Πέμπτη 15 Απριλίου 2021

Εφαρμογές γνωριμιών (πολυφορεμένο)

      

    Η νέα κατάσταση φόβου για την υγεία μας έφερε επανάσταση και στην εργασία κάποιων. Αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε υπηρεσίες και διαδικασίες που δεν πίστευα ότι θα μπορούσαν ποτέ να γίνουν ο κανόνας για την διαχείριση υποθέσεων. Περίεργο μου φαίνεται ακόμη, ίσως επειδή ακόμη μαθαίνουμε πως να χρησιμοποιούμε τις νέες τεχνολογίες ή μάλλον συνειδητοποιώ ότι θα γίνει ο κανόνας, η πάγια τακτική.

Νέο φύλλο στη μονστέρα!

       

    Οι εφαρμογές γνωριμιών λοιπόν. Πολυφορεμένο, πολυσυζητημένο και γενικά τα έχουμε διαβάσει πολλές φορές. Νομίζω κουράστηκα. Δεν λέω ότι δεν είναι καλές. Να μη σχολιάσω το φακ εντ γκόου που συνεχίζει να είναι μαστ ακόμη. Η αλήθεια είναι ότι αν δεν υπήρχαν και αυτές θα μέναμε άγαμοι μια ζωή. Το θέμα είναι ότι δεν το μπορώ πια, με κουράζει. Νιώθω ότι κάποιος μπαίνει στην ιδιωτικότητά μου, νιώθω ότι κάποιος με κοιτάει μέσα από την κλειδαρότρυπα. Έχω στείλει και έχω πάρει φωτό από αυτές τις εφαρμογές, κανονικές και χχχ και ότι φανταστείς. Είναι σαν να έχω δώσει στην εφαρμογή το ελεύθερο να μπαίνει στο δωμάτιό μου. Εγώ φταίω σίγουρα.

Διάβαζα το Queer του Μπάροουζ και βλέπω ξαφνικά το μπαρ το ναυάγιο, λέω οκ, άκουγε Αρλέτα.. χεχεχε

    Πως το αντιμετωπίζεις; Δεν ξέρω, ίσως μου φύγει κάποια στιγμή. Θα ρίξω το φταίξιμο στην ψυχολογική πίεση της εποχής. Της Άνοιξης που έρχεται και εμείς είμαστε κλεισμένοι και δεν μπορούμε να κάνουμε ένα ταξίδι. Το ότι ανήκω σε ευπαθή ομάδα και φοβάμαι και λίγο στη γνωριμία και στην κοινωνικότητα μου. Στο ότι μας δημιούργησαν κόμπλεξ επαφής με ανθρώπους. 

Αυτά, άντε καλό βράδυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: