θέματα υγείας θαρρείς ότι είναι ένα ντόμινο.
Κι όταν ξεκινήσει ένα, ακολουθούν και άλλα από το πουθενά.
Αυτό το διάστημα μοιραζόμαστε τα χρήματά μας με τρεις ειδικότητες, λόγω αντιστοίχων προβλημάτων υγείας που μου προέκυψαν.
Βέβαια, δεν θα κάνω χειρουργείο.
Αλλά τι ήθελα να σου πω και ξεχάστηκα;
Α ναι! Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά στο τέλος!
Ναι, το πιστεύω. Αλλιώς δεν θα στο έγραφα!
Για το άγχος νομίζω ότι μπορείς να το διαχειριστείς, άλλωστε δεν είναι και το πρώτο σου χειρουργείο, από ότι θυμάμαι από παλιά, αν θυμάμαι και καλά.
Και μην ανησυχείς, γιατί είσαι μαθημένος στα δύσκολα, τα είχες μπροστά σου κι άλλες φορές και μια χαρά τα κατάφερες και τα έβγαλες πέρα και θα γίνει και τώρα το ίδιο!
Σε φιλώ και εύχομαι γρήγορα να είναι όλα περαστικά!

Unknown είπε...

Όλα καλά θα πάνε μικρέ!

Hfaistiwnas είπε...

@ Αρτίστα του βωβού, μα ναι ρε γαμώτο, ντόμινο, και είμαστε ακόμη νέοι! Περαστικά και σε σας! Όλα θα πάνε καλά ναι, να είμαστε αισιόδοξοι! Ευτυχώς υπάρχει στήριξη από το περιβάλλον μου και βοηθάει ψυχολογικά! Πρώτο, δεύτερο, τρίτο, τέταρτο, να μη μετρήσω χειρουργεία άλλα πιο σημαντικά και άλλα λιγότερο σημαντικά. Ευχαριστώ πολύ! :) Καλή εβδομάδα!

@Boem Radio, Ευχαριστώ πολύ! Αυτό θα γίνει ναι! Καλημέρα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευχομαι ολα να πανε καλα φιλε μου Μην το βαλεις ποτε κατω.Εχεις περασει πολλες δυσκολιες και τωρα ευχομαι να ειναι η τελευταια.Μην αγχωνεσαι και μην σκεφτεσαι ποτε αρνητικα.Θα περασω και παλι και θα σε βρω γεματο υγεια και παλι εδω.

Αρτίστα του βωβού είπε...

Σε έχω στο νου μου αυτές τις μέρες.
Ελπίζω όλα να είναι καλά.
Φιλί.

Leviathan είπε...

Κουράγιο εύχομαι και όλα θα πάνε καλά! Θα πάνε αμέ, μη το βάζεις κάτω ποτέ! Πολλά φιλιά Ηφαιστίωνα ❣️

Hfaistiwnas είπε...

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, όλα πήγαν καλά τελικά.. στην επόμενη ανάρτηση περισσότερα!

@ Αρτίστα του βωβού, αμέ όλα καλά! Να σαι καλά που με σκεφτόσουν!

@ Leviathan, :) ευχαριστώ! Όλα οκ πια! Φιλιάαα!!!